Na długo przed tym, jak byłem dziennikarzem Games ™ i dlatego musiałem oglądać prawie każdą grę wideo, konferencję i bezpośrednią dla mojej pracy, byłem chętnym fanem gier wideo, który robił dokładnie to samo, ale bez, wiesz, profesjonalny obowiązek. Niezależnie od tego, czy te wydarzenia wymagały ode mnie na długo przed słońcem (patrząc na ciebie, Nintendo), przez ponad dekadę byłem tam, brzęcząc z podniecenia i gotowy do w przedsprzedaży rzeczy, których z pewnością nie potrzebowałem. Chandy są takie Czytasz to, też lubisz oglądać te wydarzenia. Chociaż miałbyś rację, nazywając to, co pokazano na tych konferencjach uwielbionych reklam, często myślałem o tym, jak amerykańscy gracze zdobywają nasze małe „uroczystości komercyjne Super Bowl” co miesiąc, co jest całkiem fajne, jeśli mnie o to poprosisz. Przez lata uczestniczące w tych często-solowych imprezach zegarkowych przybyłem, aby kojarzyć i oczekiwać pewnych rzeczy od niektórych studiów i wydawców. Devolver zawsze oferuje nieco skomplikowaną, ale wysokiej wartości produkcji, która pochyla się w absurd, podczas gdy zdrowe bezpośrednie łączy pastele z krótkimi i słodkimi szczotkami, dając każdemu z wielu niezależnych gier, w którym wyróżnia krótki czas, aby zabłysnąć. Spośród „wielkich trzech” firm gier wideo-PlaymStation, Xbox i Nintendo-Nintendo było pierwszym, moim zdaniem, naprawdę kultywującą silną, publiczną tożsamość. Gdybym kiedykolwiek zemdlał z ekscentrycznymi głosami i uroczymi segami, byłbym złamany serce, mówiąc najmniej. Kiedy PlayStation przychodzi do gry, wiesz, że dostajesz znacznie więcej akcji niż rozmowa. Chociaż jego stan sztuk może zawierać kogoś w garniturze, który mówi kilka słów między przyczepami, firma w dużej mierze nie odpowiada dzwonkom i gwizdom. Zamiast tego dostajesz zwiastun po przyczepie, a klejnoty nagród w narracyjnym narracyjnym zyskują wystarczająco dużo czasu. Rozumiem to podejście i podziwiam to: czasami naprawdę powinniśmy po prostu pozwolić, aby gry mówi się za siebie. I to pozostawia nas z Xboxem. Na wiele sposobów od lat Xbox zmaga się z problemem tożsamości. Czy jest to katalog strzelców z perspektywy pierwszej osoby i tytułów wieloosobowych, co czyni go atrakcyjnym? Czy powinniśmy postrzegać to bardziej jako ekosystem rozrywki domowej? Czy to fakt, że konsola pozwala teraz grać na różne sposoby-w tym nie na rzeczywistych konsolach-co wyróżnia ją? Czy większy nacisk firmy na dostępność sprawia, że jest to najlepszy sposób na grę? Czy Game Pass jest naprawdę najlepszą wartością w grach i głównym punktem sprzedaży?, Żeby jasne, to nie jest wykopanie na Xbox. Myślę, że to cudowne, aby być ambitnym, wszechstronnym i ciągle zmieniającym się-wymaga tego obecny krajobraz mediów i rozrywki. Ale przez jakiś czas doprowadziło to do tego, że firma nie miała zbyt wyraźnej tożsamości. Jednak najnowszy programista Xbox Direct dał mi zastanowienie się, jak daleko zaszła firma i jak, w ciągu ostatnich kilku lat, poczyniło to wielkie postępy w kierunku ustanowienia tożsamości bardzo wściekłej. Przez ostatnie kilka lat Xbox dotyczył jednej rzeczy o jedną rzecz W szczególności: programiści. Niektóre z nich oczywiście objawiły się w sposób, którego nie kocham szczególnie, ponieważ zarówno Xbox, jak i Playstation szybko identyfikowały i pozwalają nabywać każde studio, które chcą sprzedać. Ale podczas gdy PlayStation na zewnątrz koncentruje się bardziej na zdobywanych grach i franczyzach, Xbox jest szybszy, aby podkreślić studia i zespoły.Wciąż z Hazel z południa Midnightin jej programistka w styczniu 2025 r. Direct, Xbox spędził blisko godzinę, podkreślając zaledwie