Vampire: The Masquerade — prezentacja praktyczna Swansong: Det.  Acula

Vampire: The Masquerade — prezentacja praktyczna Swansong: Det. Acula

Gry wideo uwielbiają ideę bycia detektywem. Wiele gier stawia cię w roli kogoś, kto próbuje rozwiązać zagadkę, prosząc o zebranie wskazówek i przeszukanie scen w poszukiwaniu dowodów. Często gry muszą dorzucać pewne urządzenia, które pomogą ci faktycznie dostrzec ważne przedmioty leżące w scenie lub podążać śladami krwi przez otoczenie, a wiele prób kończy się niepowodzeniem, ponieważ są albo zbyt zawiłe, albo obejmują zbyt dużo trzymania za rękę. Albo czujesz się jak Scooby-Doo, wciąż zdezorientowany, gdy Velma wyjawia, że ​​duch nawiedzający karnawał był przez cały czas jego chciwym właścicielem, albo jak Herkules Poirot, który ma zdecydowanie zbyt wysokie kwalifikacje, by zająć się drobną tajemnicą przed tobą. Po zagraniu detektywa wampirów w Vampire: The Masquerade — Swansong, wydaje się, że programista Big Bad Wolf Studio znalazł odpowiednią równowagę między rozwinięciem złożonej tajemnicy przed tobą, a pomocą w stworzeniu tablicy sznurkowej w stylu Charliego, potrzebnej do jej rozwiązania. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej treści! Podaj swoją datę urodzenia, by zobaczyć tę videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 klikając „enter”, zgadzasz się na GameSpot

Warunki użytkowania i polityka prywatnościWprowadź teraz odtwarzane: Vampire: The Masquerade – Swansong | RPG Trailer Swansong jest osadzony w World of Darkness, tym samym uniwersum, co nadchodzące Vampire: The Masquerade – Bloodlines and Bloodlines 2, ale koncentruje się na narracji i czerpie więcej inspiracji z serii gier RPG na tablety niż z podejścia RPG akcji od Bloodlines . W grze Swansong wcielisz się w trzy różne wampiry — każdy z nich jest częścią ukrytej społeczności wampirów w Bostonie i każdy z nich odgrywa inne role w historii. Wybory, których dokonujesz, postacie, z którymi wchodzisz w interakcję, sukcesy i porażki, które zdobywasz, wpływają na to, jak historia się potoczy. Sekcja, w którą zagrałam, miała miejsce na początku historii, w której wampir imieniem Galeb został wysłany w celu zbadania sprawy morderstwa bankiera z najwyższej półki. Ofiara, Jason Moore, był człowiekiem, który pracował dla potężnych osobistości lokalnych społeczeństwo wampirów. Jako Galeb służysz dwóm celom: po pierwsze, aby dowiedzieć się, co stało się z Moore’em, a po drugie, aby zlokalizować pięć akt Moore’a dotyczących jego potężnych wampirzych klientów, wraz z wszystkim, co może być podejrzane, aby je zachować wszystko od wpadnięcia w ludzkie ręce. Poziom zaczyna się przy wejściu do apartamentu Moore’a na najwyższym piętrze, gdy Galeb przechwycił agenta FBI, a następnie – pozornie po osuszeniu i pozbyciu się ich ciała – podszywał się pod nich. Gdy wchodzisz do mieszkania, od razu wita cię makabryczny widok: ofiara morderstwa z odciętą głową. Szybka rozmowa z dowodzącym oficerem daje wyobrażenie o tym, co się dzieje. Widziano, jak Moore wychodził z mieszkania ze swoimi ochroniarzami w środku nocy, a potem wracał później, pozornie wsparty między swoimi strażnikami. Ochroniarze zaginęli wraz z głową Moore’a. Ustalenie czegokolwiek poza tym zależy jednak od ciebie. Jeśli chodzi o zbieranie dowodów fizycznych, Swansong przypomina coś takiego jak LA Noire, gdzie możesz wchodzić w interakcje z oznaczonymi przedmiotami i punktami aktywnymi, które dostarczają informacji. Jednak to, co sprawia, że ​​Swansong działa, to to, że tworzysz połączenia. Nie ma notatnika ani menu, w którym przechowywane są wszystkie znalezione wskazówki, więc opłaca się być uważnym — a nawet robić własne notatki, jak zalecono podczas naszej rozgrywki. Idąc za tą radą, byłem w stanie naprawdę docenić, jak dobrze Wielki Zły Wilk ułożył scenę; informacje, takie jak czasy, kiedy funkcjonariusze przybyli, co zauważyli i gdzie powiedzieli, że to widzieli, pozwoliły mi wychwycić niespójności, które mogłyby wskazać mi inne wskazówki.Podczas gdy po drodze zrobisz swój sprawiedliwy udział w morderstwach, nie jest to gra o