Dyrektor Elden Ring Hidetaka Miyazaki komentuje trudność gry

Dyrektor Elden Ring Hidetaka Miyazaki komentuje trudność gry

Hidetaka Miyazaki z Software, dyrektor gry niedawno wydanego Elden Ring, wziął udział w dyskusji na temat trudności gry. W rozmowie z The New Yorker Miyazaki powiedział, że przeprasza tych, którzy wahają się grać w gry From Software z powodu ich trudności, ale utrzymywał, że From Software nie planuje niczego zmieniać, ponieważ poczucie przezwyciężenia trudności jest „tożsamością” studia. „Naprawdę przepraszam każdego, kto uważa, że ​​w moich grach jest zbyt wiele do pokonania” – powiedział Miyazaki. „Chcę tylko, aby jak najwięcej graczy doświadczyło radości płynącej z pokonywania trudności”. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej treści! Podaj swoją datę urodzenia, by zobaczyć tę videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „enter”, zgadzasz się na GameSpot

Warunki użytkowania i polityka prywatnościEnter Now Playing: Elden Ring – Vaatividya – Przewodnik dla początkujących Dodał: „Zawsze szukamy ulepszeń, ale szczególnie w naszych grach trudności nadają sens temu doświadczeniu. Więc to nie jest coś, czym jesteśmy gotów porzucić w tej chwili. To nasza tożsamość. W Elden Ring i innych grach From Software często giniesz. Miyazaki również skomentował to zjawisko, mówiąc, że zespół próbował celowo zaprojektować Elden Ring, aby uczucie śmierci i odrodzenia było czymś przyjemnym, w przeciwieństwie do prawdziwego życia, kiedy umierasz, a światła gasną na zawsze. Grając w te gry, myślę, że chciałbym umrzeć w taki sposób – w sposób, który jest zabawny lub interesujący, albo który tworzy historię, którą mogę się podzielić” – powiedział. „Śmierć i odrodzenie, próba i przezwyciężanie — chcemy, aby ten cykl był przyjemny. W życiu śmierć to straszna rzecz. W zabawie może być czymś innym”. Pełny wywiad w The New Yorker to świetna lektura, która błyszczy o wiele więcej światła na temat Elden Ring i samego Miyazakiego – przeczytaj to tutaj. Trwająca recenzja Elden Ring GameSpot oceniła grę na rzadkie 10/10. Recenzent Tamoor Hussain powiedział: „Elden Ring bierze odłamki tego, co było wcześniej i przekuwa je w coś, co przejdzie do historii jako jeden z największych wszech czasów: triumf w projektowaniu i kreatywności oraz gra z otwartym światem, która wyróżnia za to, co nie robi tak bardzo, jak za to, co robi”. GameSpot może otrzymać prowizję od ofert detalicznych.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games