Nowo powstałe studio AAA Gunzilla Games trafiło na pierwsze strony gazet na początku tego roku, kiedy reżyser Dystryktu 9 Neill Blomkamp dołączył do jego szeregów, ale ambitne studio jest także domem dla bestsellerowego autora Richarda K. Morgana, który napisał oryginalną powieść Altered Carbon. Podczas ostatniego panelu na Comic Con Ukraine, Morgan podzielił się swoją filozofią dotyczącą narracji w grach, która zostanie wykorzystana w pierwszym dużym projekcie Gunzilli. Gunzilla pracuje obecnie nad „strzelanką wieloosobową AAA na platformy nowej generacji”, zgodnie z komunikatem prasowym. który jest rozwijany od około roku. Rolą Morgana w grze jest budowanie jej wszechświata, a Blomkamp jest na pokładzie jako „główny wizjoner”. Chociaż studio nie ujawniło żadnych informacji na temat scenerii ani fabuły gry, Morgan nadal był chętny do rozwinięcia swojego podejścia do narracji gry. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej treści! Podaj swoją datę urodzenia, by zobaczyć tę videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202222232425262728293031Year20222020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 klikając „enter”, zgadzasz się na GameSpot
Warunki użytkowania i polityka prywatnościEnter Now Playing: Altered Carbon – oficjalny zwiastun „Zwykle w strzelankach wieloosobowych wszystkie szczegółowe światy i elementy, które opowiadają własną historię, pozostają w dużej mierze niewykorzystane ze względu na skupienie się na głównej akcji” – powiedział Morgan w Comic Przeciw Ukrainie. „W Gunzilli chcemy, aby gracze mogli odkrywać i stopniowo rozumieć świat, w którym działają. Chcemy oferować opcje, aby zrobić, zobaczyć i przeżyć więcej. Nasz solidny system nagród pozwoli graczom czerpać korzyści z wypełniania wyzwań opartych na narracji, które będą zaludniają świat gry, bez konieczności skupiania się na zwykłych wskaźnikach wydajności, precyzji i elementach skoncentrowanych na akcji w strzelankach wieloosobowych. . „Chcemy, aby gracze czuli się rozpoznawani i uznani na tym świecie. Jeśli gracze skupiający się na grach RPG chcą grać w naszą grę podobną do ich ulubionego gatunku, a raczej po prostu odkrywać świat, mogą to zrobić! Oczywiście dla tych, którzy szukają dla prostszej strzelanki, nasza gra również to oferuje. Narracja nigdy nie powinna przeszkadzać w rozgrywce, zwłaszcza w grze wieloosobowej. Jest to zgodne z naszym skupieniem się na wolności graczy: powinni oni mieć możliwość wyboru ich poziom zaangażowania w narrację i nie czuć się zmuszonym do jej doświadczania. „Chociaż nie jest jasne, na jakim etapie rozwoju znajduje się obecnie gra, wizja Morgana brzmi wyjątkowo ambitnie – strzelanka dla wielu graczy, która spodoba się również fanom narracyjnych gier RPG lub eksploracyjne gry w piaskownicy. Niezależnie od tego, czy ten cel zostanie osiągnięty, czy nie, ciekawie będzie zobaczyć, co wymyśli niezwykła mieszanka kreatywnych talentów Gunzilli.
Autor Altered Carbon rozmawia o nowej grze z dyrektorem Dystryktu 9
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]