PAX East 2022: Lucid krzyżuje Celeste z mechaniką Metroidvanii

PAX East 2022: Lucid krzyżuje Celeste z mechaniką Metroidvanii

Rebranding Apogee był swego rodzaju powrotem do formy dla kilkudziesięcioletniego wydawcy. Jej korzenie tkwią w grach o szybkim tempie i kontynuuje współpracę z programistami tworzącymi gry o szybkim tempie. Turbo Overkill, gra, która patrzy na Doom Eternal i mówi „to jest za wolne”, dowodzi tego. Wybór gier firmy na PAX East 2022 jest bardzo podobny, z wyjątkiem jednej, którą postanowiła zachować w tajemnicy. Ta gra to Lucid, platformówka stworzona przez jednego człowieka, Erica Manahana, i jest daleka od innych gier, które popisuje się Apogee. Lucid wybiera spokojniejsze podejście. Wyciąga te same chłodne wibracje z Celeste, a także ruch w tej grze, a wszystko to rzucając graczy w środek mapy podobnej do Metroidvanii. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej treści! Podaj swoją datę urodzenia, by zobaczyć tę videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 klikając „enter”, zgadzasz się na GameSpot

Warunki użytkowania i polityka prywatnościEnter Now Playing: Lucid – oficjalny zwiastun zwiastuna Żeby było jasne, nie byłem w stanie zagrać w Lucid. Gra, którą Eric rozwija od zaledwie półtora roku, nie była do końca bezpieczna dla konsumentów. „Więc zostałem poproszony o przybycie na PAX East w ostatniej chwili przez Apogee. Byłem żałośnie nieprzygotowany, ponieważ prawie rozerwałem grę, naprawiałem kilka rzeczy, więc nic o tym nie myślałem. Potem dotarłem tutaj i do południa , ktoś zapytał mnie ‘hej, masz kompilację?’ i musiałem zrobić jeden. Wymieszałem się, złożyłem jeden, połączyłem ze sobą kilka pokoi i tak mogłem to pokazać. „Rozgrywka w Lucid, którą mogłem wyraźnie zobaczyć, miała dużo DNA zapożyczonego od Celeste. Pokoje, które Eric zmontował późną nocą, były niezwykle nastawione na ruch. Skacząc i przeskakując przez ścianę, mała postać kontrolowana przez Erica odskoczyła do tyłu. To uderzenie w ścianę zostało przykute łańcuchem do kolejnego uderzenia przez klejnot i uderzenia w dół, które dało postaci odbicie z powrotem. Pod koniec swojej krótkiej demonstracji Eric prowadził tę postać przez poziomy w ciągu kilku sekund, pędząc przez ściany i klejnoty we wszystkich kierunkach.Gracze mogą przebijać się przez ściany i rozbijać klejnoty, aby odzyskać swoje skoki w Lucid. Ale główna pętla rozgrywki Lucid nie polega wyłącznie na ruchu. Według Erica, gra będzie miała pięć różnych biomów, gdy w końcu zostanie uruchomiona, z których każdy będzie miał swój własny loch i walkę z bossem. I jak każda walka z bossem na końcu lochu, gracze otrzymują w nagrodę nowe narzędzie. Te narzędzia są sytuacyjne i dają graczom nowe sposoby walki z wrogami, a także poruszania się. Pomimo nacisku na szybki ruch, który jest powiązany z walką, Lucid wciąż jest oderwaniem się od innych gier pod parasolem Apogee, który widziałem, Turbo Overkill. W tej grze jesteś stuprocentowym twardzielem z bronią i piłą łańcuchową zamiast nogi. Następuje rzeź i śmierć. Lucid jest znacznie bardziej stonowany, trochę po przeciwnej stronie spektrum niż wszystko, co popisywał się Apogee. To było dla mnie tonalne uderzenie, przeskoczenie prosto z sesji Turbo Overkill do zobaczenia Lucid i jego spokojnego stylu artystycznego, który Eric określił jako „ponurą, melancholijną pikselową sztukę lat 90.”.Narzędzia bojowe Lucida są powiązane z jego ruchem.Narzędzia bojowe Lucida są powiązane z jego ruchem. Jednak według Erica, gra wciąż ma przed sobą długą drogę. Mogło to być w obu Apogee, ale powiedział mi, że nie ma żadnej sfinalizowanej umowy. „Umowa jest w toku. Rozmawiamy, próbujemy to rozgryźć. Mam nadzieję, że dojdziemy do porozumienia, chciałbym dołączyć do rodziny. Nic nie jest podpisane, ale wiesz, trzymamy kciuki”. jeszcze dużo pracy do zrobienia na Lucid. „Jest dużo sztuki do zrobienia, mam kilku muzyków, którzy mi pomagają, mam sporo historii do napisania, jest dużo pracy do zrobienia, ale jestem w stanie to zrobić”. Jednak bardziej niż cokolwiek, Eric jest podekscytowany odkrywaniem świata Lucid. Od jakiegoś czasu drażni się z grą za pośrednictwem swojej strony na Instagramie, na którą, jak twierdzi, ludzie dobrze reagują. Eric obecnie planuje wypuścić wersję demonstracyjną Lucid w sierpniu lub wrześniu, ale grę można teraz umieścić na liście życzeń na Steam.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games