pięć gier: Ninja Gaiden 4, Ninja Gaiden 2 Black, na południe od północy, Doom: The Dark Ages i Clair Obscur: Explution 33 . Ale jeszcze bardziej przekonujące było dla mnie to, w jaki sposób dali studia za tymi gierami dużo czasu na rozmowę o sobie. Jako ktoś, kto opowiada o mrocznej fantazji i gotyckich wibracjach, słysząc zespół za południe od Milcznicy Wax poetycki na te tematy, I wyrażaj swoją cześć folkloru American Deep South, była zachwycająca. Chociaż walka z Turn Clair Obscura nadaje się do porównań JRPG, interesujące było usłyszeć, że decyzja zespołu o strukturze RPG jako taka zrodziła się z głębokiego przywiązania do gatunku i ich pragnienie stworzenia czegoś, co połączyło go z własnym własnym wrażliwość i kultura. I oprogramowanie ID-studio za zagładą-skoncentrowane na dziedzictwie firmy i tym, jak włączają zszywki serii, takie jak szybka akcja i muzyka metalowa, a także dodatki takie jak nowa broń w stylu średniowiecznym i możliwość kontrolowania A Mech. Wreszcie, jako ktoś, kto z jakiegoś dzikiego powodu nie grał jeszcze w serii Ninja Gaiden, doceniałem wysłuchanie programistów wyjaśniających świat gry i co oznacza, że łączą się z Platinum Games dla zespołu ninja.xbox, powiedział raz po raz, że to to koncentruje się na wspieraniu programistów, których nabywa, a nie asymilując ich do własnego ekosystemu i sposobu gry. Niestety widzieliśmy, jak firma nie zawsze się do tego trzyma, ponieważ zamknęła Arkane Austin, Alpha Dog Studios, Tango GameWorks i Roundhouse Games w zeszłym roku-szczerze mówiąc, nie byłoby to nieuczciwe, aby nie wskazywać na to i wyrazić moje rozczarowanie z tego powodu . Jednak ta prezentacja nadal wiele dla mnie znaczy i mam nadzieję, że te zamknięcia zdarzają się coraz mniej naprzód: że nauczą się właściwie wspierania studiów i zapobiegają temu, co zauważył nawet Phil Spencer. Prawidłowo pomagają programistom w realizacji ich wizji. Inna częścią tego, dlaczego jest to dla mnie tak ważne, ponieważ mocno wierzę, że mamy do czynienia z kryzysem dehumanizacji na dużą skalę. Niedawno zobaczyłem bluesy post, który naprawdę mi się współbił, który zasadniczo powiedział, że ponieważ gry stają się coraz bardziej powiązane z sektorem technologicznym, są traktowane w bardziej kapitalistyczny sposób niż jako sztuka. Jest jasne, z jednym przykładem tego jest to, ile studiów jest pouczanych, aby śledzić pewne trendy-takie jak gry na żywo-Rather, niż grać w siłę programistów. Grames stają się większe, bardziej wypełnione dżemem, i bardziej imponujące technologicznie niż kiedykolwiek wcześniej. Ale czy jesteśmy gotowi poświęcić w to wizję artystyczną i osobowość? To, oprócz dążenia do większego wykorzystania AI w sposób bardziej wątpliwy etycznie niż kiedykolwiek wcześniej, czuję, że pomimo wielkiej skali i prezentacji pewnej gry, nieco się regresuje. Kiedy programiści są zwolnieni w lewo i prawo, a gdy ci, którzy pozostają w głosach, czują się uciszeni, podczas gdy inni akceptują wyróżnienia poza ekranem, nie mogę się powstrzymać, ale nie zostaną zirytowani sposobem, w jaki ludzie, którzy tworzą gry, są zbyt często zapomniani lub odrzucani. Xbox nie jest w żadnym wypadku idealną firmą. Żadne z tych firm nie jest jasne. Jednak podziwiam sposób, w jaki rozwiązuje swoje prezentacje z większą ludzkością i nacisk na programistów. To trend, mam nadzieję, że inne studia, duże i małe, podążają za nimi, abyśmy nie stracili innowacji, ludzkości i magii, które czyni moje ulubione hobby tak niesamowicie wyjątkowe.
Xbox RECRS to coś więcej niż gry-o ludzkiej stronie rozwoju gier
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]