World of Warcraft: The War Within w następnej dużej aktualizacji przejdzie w pełny tryb Goblina, przenosząc graczy do miasta Undermine, gdzie będą współpracować z różnymi kartelami handlowymi Goblinów, a nawet zdobyć własny, w pełni konfigurowalny hot rod do rozdarcia na ulicach miasta. Wiadomość ta pojawia się w ramach wydarzenia Blizzard's Warcraft 30th Anniversary Direct, podczas którego deweloper ogłosił, co będzie dalej z grą MMORPG z okazji 20-lecia tej gry. Aktualizacja 11.1, zatytułowana Undermined, pojawi się na początku przyszłego roku i wprowadzi nowy najazd, lochy, dwie nowe jaskinie i początek drugiego sezonu The War Within. Pojazdy w WoW nie są całkiem nowe, ale nigdy nie były coś takiego. Nowy system DRIVE brzmi podobnie do tego, jak jazda na spadochronie (pierwotnie jazda na smokach) w grze zmieniła latające wierzchowce, z tą różnicą, że tym razem jest to podobny pomysł w przypadku samochodów, pozwalając graczom na przejażdżkę pełną Mario Kart podczas osobistej przejażdżki. Zamiast po prostu pasywnie przemieszczać się z punktu A do B, jak to zwykle bywa w przypadku wierzchowców naziemnych, gracze będą faktycznie prowadzić samochód tak, jak w grze wyścigowej. Oznacza to nie tylko dostosowywanie wyglądu i wyglądu stworzonego przez Goblina pożeracza gazu, ale także jego statystyk. Ci, którzy chcą budować z myślą o maksymalnej prędkości, mogą to zrobić, podczas gdy inni mogą chcieć zainwestować w lepsze właściwości driftu, lepsze przyspieszenie, większą przyczepność lub kombinację wszystkich czterech. I tak, możesz zwiększyć prędkość. Nie sądzę, że ludzie będą przygotowani na prędkość, jaką osiąga montaż naziemny [car] porusza się, kiedy się do niego dostaną” – powiedział GameSpot asystent głównego projektanta zadań Mark Kelada. „Myślę, że domyślnie porusza się od trzech do pięciu razy szybciej niż zwykły wierzchowiec naziemny, nie licząc momentu doładowania, i myślę, że przyspieszenie wzrasta do szybciej [speeds] niż normalna jazda na spadochronie [without car speed upgrades]. Leci, gra słów niezamierzona, leci przez strefę. Naprawdę fajnie jest łączyć się samochodem z nowym obszarem, takim jak Undermine. Ulice miasta Undermine są dostosowane do potrzeb nowej funkcji. W całej strefie będą organizowane wyścigi na czas, choć Kelada powiedział, że ci, którzy szukają wyścigów PvP, będą musieli organizować własne tory. Na razie funkcja ta jest przeniesiona specjalnie do strefy Undermine i działa tylko w przypadku nowego pojazdu wprowadzonego w ramach aktualizacji. Początkowo jednak dotyczyło to również jazdy na spadochronie , coś, co można teraz zastosować z prawie każdym latającym wierzchowcem. Mając to na uwadze, trudno nie widzieć przyszłości, w której system zostanie dostosowany do innych naziemnych uchwytów do pojazdów silnikowych, które już istnieją w stale rosnącym katalogu uchwytów WoW. częścią Undermine są cztery kartele handlowe goblinów, które wprawiły miasto w chaos, a gracze będą mogli wybrać, po której stronie będą kartele Steamwheedle, Bilgewater, Blackwater i Venture Company, z którymi będzie można połączyć siły, zapewniając określone nagrody i aktywności. powiązany z każdym kartelem, łącznie z częściami samochodowymi. Podpisanie umowy z jednym kartelem nie jest umową na wyłączność, a Blizzard powiedział, że gracze będą mogli współpracować z każdą frakcją Goblinów.Gracze będą mogli dostosować nie tylko wygląd swojego samochodu, ale także jego statystyki. Kaleda powiedział, że wszystkie kartele odgrywają rolę w kampanii fabularnej Undermine, podobnie jak niektóre nowe postacie wprowadzone, aby pokazać nową stronę kultury goblinów. Kaleda stwierdził, że ta historia jest pod pewnymi względami bardziej osobista i ma pomóc graczom lepiej zrozumieć, w jaki sposób gobliny wchodzą w interakcję ze światem i skąd pochodzą. Ale nie martwcie się, wciąż będzie mnóstwo zwariowanych gadżetów i eksplozji. „Chcę też powiedzieć, że zadbaliśmy o to, by zachować swobodę Goblinów” – powiedziała Kelada. „Myślę, że ludzie łączą się [how] są po prostu szaleni i kreatywni. „Delves, nowa forma zawartości końcowej gry stworzona z myślą o rozgrywce solo lub w małych grupach, wprowadzona w The War Within, będzie w dalszym ciągu skupiać się w aktualizacji Undermined. Zostaną dodane dwa nowe zagłębienia, ponieważ pojawią się nowe warianty istniejących zagłębień. Pojawi się także nowy szczytowy boss, podobny do Zekvira w sezonie 1. Brann Bronzebeard, konfigurowalny towarzysz AI, który pomaga graczom w zagłębieniach, również otrzyma kilka nowych zmian już zdegradowany do roli zadającej obrażenia lub leczącego, Brann będzie mógł tankować w sezonie 2, dając graczom, którzy są głównymi uzdrowicielami, wygodniejszy sposób na interakcję z zagłębieniami. są na dobrej drodze, aby stać się kolejnym filarem gry końcowej, obok rajdów, lochów i PvP, na co zawsze liczyliśmy, że będą” – powiedział dyrektor gry Ion Hazzikostas. Liberation of Undermine będzie kolejnym najazdem w grze z udziałem ośmiu bossów, który poprowadzi graczy ulicami miasta do rozległego kompleksu skrywającego mroczne sekrety. Sekrety te są własnością niesławnego byłego przywódcy frakcji goblinów, Gallywixa, z którym, jak się wydaje, gracze mogą w jakiejś formie zmierzyć się podczas najazdu. Ponadto nowy loch rozgrywający się w The Ringing Deeps, jednej ze stref premiery rozszerzenia, będzie miał za zadanie zapobiec zniszczeniu tamy przez grupę goblinów. Loch Operacja: Floodgate będzie natychmiast dostępny jako część puli mitycznych lochów sezonu 2 wraz z inspirowanym Goblinami lochem Battle for Azeroth, The Motherlode. Blizzard ogłosił wiele innych ogłoszeń podczas Warcraft 30th Anniversary Direct, w tym to, co będzie dalej z WoW Klasyczne i zremasterowane wersje Warcraft 1 i 2, które są już dostępne.
WoW: The War Within w kolejnej dużej aktualizacji przejdzie w tryb pełnego goblina
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]