Assassin’s Creed Shadows wciąż nie przedstawiło dobrego argumentu na temat tego, dlaczego ma dwóch bohaterów

Assassin’s Creed Shadows wciąż nie przedstawiło dobrego argumentu na temat tego, dlaczego ma dwóch bohaterów

W kolejnym Assassin's Creed ponownie pojawi się dwóch grywalnych bohaterów. Jednak zamiast mieć wybór pomiędzy grą jako mężczyzna lub kobieta (jak w Odysei i Walhalli), Assassin's Creed Shadows czerpie stronę z książki Syndicate i widzi, że grasz dwiema odrębnymi postaciami: shinobi o imieniu Naoe i samuraj o imieniu Yasuke. Poza faktem, że wydaje się, że Ubisoft nie jest w stanie stworzyć gry Assassin's Creed z kobietą w roli głównej, nie wydaje się, aby istniał dobry powód, dla którego Yasuke (prawdziwa postać z historii – po raz pierwszy bohater serii Assassin's Creed) jest również grywalny. Naprawdę nie widzę powodu, dla którego Assassin's Creed ponownie robi dwóch grywalnych bohaterów, zwłaszcza po obejrzeniu 40 minut gry w akcji. Ubisoft nie zrobił zbyt wiele, aby wyjaśnić, dlaczego Shadows potrzebuje dwóch grywalnych bohaterów. W materiałach marketingowych zespół opisał tę decyzję jako sposób na zapewnienie wrażeń zarówno shinobi, jak i samurajów, co nie ma większego sensu w świecie po Ghost of Tsushima. Wolałem jednak wstrzymać się z oceną do czasu, aż zobaczę grę w akcji – być może różnice w rozgrywce między Naoe i Yasuke są tak duże, że sensowne jest rozdzielenie ich na dwie osobne postacie. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Do oglądania filmów użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 202420232 0222021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319 9219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197 71976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621 9611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219 31193019291928192719261925192419231922219211920191919181917191 61915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011 900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na warunki GameSpot

