Gra oparta na „Halloween” Johna Carpentera stawia trudne pytanie w gatunku horroru

Gra oparta na „Halloween” Johna Carpentera stawia trudne pytanie w gatunku horroru

John Carpenter, znany gracz i legenda horroru na pół etatu, powraca do Halloween, kultowego slashera, który wyreżyserował (i, co może bardziej znane, skomponował muzykę) w 1978 roku, który dał początek przełomowej serii horrorów. Tym razem jednak robi to z kontrolerem w rękach. Jak ujawniono dzisiaj, reżyser współpracuje z Boss Team, twórcami gry Evil Dead z 2022 roku, aby ożywić Halloween w formie nie jednej, a dwóch gier grozy. Chociaż na razie niewiele wiemy o żadnej z gier, studio zasugerowało, że gracze będą mogli „przeżyć na nowo chwile z filmu i zagrać jako klasyczne postacie z jednego z najbardziej kultowych i ważnych horrorów wszech czasów”. Zespół ujawnił również, że jedna z gier jest tworzona w Unreal Engine 5 i że jest na wczesnym etapie rozwoju. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Proszę użyć przeglądarki obsługującej wideo HTML5, aby oglądać filmy. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Niestety, nie możesz uzyskać dostępu do tej treści!Wprowadź datę urodzenia, aby obejrzeć ten filmStyczeńLutyMarzecKwiecieńMajCzerwiecLipiecSierpieńWrzesieńPaździernikListopadGrudzień12345678910111213141516171819202122232425262728293031Rok20242023202220212020201 9201820172016201520142013201220112010200920082007200620052004200320022001200019991998199719961995199419931992199119901989 19881987198619851984198319821981198019 7919781977197619751974197319721971197019691968196719661965196419631962196119601959195819571956195519541953195219511950194 91948194719461945194419431942194119401 939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „enter”, zgadzasz się z regulaminem GameSpot.

