W szczerej transmisji na żywo deweloperów Diablo IV, Blizzard powiedział, że zdaje sobie sprawę, że kontrowersyjna aktualizacja sezonu 1 gry nie trafiła w sedno i przysięga, że dopilnuje, aby to się więcej nie powtórzyło. Aktualizacja, która drastycznie zmniejszyła moc graczy poprzez osłabienie afiksów, takich jak obrażenia wrażliwe i obrażenia od trafień krytycznych, a także osłabiła ważne statystyki obronne, nie została dobrze przyjęta przez społeczność Diablo IV. To fakt, którego Blizzard jest świadomy i z którym sobie radzi. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031Rok202320222 021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019 2919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając ‘enter’ , wyrażasz zgodę na GameSpot
Warunki użytkowania i polityka prywatnościwejdź do gry: Diablo IV | Sezon złośliwych | Zwiastun rozgrywki „Chcemy poznać opinie wszystkich osób dotyczące zmniejszania mocy graczy” — powiedział zastępca dyrektora ds. zarządzania społecznością, Adam Fletcher. „Wiemy, że jest źle. Wiemy, że to nie jest zabawne. Sami wiemy, że nie jest to najlepsze wrażenia z gry dla graczy”. Fletcher powiedział, że zespół nie planuje „nigdy więcej” aktualizacji w stylu łatki 1.1.0. Blizzard spędził większość transmisji na żywo, dyskutując o tym, jak planuje to urzeczywistnić. Dyrektor gry Joe Shely powiedział, że celem Blizzarda jest sprawienie, by gra była przyjemniejsza dla graczy, a jeśli coś zostanie obezwładnione, pozostanie w grze, dopóki Blizzard nie będzie mógł zaoferować „atrakcyjnych alternatyw”. Jednak błędy lub exploity, które psują grę, zostaną szybko usunięte i naprawione. Jeśli chodzi o to, dlaczego Blizzard celował w siłę gracza, zastępca dyrektora gry, Joe Piepiora, powiedział, że zmniejszenie tej mocy „nigdy nie jest dobrym doświadczeniem”, ale było to konieczne, aby gra mogła iść do przodu. Wprowadzono zmiany w skróceniu czasu odnowienia i Wrażliwych obrażeniach, aby nie pozostały najważniejszymi statystykami w grze. Piepiora powiedział, że część problemu polega na tym, że kompilacje w pełni wykorzystujące skrócenie czasu odnowienia i Wrażliwe obrażenia są prawie obowiązkowe, aby wykonać niektóre z najwyższych poziomów lochów Koszmaru w grze. Jednak Piepiora powiedział, że lochy Nightmare nigdy nie miały być takim testem dla graczy i są obecnie „przestraszone”. Blizzard ułatwi dostęp do lochów Nightmare w łatce, która pojawi się 21 lipca, zmiana, która pierwotnie miała towarzyszyć łatce 1.1.0 i zmniejszeniu mocy gracza, ale tak się nie stało. Jako przykład redukcji trudności lochów Koszmaru, jakich gracze mogą się spodziewać w przyszłości, Piepiora powiedział, że lochy Koszmaru poziomu 100 staną się odpowiednikiem obecnego poziomu 70. Aby nadal stanowić wyzwanie dla graczy grających na min-maksach, którzy chcą stawić czoła najtrudniejszym wyzwaniom Diablo IV, Blizzard stworzy nową formę zawartości gry końcowej, zaprojektowaną tak, aby w przyszłości popchnąć graczy i ich konstrukcje do granic możliwości.Nadejdzie kolejna aktualizacja Diablo IV, łatka 1.1.1 w ciągu najbliższych kilku tygodni, aby odpowiedzieć na niektóre skargi fanów, a Blizzard planuje zorganizować kolejną transmisję na żywo dla programistów 28 lipca, aby zagłębić się bardziej szczegółowo. Idąc dalej, Blizzard obiecał, że informacje o łatce do Diablo IV będą towarzyszyć transmisjom na żywo od deweloperów i pojawią się na długo przed dniem premiery łatki, aby dać społeczności więcej czasu na przetrawienie wszystkich zmian. Diablo IV sezon 1 rozpoczął się 20 lipca i wprowadził nową mechanikę w postaci złośliwych serc. Aby wziąć udział w sezonie, gracze będą musieli stworzyć nową sezonową postać i ukończyć kampanię gry. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.
Diablo 4 nie otrzyma kolejnej łatki, takiej jak kontrowersyjna aktualizacja sezonu 1 "Nigdy więcej"
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]