Warunki użytkowania i Polityka prywatnościWejdź w grę: Assassin's Creed Shadows daje graczom dwa unikalne sposoby gry. Mając w końcu okazję obejrzeć 40 minut rozgrywki na Summer Game Fest, jestem bardziej zdezorientowany niż kiedykolwiek – Shadows nie wygląda na grę wymagającą dwóch grywalnych bohaterów. Zapowiedź, którą widziałem, zaczynała się od krótkiej misji, podczas której Yasuke udał się do wioski i opiekował się samurajami bezwzględnie rządzącymi obywatelami, by następnie spotkać się z Naoe i omówić najlepszy sposób wyeliminowania skorumpowanego urzędnika odpowiedzialnego za powiedział samuraj. W tym momencie demo obejmowało kolejną misję, ale na trzy różne sposoby. Najpierw widziałem, jak Naoe infiltrował zamek urzędnika pod osłoną ciemności i potajemnie eliminował strażników, nie wzbudzając żadnego alarmu. Następnie widziałem, jak Yasuke przechodził przez ten sam zamek, ale za dnia, przedzierając się przez strażników i wyłamując zamknięte drzwi niczym wściekły byk. I w końcu widziałem, jak Naoe ponownie przechodziła przez zamek, ale tym razem w ciągu dnia, przyjmując bardziej bezpośrednie podejście, w ramach którego walczyła z wrogami na otwartej przestrzeni, a nie ukrywała się w cieniu. Ten ostatni fragment naprawdę mnie zaskoczył, ponieważ dostarczył dowodu że chociaż Naoe nie potrafiła stawić czoła grupom strażników tak łatwo jak Yasuke, pokazało, że potrafi walczyć z grupami wrogów. A jeśli Naoe potrafi podejść do gry zarówno z ukrycia, jak i z otwartego podejścia, to pojawia się pytanie, dlaczego Yasuke w ogóle jest w grze. Jeszcze dziwniejsze jest to, że rozgrywka Naoe wygląda znacznie lepiej niż Yasuke. Yasuke wydaje się grać jak typowy bohater akcji, miażdżąc wrogów potężnymi atakami, przecinając ich obronę swoją kataną i strzelając do głupców z pistoletu. Z drugiej strony Naoe została zaprojektowana z myślą o znacznie większej liczbie narzędzi, które dają jej wiele możliwości rozwiązywania problemów. Ma hak do skakania między dachami, używa noży do rzucania, aby rozbijać źródła światła i tworzyć plamy ciemności, przez które można się przekraść, potrafi zaczepić się o sufit, aby uniknąć wzroku patrolujących strażników, oddycha pod wodą za pomocą trzciny, ma ukryte ostrze potrafi po cichu eliminować wrogów i może leżeć na brzuchu i czołgać się po ziemi, aby lepiej ukryć swoją obecność – jej rozgrywka wygląda jak gra Sama Fishera w feudalnej Japonii. Czas pokaże, jak mądra jest sztuczna inteligencja wroga – Assassin’s Creed jest pod tym względem bardzo chybiona – ale jeśli zboczy w stronę bardziej inteligentnej, gra tak, jak wygląda Naoe, będzie o wiele zabawniejsza niż Yasuke. Jej ukryta rozgrywka wydaje się nastawiona na patrzenie na poziomy tak, jakby były łamigłówkami, a różne narzędzia, które masz pod ręką – z których niektóre wydają się mieć ograniczone zastosowanie – są elementami, których musisz użyć, aby skonstruować rozwiązanie.Naoe mogłaby sama unieść Assassin's Creed Shadows. I tak jak powiedziałem wcześniej, Naoe wyraźnie radzi sobie w walce, więc nie jest tak, że musi ukrywać się w każdej misji. W przeciwieństwie do Yasuke, który potrafi tankować trafienia i przebijać się przez pancerz wroga, Naoe musi polegać na paradach i unikach, aby stworzyć luki w obronie wroga, zanim szybko zaatakuje. Trudno to stwierdzić, nie grając w tę grę, ale wygląda na to, że walka nabiera bardziej intrygującego charakteru strategicznego, gdy gra się jako Naoe, ponieważ błąd boli ją znacznie bardziej niż Yasuke, więc musi być świadoma, gdzie jest każdy wróg W każdej chwili. Podobnie jak w przypadku rozgrywki w ukryciu, rozgrywka Naoe w walce wydaje się być zorganizowana tak, aby każdy wróg stał się zagadką, którą trzeba rozwiązać, aby go pokonać. Nie mam tego samego nastroju w przypadku Yasuke, biorąc pod uwagę, że wydaje się tak potężny, że strategia nie wydaje się stanowić dużej części jego rozgrywki. Jeśli już, Yasuke czuje się nieco przywiązany, podczas gdy Naoe wygląda na wyraźną osobę wyróżniającą się. Biorąc to wszystko pod uwagę, powinienem zauważyć, że czasami Ubisoft utrzymuje w tajemnicy uzasadnienie istnienia dwóch grywalnych bohaterów ze względów narracyjnych, więc może tak być w tym przypadku – nawet jeśli Naoe jest lepszą opcją rozgrywki, możliwe, że Yasuke wniesie coś do gry w sensie opowiadania historii. Valhalla jest tego najnowszym przykładem. W zapowiedziach poprzedzających premierę Valhalli firma Ubisoft ukryła informację, że Eivor Varinsdottir jest kanonicznie kobietą (mimo że nazwisko wyraźnie to zdradza), ale także reinkarnacją Odyna (lub „mężczyzny Eivor”), wyjaśniając w ten sposób, w jaki sposób Eivor jest technicznie DNA zarówno kobiety, jak i mężczyzny, gdy ktoś ponownie ożywi jej wspomnienia. Ponieważ Naoe i Yasuke wydają się być dwiema zupełnie różnymi osobami, prawdopodobnie tak nie jest w Shadows. Jeśli miałbym zgadywać, zakładam, że nowy współczesny bohater, w którego gramy, jest potomkiem zarówno Naoe, jak i Yasuke, co oznacza, że ​​będą w stanie zobaczyć życie obu osób prowadzące do momentu, w którym poczęją potomstwo. koniec gry. To jednak tylko moja mała teoria i nawet jeśli jest prawdziwa, nie wystarczy, aby wyjaśnić, dlaczego Ubisoft potrzebuje dwóch grywalnych bohaterów, aby opowiedzieć tę historię.Ubisoft twierdzi, że Shadows wykorzystuje dwóch bohaterów do ucieleśnienia dwóch różnych fantazji, ale oba mogły zostać powiązane z jedną postacią.Ubisoft twierdzi, że Shadows wykorzystuje dwóch bohaterów do ucieleśnienia dwóch różnych fantazji, ale obydwu można było przypisać do jednej postaci. Ponownie, być może istnieje powód fabularny, dla którego musimy grać zarówno Naoe, jak i Yasuke, ale tylko pod względem rozgrywki , Yasuke wygląda na zbędnego. Oczywiście jest już zdecydowanie za późno, aby cokolwiek zmieniać, skoro Shadows jest tak blisko premiery, ale Ubisoft powinien był sprawić, że Shadows będzie po prostu historią Naoe. Wygląda na to, że jej rozgrywka mogłaby z łatwością utrzymać całą grę samodzielnie. Miejmy nadzieję, że w Shadows będziesz częściej grał Naoe niż Yasuke, podobnie jak Syndicate kazał ci grać Jacobem częściej niż Evie. Premiera Assassin's Creed Shadows na Xbox Series X|S, PS5 i PC zaplanowana jest na 15 listopada.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games