Apex Legends sezon 13 — informacje o aktualizacji wreszcie Nerf Fortified Legends

Apex Legends sezon 13 — informacje o aktualizacji wreszcie Nerf Fortified Legends

Firma Respawn Entertainment opublikowała informacje o łatce do sezonu 13 Apex Legends, a w tym sezonie do walki wkracza kilka interesujących poprawek. Wśród największych nadchodzących zmian są poważne osłabienia zarówno Spitfire’a, jak i legend ze zdolnością pasywną Ufortyfikowany, która zmniejsza potencjał defensywny postaci takich jak Gibraltar. Inne legendy również są modyfikowane – Walkiria nie będzie już mogła wykorzystywać swojego nieba Zanurkuj, aby uniknąć pocisków, a zdolności taktyczne i ostateczne Ramparta zostaną wzmocnione. Czytaj dalej, aby zapoznać się z pełnym podsumowaniem zmian, które nadejdą w darmowej grze battle royale, gdy sezon 13: Saviors rozpocznie się 10 maja. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatnościWejdź teraz odtwarzane: Apex Legends: Saviors Gameplay Trailer

Broń i legendy

Spitfire wychodzi z pakietów pielęgnacyjnych i będzie tracił miejsce na modyfikacje lufy, a także zmniejszy obrażenia i wydłuży czas przeładowania, a także kilka innych znaczących osłabień. Oddanie jest traktowane w podobny sposób, choć nie aż tak ekstremalne — nastąpi niewielka redukcja obrażeń, a wyciągnięcie i schowanie broni zajmie więcej czasu. Kraber również otrzymuje nieznaczną redukcję mocy – jego mnożnik trafienia w głowę zmniejszy się z 3 do 2, a obrażenia zostaną zmniejszone o 5 punktów.Zdolność Amped Cover zapewnia tarczy więcej zdrowia i skraca czas jej trwania. trwa wdrożenie jednego. Jej superumiejętność również zostaje wzmocniona — czas rozkręcania Shieli został skrócony o 0,5 sekundy. Walkiria również doczeka się pewnych zmian. Po rozpoczęciu sezonu 13. Valkyrie nie będzie już mogła swobodnie kręcić się podczas korzystania ze swojej umiejętności Skyward Dive, co często prowadzi do frustracji na ostatnim ringu, gdzie gracze Valkyrie czasami aktywują jej superumiejętność i obracają się, gdy wznoszą się do niebo, dzięki czemu Walkiria może z łatwością unikać pocisków. Legendy z umiejętnością bierną Wzmocnienie nie będą już miały tego wzmocnienia na hełmach, dzięki czemu strzały w głowę będą bardziej skuteczne. Ale nie wszystko stracone — rzadkie i epickie hełmy otrzymają wzmocnienie, które zwiększy ochronę przed trafieniem w głowę o 10 punktów (rzadkie hełmy) i 15 punktów (epickie hełmy).

Poza granicami

Legendy, które kręcą się w obszarach mapy „poza granicami”, nie będą już mogły używać swoich umiejętności, w tym pasywnych. Obszary „poza granicami” to te części mapy, które uruchamiają licznik czasu i zabijają graczy, którzy nie powrócą do zamierzonego obszaru gry w odpowiednim czasie, a po rozpoczęciu sezonu 13 nie będą mogli użyć żadnego bronie, umiejętności, przedmioty lecznicze lub przedmioty przetrwania, skutecznie eliminując graczom możliwość wykorzystania licznika czasu i skorzystania z niedostępnych części mapy.

Łupy i mapy

Longbow i Flatline wracają do puli łupów na ziemi, a Rampage i R-301 zastępują je w Replikatorze. Jak wcześniej wspomniano, Spitfire zostanie usunięty z pakietu Care Package, a strzelba Mastiff powróci do puli skrzynek z łupami. Wygląda na to, że Volt spędzi kolejny sezon w Pakiecie Opieki. Storm Point, Olympus i World’s Edge będą mapami w rotacji podczas sezonu 13, a twórcy również. O wszystkich zmianach w Apex Legends przeczytacie poniżej lub na oficjalnej stronie EA.

