Warner Bros. chce odejść od "Lotny" Gry na konsole AAA, wybierz gry darmowe i mobilne

Warner Bros. chce odejść od "Lotny" Gry na konsole AAA, wybierz gry darmowe i mobilne

Podczas niedawnego wystąpienia w Morgan Stanley szef ds. gier Warner Bros. Discovery, JB Perrette, omówił część strategii firmy dotyczącej gier na przyszłość, która obejmuje więcej gier dostępnych na żywo, mobilnych i darmowych. Powiedział: „My kładziemy większy nacisk na gry jako obszar, w którym naszym zdaniem istnieje o wiele więcej możliwości rozwoju, które możemy wykorzystać dzięki posiadanej przez nas własności intelektualnej i niektórym możliwościom, jakie mamy w studiu, w którym mamy wyjątkową pozycję zarówno jako wydawca i twórca gier.” Perrette powiedział, że ostatnia produkcja WBD w zakresie gier skupia się na grach AAA na konsole i to wspaniale, gdy gra taka jak Hogwarts Legacy sprzedaje się w 22 milionach egzemplarzy i staje się najlepiej sprzedającą się grą roku, ale tego rodzaju sukces nigdy nie jest gwarantowana na rynku, który Perrette określił jako „niestabilny”. Podkreślił, że jedna z kolejnych dużych gier WBD, Suicide Squad: Kill the Justice League, była dla firmy rozczarowaniem. Dlatego plan na przyszłość, powiedział, zakładał pomoc w zmniejszeniu zmienności poprzez skupienie się na podstawowych franczyzach i wprowadzenie przynajmniej części z nich do przestrzeni mobilnej i bezpłatnej, a także w dalszym ciągu inwestować w gry udostępniane na żywo, w które ludzie grają i na które wydają pieniądze przez długi okres czasu. Pomoże to WBD generować bardziej spójne przychody, powiedział, a następnie drażnił się, że WBD ma w tym roku kilka nowych, darmowych gier mobilnych. „Zamiast wypuszczać jednorazową grę na konsolę, w jaki sposób możemy ją opracować? grę, na przykład związaną z Dziedzictwem Hogwartu lub Harrym Potterem, czyli usługę na żywo, w ramach której ludzie mogą na bieżąco mieszkać, pracować, budować i bawić się w tym świecie? – powiedział. Perrette dodał, że WBD ma wyjątkową pozycję, ponieważ ma popularne marki – jako największe wymienił Mortal Kombat, Game of Thrones, Harry Potter i DC – a także 11 różnych wewnętrznych studiów tworzących gry. Zażartował również, że WBD ma „strategiczny plan inwestycyjny”, który ma pomóc w zwiększeniu sukcesu przyszłych gier, dodając, że niedawno firma zatrudniła kogoś do pomocy w zarządzaniu marką i zrównoważonym rozwoju. Perrette powiedział, że jeśli WBD będzie w stanie to zrealizować, spodziewa się, że gry przyniosą „ znaczący rozwój” firmy w nadchodzących latach. Tworzenie gier wymaga jednak czasu, dlatego Perrette przestrzegł, że firma kładzie już podwaliny pod zwroty, które mogą nastąpić w latach 2025, 2026 i 2027. Perrette dodał, że nie ma pojęcia, jak krajobraz gier będzie ewoluował z biegiem czasu, ale wierzy, że posiadanie własności intelektualnej i studiów może pomóc WBD odnieść sukces tam, gdzie inni mogliby nie. Wskazał także takie rzeczy, jak wirtualna rzeczywistość i „wirtualne światy” jako miejsca, których skala i stopień wykorzystania będą w przyszłości „rosnąć”. Niektóre z nadchodzących gier wideo WBD to między innymi gra o Harrym Potterze Quidditch i tytuł Wonder Woman od twórców Shadow. podejścia Mordor.WBD do gier bardzo różni się od podejścia Disneya. Firma wiele lat temu sama opracowywała i wydawała gry, ale obecnie udziela licencji na swoje franczyzy innym firmom. Na przykład Disney właśnie zapłacił firmie Epic 1,5 miliarda dolarów za przeniesienie swoich franczyz do Fortnite. Disney współpracuje również z różnymi firmami, w tym EA, Ubisoft, Zynga i Quantic Dream przy grach Star Wars, a także ma umowę z Microsoft/Bethesdą na Indiana Jones i Wielki Krąg i Ostrza.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games