Phil Spencer mówi, że klauzula parytetu serii Xbox Series

Phil Spencer mówi, że klauzula parytetu serii Xbox Series

Seria Xbox S stanąła w obliczu krytyki, ale Microsoft nie obraca się od konsoli. W rzeczywistości, dyrektor generalny Microsoft Gaming, Phil Spencer uważa, że ​​seria S jest częścią tego, co pomaga rozróżnić Microsoft na rynku. Powiedział, że pozorna klauzula w Microsoft, która nakazuje programistom wsparcie zarówno serii X, jak i serii S do gier przybywających na platformę, powiedział. Speaks to Destin Legarie, Spencer powiedział, że Microsoft ma teraz „prawdziwą przewagę” dzięki serii Sm dlatego, że niektóre z najpopularniejszych nowych platform, w tym para Steam i Rog Ally, są bardziej zgodne z specyfikacjami mocy i wydajności serii S. „Kiedy patrzymy na coś takiego Dostałem tę wersję gry Xbox S, która jest bardziej dostosowana do specyfikacji urządzeń wielu urządzeń, które są teraz wprowadzane. Za co warto, Spencer osobno powiedział Gamertag Radio, że był w kontakcie z prezydentem Nintendo i planuje umieścić Xbox Games na Switchu 2. Zakazany bezpośrednio, jeśli Microsoft mógłby usunąć lub zmienić pozorną „klauzulę parytetu” między Xbox Series X i S, Spencer powiedział (za pośrednictwem VGC): „W pewnym sensie myślę o tym prawie dokładnie w przeciwny sposób”. Trwałe komentarze na temat różnic wydajności między serią X i Serii S. sporo deweloperów z branży z całej branży Skomentowały wyzwania, że ​​gier w systemie niższej mocy. W przypadku Baldur's Gate 3, problemy z edycją serii powstały ogólne wydanie gry na Xbox. Tymczasem Stalker 2 Developer GSC Game World powiedział, że pierwotnie uważał, że doprowadzenie gry do serii S było „niemożliwe” z powodu technicznych ograniczeń konsoli. Istnieją obawy dotyczące tego, jak GTA 6 może działać na serii S, ale Take-dwójka nie martw się. Niedawno programiści Black Myth: Wukong powiedział, że opóźnienie portu Xbox jest spowodowane serią S.IN, które pozdrawiają wolumen sprzedaży, seria S wyprowadziła serię X w USA od czasu zadebiutowania systemów w 2020 r., Ale to już nie jest Sprawa, ponieważ seria X stanowi obecnie 51% wszystkich konsol Series X i S sprzedawanych w Stanach Zjednoczonych. Seria S była szerzej dostępna niż seria X w latach 2020-2022 z powodu problemów z łańcuchem podaży wśród pandemii, i był to jeden z elementów, który odegrał rolę w wyskakowaniu z serii na wczesnym okresie prowadząc i potężniejsze rodzeństwo. Jednak do końca generacji serii X | S Microsoft uważa, że ​​seria S przewyższy serię X ze względu na niższą cenę. Spencer powiedział w wywiadzie, że uważa, że ​​seria S jest ważną częścią ofert sprzętowych Microsoft, mówiąc, że Microsoft oferuje sprzętowe oferty Microsoft, mówiąc To nie jest garbaty i może obsługiwać nowe gry. ”Skalowalność silników dzisiaj pozwala [games] Aby skalować z Ray Trace-Being, wiele tysięcy dolarów grafiki na komputerach stacjonarnych aż do urządzenia podręcznego, zasilanego baterią. Więc dla mnie Xbox Series S był pomocny w naszym portfolio – powiedział. „Gram Indiana Jones na S i wygląda świetnie. Zdecydowanie jest w stanie grać w gry obecnej generacji w świetny sposób. ”Seria Xbox S była ważna dla Microsoft i nadal będzie„ ważnym punktem projektowym ”dla zespołów Microsoft, powiedział Spencer. Podczas swojego czatu, Spencer, Spencer, Spencer Omówił możliwość przybycia Starfield na PS5, podczas gdy w osobnym wywiadzie mówił o chęci Microsoftu do „wygrania” na rynku sprzętu.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games