Na początku tego tygodnia niektórzy gracze Baldur's Gate 3 błędnie otrzymali wczesny dostęp do Patch 8-ostatniej głównej aktualizacji gry-przed zaplanowanym testem warunków skrajnych. Teraz Larian Studios ogłosił, że test warunków skrajnych Patch 8 jest na żywo, i wprowadza kilka nowych funkcji, w tym cross-play. Aby zapoznać graczy ze sposobem, w jaki będzie działać cross-play, Larian wydał również następujący film, który przechodzi przez niezbędne Kroki, aby dołączyć do przyjaciół, którzy grają na osobnych konsolach lub komputerze. Przed uruchomieniem Baldur's Gate 3 na Xbox Series X, Larian został zmuszony do porzucenia funkcji podzielonej ekranu z Xbox Series S. Po Patch 8 użytkownicy serii S w końcu otrzymają opcję podzielonego ekranu, którą odtwarzali seria X od 2023 roku. Tryb fotograficzny to kolejny widoczny dodatek w Patch 8, wraz z 12 nowymi podklasami, które gracze mogą wybrać. Larian zauważa, że wciąż są znane błędy, które wciąż są opracowywane, dlatego test warunków skrajnych jest wykorzystywany do identyfikacji tych problemów, zanim rozpocznie się oficjalny wdrożenie Patch 8. Gdy Larian zakończy pracę w Patch 8, pełna uwaga studia trafi do następnego projektu, pokrewnego Excalibur. Każda potencjalna kontynuacja Baldur's Gate 3 zostanie opracowana przez inne studia. Poniżej można znaleźć Patch 8, ale uważaj na niektóre spoilery.
Patch 8 Najważniejsze informacje
Tryb fotograficzny12 Nowy podklassesScross-PlayXBox Series S Podzielony ekran
Rozgrywka
Kiedy odniesiesz sukces kontroli percepcji, element plamistów będzie teraz pingować minimap i zostanie wymieniony w dzienniku bojowym. Wydał problem, w którym specjalne umiejętności niektórych z twoich sojuszników nie zostały odpowiednio dostarczone na końcu dialogu z Wysoka hala. Scrolls i mikstury wewnątrz odblokowanych pojemników w zapasach imprezowych można teraz używać podczas toczenia w dialogach. Neutralne i przyjazne NPC nie staną się już wrogo nastawieni, gdy poza walką wchodzą do powierzchni utworzonych podczas walki, które wywołują pasywne (jak naelektryczne powierzchnie wywołujące uderzenie Thunderbolt). Uprzejmie, chłopcy. Freecast zresetował się po zastosowaniu jakiegokolwiek warunku. Postacie utknięte podczas ścieżki za pośrednictwem drabiny, która jest już używana przez innego towarzysza. Udostępniał błąd z ruchomą platformą w rękawicy Shar, która czasami cię opuściła Za, powodując spadek na śmierć.
Walka
Naprawiono problem powodujący, że neutralne NPC wyzwalają walkę z pozornie bez powodu. Ocena przestaną angażować się w walki z Mintharą z całego regionu. Chętny bóbr już już nie.
Modowanie
Naprawiono problem powodujący, że utkniesz na ekranie ładowania 0% podczas próby dołączenia do sesji wieloosobowej, która korzysta z modów. Okno weryfikacji modu będzie teraz uruchamiane niezależnie od tego, skąd pochodzi żądanie połączenia z grą dla wielu graczy. -Party ostrzeżenie o modach z wyraźniejszym komunikatem.
Wydajność i opcje
Naprawiono selektor reguł, który nie pojawia się na ekranie „Zmień tryb niestandardowy” podczas dostępu do ustawień zestawu reguł za pośrednictwem wydajności serwera wieloosobowego.
Skrypty i przepływ
Naprawiono problem, w którym można powiedzieć Astarionowi, że Gandrel go szukał, nawet jeśli Gandrel odmówił powiedzenia nazwy jego ofiary. Wydał numer zapisu, w którym nie otrzymasz odpowiedniej ilości parabryk klejnotów dla rękawicy. Minthara komentuje teraz ujawnienie. Minhara, że „znokaut” nie oznacza „martwego”, więc bardziej niezawodnie pojawi się w księżycowych wieżach. Minthara jest teraz gotów z tobą porozmawiać po tym, jak powiesz jej, żeby czekała w komorze torturowej. Minthara nie utknęła już w dziedzinie, w której thaniela w akcie II. Wydał problem, w którym możesz rozmawiać o sztuce cullagh, jakby żył, nawet jeśli nie jest Twoja postać nie będzie już myśleć, że Shadowheart nie żyje, jeśli nie jest, gdy rozmawiała o charakterze, którzy byli w związku z Gale, kiedy otrzyma teraz listę odpowiednią (czytaj: lovey-dovey). Mówiąc o kuli do Lae'zela po spożyciu magicznego przedmiotu.
UI
Odkryte i dostępne (nie-gospodarz, żywy itp.) Traderzy są teraz pokazani na mapie świata, niezależnie od tego, jak daleko jesteś od nich.
Kinematyki
Shadowheart zgodziła się na wielokrotne zmieniać kolor włosów w niektórych intymnych momentach. Wpadła i poprawiła kilka filmowych animacji dla postaci o różnych wysokościach, jeśli pocałujesz się podczas zakończenia zła.
Pismo
Naprawiono zduplikowaną opcję dialogu i niewłaściwą wersję innej opcji dialogowej pojawiającej się w głównym dialogu partii Minthara.