Apex Legends Sezon 13: Informacje o aktualizacji Saviors

Ufortyfikowane legendyUfortyfikowane nie zmniejszają już obrażeń od trafienia w głowę Obrót tworzenia Wychodzą na płaskie i długie łuki, a teraz są łupem luzemRampage i R-301 trafiają do rzemieślnika. Złota broń EVA-8, Łuk, Płaska linia, P2020, SpitfireHełmy BuffBlue Zmniejszenie obrażeń przy trafieniu w głowę w hełmie z 40% do 50% Purpurowy hełm w głowę Zmniejszono redukcję obrażeń z 50% do 65% Kraber Mnożnik obrażeń przy trafieniu w głowę zmniejszono z 3,0 do 2,0 Obrażenia zmniejszono ze 145 do 140 Szał Zwiększono czas przeładowania z 2,6 do 3,1 Nieco zwiększono czas obsługi LSTAR Zmniejszono mnożnik obrażeń przy trafieniu w głowę z 1,75 do 1,5 Zmniejszono odległość strzału w głowę z 64 m do 57 m Czas odnowienia przy przegrzaniu zwiększono z 2,5 do 3,6 Nieznacznie zwiększono czas obsługi Obrażenia oddania zmniejszono z 16 do 15 Zmniejszono mnożnik obrażeń przy trafieniu w głowę z 1,75 do 1,5 Zmniejszono odległość strzału w głowę z 64 m do 57 m Zwiększono czas przeładowania z 2,8 do 3,2 Czas przeładowania zwiększono do 0,8 z 0,7 Czas chowania zwiększono z 0,75 do 0,65 Czas podniesienia zwiększono do 0,65 z 0,55 Dolny czas zwiększono do 0,6 z 0,5 Havoc Ulepszony odrzut na początku wzoru Podwójna skorupa Usunięto z łupów luzem i pakietów rzemieślniczych. Mozambik i Peacekeeper Zwiększono obrażenia kończyn z 0,8 do 1,0 Skrzynki Broń Spitfire z powrotem do łupów luzem Mastif do skrzyniSpitfire Zmniejszono obrażenia z 19 do 18 Zmniejszono pojemność fioletowego i złotego magazynka z 55 do 50 Zwiększono rozrzut przykucniętych beczek z biodra Usunięto slot Zmniejszono mnożnik obrażeń przy trafieniu w głowę z 1,75 do 1,5 Zmniejszono odległość strzału w głowę z 64 m do 57 m. Zwiększono czas przeładowania z 3,2 do 3,4. wzorzec wybuchu Zmniejszono pojemność amunicji z 6 do 4 Amunicja magazynowa: 28 Zwiększono obrażenia na pocisk z 11 do 14 Zwiększono rozmiar pocisku Szybkostrzelność zwiększono z 1,1 do 1,2 ogniwa i strzykawki Częstotliwość odradzania się ogniw i strzykawek została zmniejszona o około 18% Ulepszenia szałasu Skrócono czas rozpędu Sheili z 1,75 s do 1,25sAmped Cover wdraża przyrost zdrowia z 45 do 120 Czas rozstawienia wzmocnionej osłony zmniejszony z 4,25 do 3,6 Walkiria Nie może już swobodnie obracać się podczas wystrzeliwania podczas skoku w Niebo Wykroczenie poza granice Po wyjściu poza granice zostaną wyłączone: Umiejętności legendy Broń, zarządzenia i przedmioty przetrwania Przedmioty lecznicze (nie anulują leczenia w połowie) Wszystkie aktywne elementy pasywne (np. pakiety odrzutowe Valks) Skraj świata Przeprojektowane okna w wieży kontrolnej Lava Siphon, aby skupić wzrok. Dodano dodatkową osłonę wokół łupów Lava Pit Gondola z Lava Siphon została poprawiona. Znacznie zmniejszono szanse na znalezienie w nich zbroi wysokiego poziomu. Klimatyzator i Syfon lawy nadal pozostaną POI z łupami wysokiego poziomu

REGULACJA CEN ARENA

Karabin TermityCharge RifleLvl 1: 200 → 150Lvl 2: 200 → 150Lvl 3: 450 → 400LongbowBase: 400 → 300Lvl 1: 250 → 200Lvl 2: 300 → 250Lvl 3: 400 → 350SentinelBocek BowLvl 2: 250 → 200Lvl 3: 300 → 250Triple TakeBase: 600 → 500Lvl 1: 250 → 200Lvl 2: 300 → 250Lvl 3: 400 → 300DevotionLvl 1: 150 → 200Lvl 2: 250 → 350L-STARHavocHemlokLvl 2: 250 → 200Lvl 3: 350 → 300ProwlerLvl 2: 300 → 250Lvl 3: 350 → 300