wyrywaniu gardeł i zamienianiu się w nietoperza, który znika w nocy. Raczej, przynajmniej w scenie, w której zagraliśmy, używasz swoich wampirzych mocy, aby wtopić się w ludzkie społeczeństwo i manipulować ludźmi, aby otrzymali to, czego chcesz. Część tego, co możesz odkryć, od ludzi lub środowiska, zależy od tego, jak zdecydujesz się zainwestować punkty w kartę postaci swojego wampira, podobnie jak w TTRPG. Inwestowanie punktów w różne umiejętności, takie jak psychologia, może pomóc ci przejrzeć ludzi w rozmowie, podczas gdy Dedukcja może pozwolić ci na nawiązanie pewnych połączeń, które skłaniają do dodatkowych opcji dialogowych lub śledztwa. Nie możesz inwestować we wszystko, co oznacza, że ​​musisz wybrać, czy chcesz specjalizować się w takich dziedzinach, jak perswazja lub zastraszanie, dedukcja lub edukacja itd. Jednak inwestowanie we właściwe obszary może rozwiązać pewne problemy, duża część doświadczenia Swansong polega na podążaniu za wskazówkami i przewodnictwem. Chociaż scena zaczyna się od znalezienia ciała, możesz zauważyć ślad krwi, który przesuwa się po mieszkaniu. Podążaj za nim, a zaprowadzi cię do sypialni na piętrze i jej łazienki, gdzie odkryjesz jeszcze więcej wskazówek. Ślad wskazuje, że Moore został ranny, gdy przebywał poza mieszkaniem, aw łazience odkrywasz, że leczył swoje rany – więc był już ranny, a wkrótce potem został zamordowany. Na łóżku znajdujesz też torbę wypełnioną ubraniami, a także jeden z plików, których szukasz — ciekawszy i ciekawszy. W pobliżu tych wszystkich rzeczy możesz natknąć się na telefon komórkowy Moore’a, ale okaże się, że nie masz do niego dostępu. kod dostępu. W tym przypadku pomogłaby inwestycja w umiejętność Technologia, ale jeśli zwrócisz uwagę, możesz również wymyślić, jak odblokować telefon. Rysunek wykonany przez córkę Moore’a, która uwielbia grać w gry na swoim telefonie, podpowiada wzór do odblokowania. Później, jeśli uda ci się wyśledzić urodziny dziewczyny gdzieś w mieszkaniu, możesz dowiedzieć się, że jest to również kombinacja klawiszy do ukrytego sejfu Moore’a. A dokumenty firmy ochroniarskiej wraz z zeznaniami dozorcy kamienicy sugerują, że gdzieś w mieszkaniu za murami może być więcej.Brak podpisuBycie spostrzegawczym jest główną częścią rozgrywki Swansong, ale zabawną częścią bycia wampirem jest posiadanie nieświętej krawędzi nadprzyrodzonych mocy. W scenie, w której zagraliśmy, pojawiły się one głównie w rozmowach, w których często nie tylko wyczerpujesz listę pytań, ale faktycznie musisz nakłonić ludzi do przekazywania ci informacji lub współpracy z tobą – albo poprzez perswazję, przymus, albo prosta wampirza kontrola umysłu. Moce, które masz do dyspozycji, są również określane przez punkty, które przydzielasz na swojej karcie postaci oraz to, jak awansujesz wampiry, i pojawiają się kontekstowo, gdy masz do czynienia z ludźmi. Te zdolności wysuwają się na pierwszy plan w walce Swansong : sparing słowny. Od czasu do czasu spotkasz postać, która nie tylko mówi ci to, co chcesz wiedzieć, lub wymaga lekkiego szturchania poprzez opcje dialogowe i umiejętności wampiryczne. Te momenty nazywają się Konfrontacjami i wymagają zwrócenia uwagi na drugą osobę, aby ustalić, jak najlepiej postawić na swoim – czy to poprzez konkretne wybory dialogowe, które ją przekonają, używając swoich umiejętności, takich jak zastraszanie, czy też wykorzystując swoje potworne zdolności. Scena, którą zagraliśmy, zawierała kilka takich momentów, jak ta, w której odkrywasz, że pracownik parkingu budynku mieszkalnego Moore’a również jest wampirem niskiego poziomu. Podążając śladem krwi do zsypu na śmieci w mieszkaniu, odkrywasz, że tylko parkingowy ma klucz i nie chce się z nim rozstać z… powodów. Jednak zmuszanie ludzi do swojej wampirzej woli ma swoje żniwo. i tutaj Swansong stał się naprawdę interesujący. Nakłonienie funkcjonariusza policji o silnej woli do przekazania klucza lub zapomnienie, że widział, jak zakradłeś się do obszaru niedostępnego, napędza twój wampirzy głód, który jest śledzony na wskaźniku u góry ekranu. Im bardziej jesteś głodny, tym jesteś słabszy; używanie