Prawdopodobnie nie słyszałeś wcześniej o Tomomi Sano, ale pracownica Nintendo właśnie przełamała dużą barierę dla serii The Legend of Zelda. Jest teraz pierwszą kobietą reżyserką tej serii po tym, jak pomogła w nakręceniu The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom, które ukaże się za kilka dni. Nintendo ujawniło kamień milowy dla Sano w nowym tomie Ask the Developer, skupiającym się na Zelda: Echoes of Wisdom. Jest częścią działu Entertainment Planning and Development w Production Group 3 i wcześniej współpracowała z Grezzo przy kilku remake'ach Zeldy: Ocarina of Time 3D, Majora's Mask 3D i Link's Awakening. (Tak, Nintendo w końcu potwierdza zaangażowanie Grezzo jako dewelopera nowej ekskluzywnej gry na Switcha.) Zelda: Echoes of Wisdom gra jak mini Tears Of The KingdomRozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub zaloguj teraz! Użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5, aby oglądać filmy. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Niestety, nie możesz uzyskać dostępu do tej zawartości!Wprowadź datę urodzenia, aby obejrzeć ten filmStyczeńLutyMarzecKwiecieńMajCzerwiecLipiecSierpieńWrzesieńPaździernikListopadGrudzień12345678910111213141516171819202122232425262728293031Rok20242023202220212020201 9201820172016201520142013201220112010200920082007200620052004200320022001200019991998199719961995199419931992199119901989 19881987198619851984198319821981198019 7919781977197619751974197319721971197019691968196719661965196419631962196119601959195819571956195519541953195219511950194 91948194719461945194419431942194119401 939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „enter”, zgadzasz się z regulaminem GameSpot.
Warunki użytkowania i Polityka prywatnościenterDodatkowo Nintendo i Grezzo ujawnili początki powstania Zelda: Echoes of Wisdom. W rzeczywistości projekt brzmi niemal tak, jakby zaczynał jako tytuł Zelda Maker — podobnie jak seria Super Mario Maker — ale tym razem skupiał się na tworzeniu i udostępnianiu lochów. Satoshi Terada z Grezzo, który współreżyserował grę z Sano, omówił możliwość stworzenia przez swój zespół nowej gry z serii Zelda i ich różne pomysły. „Eksperymentowaliśmy z kilkoma różnymi sposobami równoległego grania w tę grę. W jednym podejściu Link mógł kopiować i wklejać różne obiekty, takie jak drzwi i świeczniki, aby tworzyć oryginalne lochy” — powiedział Terada. „Podczas tej fazy eksploracji pomysł ten nazywano „edytuj lochy”, ponieważ gracze mogli tworzyć własną rozgrywkę w Legend of Zelda”. Producent Zeldy Eiji Aonuma dodał, że „chociaż tworzenie własnych lochów i pozwalanie innym w nich grać jest fajne”, to co mu się najbardziej podobało, to kopiowanie i wklejanie przedmiotów. Oczywiście doprowadziło to do jednego z głównych haczyków gry: „Rozgrywka została przeniesiona z tworzenia lochów do tego momentu na używanie kopiowanych i wklejanych przedmiotów jako narzędzi do rozwijania własnej przygody”. To doprowadziło do tego, że Sano wspomniał, że Aonuma zasadniczo wywrócił stół do góry nogami, co jest określeniem zwykle przypisywanym Shigeru Miyamoto. Ale poparła Aonumę w kwestii zmiany, mówiąc: „Oczywiście, tworzenie lochów było fajne, ale możliwość kopiowania różnych obiektów i używania ich w różnych miejscach była jeszcze fajniejsza”. Wcześniej w tym miesiącu podobno wyciekł ROM Zelda: Echoes of Wisdom, więc uważaj na spoilery online, ponieważ gra ukaże się pod koniec tego tygodnia, 26 września. Aby dowiedzieć się więcej, sprawdź zapowiedź Zelda: Echoes of Wisdom na GameSpot, w której zaznaczono, że gra działa jak mini Tears of the Kingdom.
The Legend Of Zelda: Echoes Of Wisdom przedstawia pierwszą kobietę-reżyserkę w serii
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]