Destiny 2 Przewodnik po misji ducha iluzji – jak znaleźć ducha w świecie tronowym Savathuna

Destiny 2 Przewodnik po misji ducha iluzji – jak znaleźć ducha w świecie tronowym Savathuna

Większość zadań Tropiciela Duchów, które możesz otrzymać od Micaha-10 w nowym rozszerzeniu Destiny 2, Ostateczny Kształt, jest dość prosta. Jedna z późniejszych misji, nazwana „Iluzją”, może być jednak nieco zagmatwana. Dzieje się tak dlatego, że zabierze Cię do bardzo konkretnego i dość trudno dostępnego miejsca w Świecie Tronowym Savathun, a punkty nawigacyjne prowadzące do celu są obecnie nieco błędne. Trudna część zadania rozpoczyna się po wykonaniu pierwszego kroku , w której rozgrywasz Przebiegłość, misję z kampanii dodatku The Witch Queen. Po ukończeniu misji i zeskanowaniu zawartej w niej statuy Ostatecznego Kształtu w celu zebrania niezbędnej telemetrii Ducha, zostaniesz wysłany do Świata Tronowego Savathun, aby faktycznie wyśledzić Ducha. Miejsce, do którego chcesz się udać, to miejsce, w którym zmierzył się z Savathunem w ostatniej bitwie kampanii Królowej Czarownic, ale jeśli nie byłeś od jakiegoś czasu w Świecie Tronowym, znalezienie dokładnego miejsca może być mylące. To podwójna prawda, ponieważ punkty orientacyjne dla tej konkretnej misji wydają się być wadliwe i zabiorą cię blisko miejsca, do którego chcesz się udać, ale w głąb Świata Tronu, a nie na jego szczyt, i możesz się tam zgubić. Oto miejsce, do którego chcesz się udać, aby znaleźć Ducha.

Wybierz się na Dwór Cierniowy

Zacznij od strefy transmisyjnej Quagmire, wskocz na wróbla i kieruj się na wschód do Kanału Florescencyjnego. Stamtąd chcesz kontynuować podróż na wschód w stronę Dworu Cierni, co wymaga skierowania się do dużych drzwi na wschodnim krańcu tego obszaru.Jeśli tu trafisz, zaszedłeś za daleko. Najłatwiejszym sposobem naprawienia błędu jest teleportacja z powrotem do Quagmire i powrót do Dworu Cierniowego. Kiedy przejdziesz przez drzwi, podążaj ścieżką, aż dotrzesz do ogromnego mostu. Przed tobą są duże drzwi, ale nie przechodź przez to. Punkt orientacyjny poprowadzi Cię przez drzwi i w dół, i choć potencjalnie możesz wspiąć się tam, gdzie musisz użyć chwytaków Stranda i odrobiny szczęścia, jest to duży ból i prawdopodobnie utkniesz tam. Zamiast tego chcesz iść w górę.

Znajdź belkę windy

Wskocz w ten wprawdzie łatwy do przeoczenia zielony promień, który poprowadzi Cię w stronę prawdziwego celu.Wskocz w ten, co prawda, łatwy do przeoczenia, zielony promień, który poprowadzi cię w górę, do prawdziwego celu. Poszukaj zielonej belki windy po lewej stronie mostu, wychodzącej z okrągłej białej anteny przed posągiem Thralla. Być może pamiętasz to z zajęć ze Źródła – wiązka zabierze Cię tam, gdzie zwykle udajesz się na takie spotkania. Chociaż punkt orientacyjny nie będzie tego oznaczać, jest to właściwy sposób, aby dotrzeć do wyższych części Świata Tronowego Savathun.

Idź dalej do dzwonu

Obróć się i wskocz na drugą belkę windy, aby dotrzeć na szczyt Świata Tronowego i Ducha.Obróć się i wskocz na drugą belkę windy, aby dotrzeć na szczyt Świata Tronowego i Ducha.Obróć się i wskocz na drugą belkę windy, aby dotrzeć na szczyt Świata Tronowego i Ducha. Pierwsza belka windy zabierze Cię do miejsca, w którym odbywa się wydarzenie Wellspring, ale nie idź dalej do przodu. Jesteś dopiero w połowie drogi do celu i po raz kolejny punkt orientacyjny ci nie pomoże. Kiedy wylądujesz z belki windy, obróć się o 180 stopni i skieruj twarz w stronę, którą właśnie przyszedłeś. Zobaczysz kolejną, ciemniejszą belkę windy skierowaną prosto w górę, wiszącą w powietrzu nad półką, na której właśnie wylądowałeś. To jest ścieżka, której szukasz – wskocz na belkę, a ona wyniesie cię na szczyt Świata Tronowego.

Kontynuuj podróż na wyspę

Przejdź przez tę arenę i podążaj mostem na odległą wyspę.Przejdź przez tę arenę i podążaj mostem na odległą wyspę.Przejdź przez tę arenę i podążaj mostem na odległą wyspę. Kiedy dotrzesz na szczyt belki, będziesz miał prosty strzał do celu. Wejdź po schodach pod dzwoniącym dzwonkiem, aby dotrzeć na dziedziniec, Sanktuarium Królowej Szczepu. Powinieneś zapamiętać to miejsce z walki z Savathunem w Królowej Czarownic. Arena kończy się na skraju wody przed tobą, ale znajdziesz most, który poprowadzi cię w stronę odległej wyspy. To właśnie w tym miejscu pod koniec kampanii ostatecznie pokonałeś Savathuna. Na wyspie w końcu dotarłeś do obszaru poszukiwań. Znajduje się tu centralna wieża ze świecącym światłem, otoczona nowymi, pokrojonymi na kawałki posągami Ostatecznego Kształtu. Przejdź obok nich na tyłach dolnego obszaru i znajdź Ducha leżącego na ziemi.W końcu Duch znajduje się na środku areny, z tyłu, leżąc na podłodze obok okrągłych elementów architektury, tuż za posągiem konia.W końcu Duch znajduje się na środku areny, z tyłu, leżąc na podłodze obok okrągłych elementów architektury, tuż za posągiem konia.Duch wreszcie znajduje się na środku areny, z tyłu, leżąc na podłodze obok tych okrągłych elementów architektury, tuż za posągiem konia. Sprawdź resztę naszych przewodników po Final Shape, aby uzyskać wszystko, co musisz wiedzieć o nowym rozszerzeniu Destiny 2 i nie przegap naszej recenzji Final Shape.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games