swoich mocy wypełni część twojego miernika głodu, a jeśli nie masz wystarczającej ilości pustego miernika, te moce będą dla ciebie niedostępne. Zarządzanie tym miernikiem, a także miernikiem siły woli, który reguluje twoją zdolność do korzystania z umiejętności, oznacza znajdowanie ofiar i karmienie. Ale Swansong to gra o byciu wampirem i nie zauważeniu, więc nie możesz po prostu zacząć podjadać ludzi. Najpierw musisz znaleźć miejsca na uboczu, w których będziesz sam z ofiarą, a następnie zwabić tę ofiarę do tego pokoju. Karmienie jest również bardziej sztuką niż nauką, z miernikiem pojawiającym się na ekranie, który dyktuje, ile krwi pobierasz od swojej ofiary i jak bardzo przywraca to twoje umiejętności. Licznik napełnia się bardzo szybko, gdy zaczynasz pić, a naciśnięcie przycisku zatrzymuje go, więc jeśli dobrze zmierzysz czas, dostaniesz to, czego potrzebujesz, pozostawiając swoją ofiarę przy życiu. Źle to wymierz, a możesz nie wypić wystarczającej ilości krwi przed uwolnieniem swojej ofiary – lub możesz posunąć się za daleko i ją zabić. Z drugiej strony, zawsze możesz po prostu napić się do syta, a następnie włożyć ciało do szafy. Zastrzeżeniem tego podejścia jest to, że te ciała w końcu zostaną odkryte. Nie oznacza to, że nagle napadną na ciebie gliniarze, jak Solid Snake na Shadow Moses Island, ale może to wpłynąć na ogólną historię, a ponieważ jednym z twoich celów jest pomoc społeczności wampirów w zachowaniu tajemnicy, może to stanowić problem.Brak podpisuZarządzanie głodem jest ważną częścią gry, ponieważ koniec sceny jest bardzo jasny. Utrzymanie głodu i zwiększenie siły woli są ważne, ponieważ nigdy nie wiesz, kiedy możesz potrzebować swoich mocy w rozmowie, a główne rytmy historii mogą zależeć nie tylko od dokonanych wyborów i tego, czy udało ci się osiągnąć cele, czy nie. ale od tego, ile masz dostępu do swoich mocy. Pod koniec śledztwa opuszczenie mieszkania Moore’a wymagało zdemaskowania przykrywki Galeba z glinami. W normalnych okolicznościach może to nie być wielka sprawa, ale sama liczba policji sprawiała, że ​​była to ryzykowna perspektywa. Ostatnie momenty wersji demo były odtwarzane jako przerywnik filmowy, dając Ci szansę na szybkie podjęcie decyzji, jak zareagować w różnych sytuacjach. Mijając każdego z gliniarzy, gdy wychodził, Galeb mógł albo zaciemnić ich umysły swoimi wampirzymi mocami – pozwalając mu wymknąć się ukradkiem, ale zwiększając głód – albo po prostu ich zamordować. Wszystko szło dobrze. w tej końcowej scenie, kiedy użyłem wampirzej kontroli umysłu, by pozbyć się jednego gliniarza, potem dwóch, ale szybko zdałem sobie sprawę, że nawet niewielka ilość głodu, który nagromadziłem wcześniej w scenie, byłaby moją zgubą. Zauważony przez trzeciego funkcjonariusza policji, nie mogłem zebrać siły, by go odwieść od tego pomysłu, nie pozostawiając mi innego wyjścia, jak tylko rozerwać mu gardło. Natychmiast scena zmieniła się w chaos, gdy około 15 w pełni zaalarmowanych policjantów rzuciło się na mnie. Galebowi udało się wyrwać z sytuacji, ale oznaczało to wymordowanie wszystkich – nie do końca najlepszy wynik. Zostałam wysłana do mieszkania Moore’a, aby zmniejszyć podejrzenia wobec wampirów, ale okoliczności i złe planowanie spowodowały, że zostawiłem wszystko w gorszym stanie. Zwróć uwagę i wykorzystaj informacje, które odkryjesz, podejście Swansong do twoich wampirzych mocy wydaje się tworzyć wiele sytuacji, w których będziesz musiał żyć z konsekwencjami swoich działań. Nawet w ciągu zaledwie dwóch godzin stworzył wciągającą i rozwijającą się historię, która wydawała się dość wrażliwa na działania graczy. Najbardziej interesujące było jednak to, jak bardzo czułem się, jakbym naprawdę rozszyfrowywał tajemnicę, a nie tylko odhaczał pozycje na liście kontrolnej, aby popchnąć historię do przodu. Wydaje się, że w pełni możliwe jest nierozwiązanie zagadki śmierci Moore’a, a gotowość gry do wspierania zarówno sukcesu, jak i porażki pomaga sprzedać poczucie bycia detektywem – aczkolwiek takim, który jest stworzeniem nocy.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games