Warunki korzystania i Polityka prywatności enter Aktualnie odtwarzane: Blumhouse zmienia podejście do gier grozy | GameSpot Summer Live Prawdopodobnie jest to większy z dwóch projektów i brzmi, jakby minęły lata. Powinniśmy również założyć, że jest to asymetryczna gra wieloosobowa typu horror, ponieważ posiadacze praw są chętni, aby przenieść swoją własność intelektualną do gier już teraz, a ten gatunek stał się popularną metodą robienia tego. Prawdopodobnie na lata przed pojawieniem się gry zespół ma czas, aby dowiedzieć się, jak rozwiązać to, co wydaje się być najbardziej palącym pytaniem: W świecie, w którym widzieliśmy już grę Friday The 13th, jak gra Halloween się wyróżnia? Uwielbiam asymetryczne gry grozy, więc gram w nie wszystkie i gram w nie dużo. Tylko podczas mojego pobytu tutaj w GameSpot zrecenzowałem już trzy ostatnie pozycje w powstającym gatunku, w tym Evil Dead, The Texas Chain Saw Massacre i Killer Klowns From Outer Space, a jeśli poszukasz, możesz znaleźć moją recenzję Friday The 13th również gdzie indziej. Każdy z nich ma swoje specjalne składniki i wyróżniające się smaki horroru PvP. W przypadku Evil Dead gracz kontrolujący Kandarian Demon może zamieszkiwać wiele bytów w dowolnej rundzie, z których każdy ma unikalne umiejętności, aby przeciwdziałać celom ocalałych. W Texas Chain Saw Massacre gra skłania się ku rodzinie zabójców z oryginalnego filmu, zamiast tworzyć The Leatherface Show, jak to miało miejsce w przypadku przyszłych sequeli, tworząc w ten sposób unikalną konfigurację 4v3. Killer Klowns pozwala graczom walczyć bardziej niż jakakolwiek inna podobna gra. Wszystkie mają swoje wyróżniki. Czy gra na Halloween ma jakiś? Bardzo się ekscytuję za każdym razem, gdy pojawia się nowa z tych gier. Cieszę się, że posiadacze licencji widzą pole do rozwoju, jakie oferują gry, i przekazują swoją własność intelektualną wykwalifikowanym studiom, aby przekształciły klasyczne horrory w angażujące gry grozy. Ze względu na mój entuzjazm, dużo myślałem o tym, aby jeszcze niewidziane serie horrorów stały się grami i próbowałem sobie wyobrazić, jak by to wyglądało. Na przykład Koszmar z ulicy Wiązów ma oczywisty haczyk w postaci świata snów, w którym Freddy Krueger wykonuje swoją najlepszą pracę. Umieszczenie graczy w ciągle zmieniającym się koszmarze, w którym mogą być zarówno ofiarami, jak i Wojownikami Snów prosto z filmów, sprawia, że ​​przełożenie tej serii na gry jest bezproblemowe. Scream, moja ulubiona seria horrorów, podobnie korzysta z unikalnego kąta widocznego w całej swojej serii: aspektu kryminału. Mając ten element powiązany z grą typu PvP horror, od dawna wyobrażałem sobie coś, co skutkuje doświadczeniem horroru w stylu Among Us z ukrytą rolą. Nawet gra Child's Play mogłaby igrać z różnicami wielkości zabójcy i jego ofiar rozsianymi po skomplikowanych mapach wieloosobowych. Ale Halloween… Halloween jest trudne. Dzieje się tak, ponieważ, mimo że Michael Myers jest niesamowity, seria wydaje się (przynajmniej dla mnie) pozbawiona elementu odróżniającego ją od Friday The 13th pod względem rozgrywki. W obu zabójca jest wysokim, nadprzyrodzenie wytrzymałym zamaskowanym szaleńcem, który dzierży duży ostry przedmiot i poluje na nastolatków. Co pozwala Michaelowi Myersowi wyróżniać się od Jasona Voorheesa pod względem gier wideo? Jasne, sceneria będzie inna, przenosząc się z obozu letniego na przedmieścia, a dla superfanów obu serii prawdopodobnie będzie pożądane, aby ich ulubieniec ożył, nawet jeśli jest całkiem podobny do drugiego. Ale jako gra, czy nie widzieliśmy tego już wcześniej? To zabawne; Halloween wyprzedza Friday the 13th o dwa lata w świecie filmowym, ale teraz, dekady później, Michael próbuje dogonić Jasona. Jednak nie traktuj moich pytań jako krytyki. Jest kilka powodów, aby nadal być podekscytowanym. Po pierwsze, obecnie jedynym sposobem na grę w Halloween — w pewnym sensie — jest granie w Dead By Daylight. Chociaż DBD daje każdemu ze swoich zabójców, w tym Michaelowi Myersowi, unikalne pakiety umiejętności, format każdej rundy jest taki sam; gracze pracują nad aktywacją niezdarnych generatorów i ucieczką z mapy, zanim zostaną nakarmieni The Entity, centralnym złoczyńcą gry. To przeczy logice serii Halloween — nawet jeśli Halloween 6 zboczyło z torów na jakieś podobnie kultowe terytorium. Gry grozy na zamówienie, takie jak Texas Chain Saw Massacre, dają graczom świat zaprojektowany specjalnie dla określonej franczyzy, a różnica jest oczywista. To coś, z czym DBD nie może konkurować, pomimo bycia największą grą w tym gatunku. Poza tym, jako wielki fan horrorów, przyznaję, że bardzo chciałbym, aby kiedyś każda z kultowych gier z gatunku slasher doczekała się własnej gry.Gra PvP na Halloween musi znaleźć swój haczyk, tak jak inne niedawne gry wieloosobowe typu horror. Co ważniejsze jednak, gra Friday The 13th została zamknięta z powodu problemów z licencją, na które twórcy gry nie mieli wpływu. Chociaż na razie nadal możliwe jest dobieranie graczy w trybie peer-to-peer, takie rozwiązanie jest poniżej standardów jako doświadczenie gracza i nie wiadomo, jak długo będzie to dozwolone. Więc może w porządku, jeśli gra na Halloween będzie bardzo przypominać grę Friday The 13th, skoro żyjemy w świecie, który skutecznie stracił tak niesamowitego twórcę wspomnień jak Friday The 13th. Na koniec jest sam Carpenter. Inne niedawne gry typu asymil horror zawierały błogosławieństwo i pewien poziom zaangażowania oryginalnych twórców ich franczyzy, ale o ile wiem, sami twórcy nie byli wielkimi graczami. Otrzymali raporty o postępach lub zapewnili wgląd w oryginalne dzieła, z których programiści mogli następnie przenieść te doświadczenia do interaktywnego doświadczenia. Powierzyli swoje prawa wykwalifikowanym zespołom, takim jak Gun Media i Illfonic, i to jest mądry sposób na prowadzenie biznesu, ale Carpenter jest graczem przez duże G. Lubię myśleć, że nadaje to grze wyjątkowego charakteru, w którym twórca filmu również cennie rozumie gry wideo na poziomie projektowania. Dużo mówi o grach, które go pochłonęły, takich jak Fallout 76, a gdy zapytano go o jego spuściznę jako mistrza horroru, Carpenter kiedyś słynnie i wiarygodnie odpowiedział Insiderowi: „Po prostu chcę grać w gry wideo”. W przypadku tych gier wideo na Halloween, nad którymi obecnie trwają prace, Carpenter ma być „blisko zaangażowany” i być może ostatecznie to jest specjalny haczyk dla gry na Halloween. Podczas gdy inne niedawne gry wieloosobowe typu horror oparte na popularnych filmach miały swoich oryginalnych twórców na uboczu, którzy dawali kciuk w górę, gry na Halloween zostaną zrealizowane przez samego oryginalnego reżysera/zapalonego gracza legendarnego filmu. Jak to się podoba jako wyróżnik?

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games