Metal Gear Solid Delta: Snake Eater pozostaje wierny misji

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater pozostaje wierny misji

W 2016 roku Konami wydało maszynę pachinko opartą na Metal Gear Solid 3: Snake Eater, która zawierała przeróbki kultowych scen przerywnikowych z gry. Dla fanów serii, którzy liczyli na pełne przeróbki klasyków — zwłaszcza w Konami po Kojimie — było to jak cios w brzuch. Była to najmniejsza wskazówka, jak mogłaby wyglądać nowoczesna wersja Snake Eater, ale żeby ją zobaczyć, trzeba było siedzieć w salonie pachinko zamiast doświadczyć długiego, kinowego doświadczenia Metal Gear Solid, którego się spodziewaliśmy. Osiem lat później marzenie o właściwym remake'u spełnia się dzięki Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Zapowiedziana na PlayStation Showcase w 2023 roku, natychmiast pojawiły się pytania, czego możemy się spodziewać po tej aktualizacji. Hideo Kojima od dawna nie pojawiał się w Metal Gear, a jego charakterystyczny styl opowiadania historii i kierowania grą jest prawdopodobnie cechą definiującą tę serię. Ten pierwszy rzut oka nie zawierał humoru, smaku i „czynnika Kojimy”, którego fani oczekiwali od zwiastunów MGS. Czy Delta miała być bezdusznym korporacyjnym remakiem klasyka z 2004 roku? Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub zaloguj teraz! Proszę użyć przeglądarki obsługującej wideo HTML5, aby oglądać filmy. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie możesz uzyskać dostępu do tej treści! Proszę wprowadzić datę urodzenia, aby obejrzeć ten film Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień 12 3 4 5 6 7 8 9 10 1 1 2 1 3 1 4 1 5 1 6 1 7 1 8 1 9 2 0 2 1 2 2 3 4 2 5 2 6 2 7 2 8 2 9 3 0 3 1 Rok 20 2 4 5 6 7 8 9 1 …2 3 4 2 5 2 6 2 7 2 8 2 9 3 0 3 1 Rok 20 2 4 5 6 7 8 9 1 1 1 2 1 3 1 4 1 5 1 6 1 7 1 8 9201820172016201520142013201220112010200920082007200620052004200320022001200019991998199719961995199419931992199119901989 19881987198619851984198319821981198019 7919781977197619751974197319721971197019691968196719661965196419631962196119601959195819571956195519541953195219511950194 91948194719461945194419431942194119401 939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „enter”, zgadzasz się z regulaminem GameSpot.

Warunki użytkowania i Polityka prywatnościWejdź Teraz grane: Metal Gear Solid 3 Remake pozostaje wierny oryginałowi Po rozegraniu całej Virtuous Mission (w zasadzie prologu gry) na niedawnym wydarzeniu Konami w Londynie, z przyjemnością donoszę, że wszystkie znaki wskazują na to, że Delta jest remakiem Snake Eater, którego fani pragnęli od lat. W przeciwieństwie do polaryzującego remake'u Twin Snakes oryginalnego Metal Gear Solid — który zawierał w pełni nagrane ponownie głosy i rażącą ilość „licencji artystycznej” — Delta wydaje się o wiele bardziej zainteresowana zachowaniem i aktualizacją wspomnień o Snake Eater niż prezentowaniem własnej, dramatycznie zmienionej wersji.Pomimo chaotycznego rozwodu Hideo Kojimy z Konami, Delta nie unika swojego nazwiska i reżyserii. Jego zasługi pojawiają się wielokrotnie, zanim Naked Snake ukończy pierwszy na świecie skok HALO. Grafika postaci Yoji Shinkawy pojawia się w winietach postaci i przerywnikach filmowych. Już od pierwszych minut widać, że istnieje szacunek dla oryginalnego dzieła, którego nie było widać w innych projektach po Kojimie, takich jak