USUNIĘTE BŁĘDY

Naprawiono błąd powodujący, że gracze wewnątrz Bangalore nieumyślnie dymili celami poza dymem. Naprawiono błąd, w którym Valk nie mógł już używać Jumptowers, jeśli został wcześniej zestrzelony podczas swojej superumiejętności. Naprawiono animację Volta w przypadkach, gdy broń i celownik mają roztrzęsiona animacja, gdy gracz kuca. Naprawiono przypadki, w których broń i dodatki mogły zostać upuszczone/zmienione podczas interakcji z wieżą ładującą, co prowadziło do usterki animacji. Naprawiono legendarną skórkę karabinu ładującego „Klątwa Amazonki”, w której górna część broni blokowała kamerę widok podczas celowania w dół. Naprawiono błąd, który powodował, że użytkownik otwierał replikator i otwierał swój ekwipunek przed pojawieniem się interfejsu replikatora, może upuścić broń i utknął w pozycji przykucniętej. mógł zostać zablokowany podczas próby aktywacji Ultimate Valka. Naprawiono błąd, który sprawiał, że śledzenie sezonu nie wyświetlało już statystyk sezonu, które śledzą. Naprawiono błąd, w którym Sen Tinel mógł ładować się natychmiast podczas przeskakiwania.Xbox One: Naprawiono przypadki, w których gracze czasami musieli pominąć fazę wyboru legendy z powodu utknięcia na ekranie „oczekiwania na graczy”. Naprawiono problem, gdy pukanie gracza w drużynie wroga, a następnie śmierć przed zdobycie zabójstwa może spowodować, że zabójstwo zostanie nagrodzone innej drużynie. ARENAS — Naprawiono błąd, w wyniku którego na Wingmanie brakowało wzmocnionego ładowacza. Naprawiono błąd, w wyniku którego ciosy kończące nie były liczone jako obrażenia w Wyzwaniach. Naprawiono błąd, w którym fioletowe tarcze Evo świeciły przez zamknięte pakiety opieki, szpilki do łupów i pakiety Lifeline Care Package. Naprawiono przypadki, w których gracze mogli zostać zabici przez skrzynię śmierci, jeśli wejdą w nią na sterowcu. Naprawiono błąd, który powodował, że gracze ginęli podczas rzucania żrącą beczką w otwierane drzwi. CRYPTOF Naprawiono przypadki, gdy pamiątka (miecz) Crypto utknęła pośrodku jego ciała podczas wypuszczania drona. Naprawiono problem podczas sprawdzania jego dziedzictwa ze skórką „Zabójczy bajt”, może pokazać mi rzucająca tekstura ramienia. Naprawiono przypadki, w których gracze mogli natychmiast przywołać swojego drona po aktywacji swojej superumiejętności. Naprawiono błąd, gdy Crypto używał swojej legendarnej skóry i podczas ożywienia przez Mirage, stał się niewidzialny, z wyjątkiem okularów przeciwsłonecznych, które pozostają widoczne podczas revive.FUSE Naprawiono błąd, który powodował, że użycie taktycznej Fuse w wodzie powodowało nadmiernie głośny dźwięk. Naprawiono błąd, w którym gracze mogli zwiększyć zasięg Motherlode, jeśli jest używany na lotnikach, dronie Crypto, dronach łupiących i bransoletce Loby. gracz otwiera drzwi obok niego.MIRAGENaprawiono błąd, który sprawiał, że regeneracja tarczy z superumiejętności Wattsona ujawniała lokalizację Mirage’a, gdy jest on niewidzialny podczas ożywiania.Naprawiono błąd, kiedy wabiki Mirage biegały szybciej, gdy gracz jest uzbrojony w przedmiot, niż gdy są nieuzbrojone.PATHFINDERNaprawiono błąd, który powodował, że chwytanie uziemionych rolek z łupami mogło powodować rzucanie gracza z dużą prędkością.

NOWY NIESTANDARDOWY SYSTEM DOPASOWYWANIA

Mecz niestandardowy zastępuje poprzedni system meczów prywatnych. Ulepszenia jakości meczów niestandardowych: ulepszenia interfejsu użytkownika i projektu. Mecz niestandardowy zapisuje teraz nazwy drużyn i ustawienia meczów po powrocie z meczu do lobby. Ulepszenia przebiegu meczów. Dodano nowe parametry uruchamiania, aby wstępnie wybrać cele wyświetlania dla obserwatora. Zaktualizowano paletę kolorów używaną przez obserwatorów podczas przeglądania drużyn (Przegląd mapy + Najciekawsze miejsca) Dodatkowo naprawiono problem z powielaniem kolorów wcześniej widoczny w przeglądzie mapy Zaktualizowano tekst wyeliminowany przez drużynę o unikalny kolor dla trybu anonimowego w meczach niestandardowych prowizja od ofert detalicznych.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games