Armored Core 6 został ukończony jedynie za pomocą ciosów i kopnięć

Armored Core 6 został ukończony jedynie za pomocą ciosów i kopnięć

Armored Core VI to najnowszy test umiejętności From Software, a gracze nie tracili czasu na szukanie unikalnych sposobów na pokonanie jego wyzwań. Gra akcji z mechami jest dostępna dopiero od kilku dni, a już ktoś ją ukończył, używając wyłącznie ciosów i kopnięć. W grze wypełnionej dziesiątkami broni do wyboru, od mieczy po bazooki, YouTuber ZeroLenny (przez Eurogamer) zdecydował fajnie byłoby sprawdzić, czy możliwe jest ukończenie Armored Core VI bez użycia żadnej z tych rzeczy. Cały pomysł zrodził się, gdy ZeroLenny dowiedział się, że do misji w Armored Core VI można wczytać się bez broni. Broń będzie również odrzucana automatycznie, gdy skończy się jej amunicja, a nawet można ją odrzucić ręcznie (jeśli z jakiegoś powodu chcesz to zrobić). Dzięki temu Twoje pięści będą jedyną bronią, na której możesz polegać. Jak się okazuje, poleganie przede wszystkim na gigantycznych, metalowych pięściach jest taktyką zaskakująco skuteczną, aczkolwiek żmudną. Ataki ciosami w rzeczywistości szarżują na wrogów i można ich używać bez wytrzymałości, ale mogą się przegrzać jak broń energetyczna, jeśli są używane zbyt często. Jednak działanie ZeroLenny’ego bez broni prawie się skończyło, zanim w ogóle się zaczęło, ponieważ gracze są zmuszeni używać mecha wyposażonego w broń których nie można odrzucić w początkowej misji samouczka gry. ZeroLenny dowiedział się, że wbijanie się we wrogów za pomocą umiejętności ruchu zwiększającego atak faktycznie powoduje obrażenia – jest to jedyny sposób na zadanie obrażeń w misji początkowej bez użycia broni. Pierwsza misja instruktażowa okazała się poważną przeszkodą. Bez ulepszonych umiejętności, takich jak kopnięcie wzmacniające atak lub nawet możliwość upuszczania broni i używania ciosów, ZeroLenny był zmuszony walczyć z pierwszym bossem Armored Core VI, ogromnym helikopterem bojowym, jedynie poprzez wielokrotne taranowanie przy użyciu wzmocnienia ataku, co powoduje minimalne obrażenia „To był ogromny sprawdzian cierpliwości, co było częstym tematem tej serii” – powiedział ZeroLenny. Na szczęście od tego momentu wszystko stało się łatwiejsze, gdy ZeroLenny mógł dostosować swoją klimatyzację i polegać na uderzeniach. Okazuje się, że duże ciosy mecha zadają duże obrażenia w wyniku oszołomienia, a gdy niektórzy wrogowie znajdą się w stanie oszołomienia, mogą w zasadzie zostać ogłuszeni na dłuższy czas. Gdy ZeroLenny odblokował nogi czworonoga, które zadają większe obrażenia od kopnięć szturmowych i mają większy obszar trafienia, konfiguracja naprawdę zaczęła błyszczeć. Nie oznacza to, że na drodze ZeroLenny’ego nie było dużo więcej wyzwań – szef Sprytnego Sprzątacza w Akcie 2 dał im szansę na zdobycie pieniędzy, podobnie jak kilku bossów w późnej fazie gry – ale ogólnie rzecz biorąc, bieg stał się bardziej testem wytrzymałości niż cokolwiek innego. Późniejszy boss wymaga użycia obezwładniającej armaty, ale ZeroLenny postrzegał to bardziej jako chwyt i użył go tylko dlatego, że było to absolutnie konieczne do kontynuowania ucieczki. W końcu ZeroLenny, któremu nie jest obce używanie niekonwencjonalnych rozwiązań opiera się na grach From Software, stwierdził, że bieg bez broni znajdował się „na dolnym końcu skali zabawy”. Stwierdzili jednak, że odkrycie niszowego stylu gry tej kompilacji, dostosowanego do zadawania obrażeń od ogłuszenia i blokowania ogłuszenia wrogów, było „niesamowitą zabawą”. W recenzji Armored Core VI opublikowanej przez GameSpot przyznaliśmy najnowszemu wpisowi z serii mechów From Software ocenę 8/ 10, nazywając ją doskonałym wprowadzeniem do długoletniej serii dla „publiczności, która polubiła najnowsze dzieła studia”, takie jak Dark Souls i Elden Ring. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz cokolwiek prezentowanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games