zagadkowy Metal Gear Survive i szkieletowa Master Collection. Każda scena przerywnikowa wydaje się nieodróżnialna od oryginalnej gry, z wyjątkiem drastycznie ulepszonej grafiki i okazjonalnych materiałów filmowych, które zostały zastąpione ze względu na prawa autorskie. Nawet drobne szczegóły, takie jak przytrzymanie R1, aby spojrzeć oczami Snake'a, są idealnie odtworzone, aż po czas reakcji przycisków. Gdy przejmiesz kontrolę nad Snake'iem (co zajmuje trochę czasu — w końcu to gra Metal Gear), widoczne stają się liczne mile widziane aktualizacje rozgrywki. Starsze gry MGS zawsze miały ekwipunek i wybór broni relegowane do przycisków spustowych, ale dzięki wykorzystaniu lewego i prawego przycisku kierunkowego zmodernizowane sterowanie Delta ma więcej wspólnego z Metal Gear Solid V. Poręczna aktualizacja pozwala na zmianę kamuflażu w locie poprzez przytrzymanie przycisku kierunkowego w górę, aby szybko uzyskać dostęp do menu kamuflażu. Przytrzymanie natomiast zapewnia szybki dostęp do kontaktów kodeków. Twoje zdrowie, wytrzymałość i wskaźnik kamuflażu są teraz wyświetlane w dolnej środkowej części ekranu, a nie w górnych rogach. Jedną z reklamowanych funkcji rozgrywki oryginalnej gry był system CQC (walka w zwarciu). Pozwalał on na znacznie więcej niż tylko łamanie karków strażnikom: można było ich przesłuchiwać, podrzynać im gardła, rzucać na ziemię lub używać ich jako żywej tarczy. Chociaż pozwalał na większą różnorodność, łatwo było wykonywać niezamierzone czynności dzięki określonym wymaganym danym wejściowym i wykorzystaniu wrażliwych na nacisk przycisków na twarzy PS2. Nie będziesz już musiał wyciągać instrukcji, wyszukiwać w Google ani dzwonić do Szefa, aby przypomniał Ci o „podstawach CQC” dzięki przydatnemu systemowi podpowiedzi Delta. Wystarczy chwycić wroga odpowiednim spustem, a wszystkie opcje zostaną wygodnie rozłożone na ekranie. Ten system przypomni Ci również o potencjalnych działaniach Snake'a w różnych scenariuszach walki. Wisząc na moście, aby uniknąć wykrycia, zapomniałem, że Snake potrafi celować i strzelać jedną ręką. Dzięki podpowiedzi wyciągnąłem pistolet ze środkiem uspokajającym i zneutralizowałem zbliżającego się strażnika, zanim zdążył mnie zauważyć. Chociaż Snake zawsze miał te umiejętności, aktualizacje jakości życia w Delta przypomniały mi o nich i w rezultacie częściej z nich korzystałem. Ponieważ współczesne gry akcji unikają częstych czasów ładowania, naturalne jest zastanawianie się, czy strefy rozgrywki Delta pozostaną odgrodzone w osobnych sekcjach, czy też zostaną zszyte w większy, spójny świat. Podobnie jak w przypadku większości aspektów tego remake'u, twórcy postanowili pozostać wierni przepływowi oryginału. Nie napotkasz żadnych rzeczywistych czasów ładowania podczas przemieszczania się między obszarami, ale ekran nadal robi się czarny i powraca, wyświetlając nazwę nowego obszaru, tak jak w oryginale. To trzymanie się wrażeń z oryginału dotyczy większości aspektów rozgrywki. To nie tak, że nagle Breath of the Wild i Snake może wspiąć się na każde drzewo i wspinać się po ścianach skalnych. Nadal jest ograniczony do wspinania się na te same porośnięte bluszczem drzewa, które były tam w 2004re. Osobowość nie została poświęcona w pogoni za realizmem. Olbrzymie anakondy nadal będą starannie pakowane w pudełka na wynos po swojej śmierci. Strażnicy machają skrzydłami i uciekają jak postacie z kreskówek, gdy zestrzelisz ul w ich pobliżu. Nadal będziesz powiadamiany, że stworzyłeś paradoks czasowy, gdy umrzesz. Naked Snake nadal zakłada maskę Raidena, jeśli wybierzesz „Lubię MGS2!” na początku swojej misji. Jednak nie zostałem powitany maską Old Snake, gdy wybrałem „Lubię MGS4!”, więc pozostaje pytanie, co zrobią inne wybory w grze. Jedną z moich niewielu skarg dotyczących oryginalnej gry był uciążliwy Survival Viewer i system leczenia. Gdy Snake został uszkodzony, często trzeba było przejść do menu, aby wykonać serię czynności w celu naprawy jego różnych ran. Jest świat, w którym to mogłoby być fajne. W końcu Rambo był niezłym twardzielem, kiedy przyżegał ranę, wypełniając ją prochem i podpalając. W tym przypadku wybieranie licznych środków ściągających i zestawów do szycia z menu nie było dokładnie wciągającym doświadczeniem. Pozostaje pytanie, czy ten system będzie tak inwazyjny w Delcie, ponieważ został wprowadzony dopiero tuż po Virtuous Mission w oryginalnej grze. To powiedziawszy, widziałem wyszarzoną opcję „Cure” w menu Survival Viewer, więc prawdopodobnie powróciła w jakiejś formie. Jeśli chodzi o naprawdę nową zawartość, odkryłem trochę podczas moich 90 minut z grą. Początkowa torba ze sprzętem Snake'a zapewnia kompas, który przedstawia kierunki świata, a także wskaźnik celu w lewym dolnym rogu ekranu. Toczenie ma swój własny dedykowany przycisk (Trójkąt), a teraz możesz nurkować na ziemię ze stojącej pozycji. Oprócz powracających żab Kerotan, spotkałem jedną zakamuflowaną kaczkę GA-KO. Był owinięty w coś, co wyglądało jak ghillie suit, który stanął w płomieniach, gdy do niego strzeliłem, i spowodował, że kaczka zaczęła podskakiwać i kwakać. Na tym etapie nie jest jasne, co to osiąga, czy też jest to po prostu bonus kolekcjonerski.Galeria Oczywiście najbardziej oczywistą aktualizacją jest prezentacja wizualna. Delta nie zawodzi w tej dziedzinie. Bujna dżungla jest o wiele bardziej szczegółowa niż wcześniej, z dodatkową dziką przyrodą i mnóstwem małych szczegółów, takich jak Snake brnący przez błoto i pozostawiający wyraźny ślad. Gdy Snake otrzymuje obrażenia z czasem, będą one trwale widoczne na jego ciele i ubraniu podczas rozgrywki i przerywników filmowych. Wszystkie postacie wyglądają fantastycznie i wiernie oddają oryginalne projekty. Blizny Volgina są głębokie i szczegółowe, wytrzeszcz oczu The End jest niepokojący, a deszcz krwi The Sorrow jest o wiele bardziej wyraźny. Moje demo było zablokowane na trybie wierności 30 fps, ale ostateczna wersja obiecuje opcję wydajności 60 fps. W spektrum remake'ów ambicje Delty mieszczą się gdzieś pomiędzy ulepszoną grafiką i ulepszeniami jakości życia The Legend of Zelda: The Wind Waker HD a znaczącymi reinterpretacjami Resident Evil w ostatnich latach. Z pewnością nie próbuje zmieniać rzeczy tak bardzo, jak nowsze tytuły Final Fantasy VII. To stosunkowo prosty, zmodernizowany remake oryginału, co w żaden sposób nie jest zarzutem. Snake Eater ma tak wyraźną osobowość, że wprowadzenie zbyt wielu poprawek groziłoby utratą wielu z tego, co czyniło go wyjątkowym. Zespół deweloperski Delty balansuje na granicy z tak ukochanym tytułem, a wszystko, co zobaczyłem podczas powrotu do Virtuous Mission, utwierdza mnie w przekonaniu, że radzą sobie z tym zręcznie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games