NetherRealm Studios udostępniło najnowsze informacje o łatce do swojej bijatyki Mortal Kombat 1. Aktualizacja wprowadza szereg zmian w różnych postaciach, takich jak Havik, Kung Lao i Sub-Zero, poprawiając jednocześnie ogólną rozgrywkę. Wprowadzono teraz poprawkę listy przenoszenia i lokalizacje zostały naprawione. Nie będziesz już musiał się obawiać, że niektóre ataki Strykera i Sektora będą niemożliwe do zablokowania. Dodatkowo naprawiono błąd, który pozwalał graczowi drugiemu na odepchnięcie przeciwnika dalej od niego w niektórych kombinacjach. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wpisz swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 202320222 021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019 2919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter” , wyrażasz zgodę na warunki GameSpot
Warunki użytkowania i Polityka prywatnościWejdź w grę: Historia Mortal Kombat Oprócz aktualizacji rozgrywki, wprowadzono pewne zmiany dotyczące określonych postaci. Teraz, gdy Havik użyje Decaying Gaurd, nie będzie on już automatycznie spotykał się z przeciwnikami. Kung Lao będzie teraz automatycznie rzucał się w twarz wrogom, gdy Kung-Kussion zostanie wykonane poprawnie. Zmiany postaci nie ograniczały się również do głównej obsady. Kilka postaci Kameo również otrzyma pewne zmiany. Shujinko nie może już używać Mimicznego Lodowego Klona i Lodowej Kuli jeden po drugim, gdy Zatrzymanie Czasu trafi przeciwnika. Uderzenie w ziemię Jaxa i Atak Stomp Goro będą teraz miały wyższy priorytet, gdy gracz zaatakuje w tej samej klatce. Poniżej znajdują się oficjalne uwagi do łatki: Ogólne zmiany w rozgrywce Korekty listy ruchów Poprawki lokalizacyjne Naprawiono błąd, który mógł powodować, że Gracz 2 odpychał przeciwnika dalej podczas niektórych sekwencji kombinacji Naprawiono błąd, który mógł powodować, że buforowane ciągi ataków Kombo i buforowane, anulowane, nieulepszone ruchy specjalne 2 w 1 nie były wykonywane, jeśli atak Kameo Ambush, który można anulować lub rozgałęzić, został wykonany w określonym czasie. Naprawiono problem powodujący, że niektóre ruchy Strykera i Ataki Sektora są nie do złamania. Dostosowania specyficzne dla postaciAszra – Naprawiono błąd, który mógł powodować, że Miażdżące Kolano (W Kierunek + Kopnięcie w Tył) przechodziło przez przeciwników podczas atakuGoro (Kameo) – Stomp ma teraz wyższy priorytet, gdy jego ataki i jego partnera trafiają w tę samą klatkęHavik – Zanikająca osłona (cios w plecy, cios w plecy) i rana cielesna (cios w plecy, cios w plecy) nie są już automatycznie twarzą w twarzJax (kamea) – Ground Pound ma teraz wyższy priorytet, gdy jego ataki i jego partnera trafiają w tę samą klatkęKung Lao – Kung-Kussion automatycznie zwróci się w stronę podestu po przeskoczeniu przeciwnikaShujinko (Kameo) – Naśladujący Lodowy Klon i Lodowa Kula nie będą już powtarzane przez przeciwnika trafionego Zatrzymaniem Czasu. Naprawiono problemy z następującymi atakami, które nie działały poprawnie przeciwko ruchom specjalnym z wysokim parowaniemAszraGniew Boga i Gniew Demona można teraz skutecznie sparować. Lekkie Wniebowstąpienie i Mroczne Wniebowstąpienie można teraz sparować z dużą siłą.Baraka(Powietrze) Death Spin nie może być już sparowany z dużą siłą Tester Odruchu (Wstecz + Uderzenie w Przód) nie może być już sparowany z dużą siłą Krwawiąca Stopa (W Tył + Kopnięcie z przodu) Drugie trafienie nie może być już sparowane z wysoką siłąGenerał ShaoPower Strike może być teraz silnie sparowany. Naprawiono niespójność parowania pomiędzy Devastatorem i Klassic Kahnem. Obydwu nie można już sparować z dużą siłąJohnny’ego Cage’aBall Buster może być teraz wysoko sparowany. Wschodząca Gwiazda może być teraz wysoko sparowana. Kopnięcie Cienia może być teraz wysoko sparowane.KenshiPostawa Sento Zagubiona Droga (Uderzenie w Przód + Cios w Tył, Cios w Tył, Cios w Przód) nie może już być wysoko sparowanaKung LaoKlamra na kolano (w tył + kopnięcie w przód) może być teraz sparowana wysokoLi Mei(Powietrze) Kopnięcie piętą nie może być już wysoko sparowane. Nie można już sparować żadnych chwytów (Kopnięcie w tył + przód, Kopnięcie w tył).NitaraUlepszonej Złej Krwi nie można już sparować na wysokim poziomieRaidenElektryczna Mucha i (Powietrzna) Elektryczna Mucha nie mogą być już parowane z dużą siłąDeszczUlepszony przepływ w górę nie może być już sparowany z wysoką siłą Gejzer nie może być już sparowany z dużą siłąGadRzut Śmierci nie może być już parowany z dużą siłą. Opadające Kły nie mogą być już parowane z dużą siłąSkorpionTwisted Kyo można teraz sparować z dużą siłąShang TsungaKopnięcie od bramki w starej formie (do przodu + kopnięcie czcionką) nie może być już parowane z dużą wysokościąSindelUlepszone pierwsze trafienie z niską sierścią (atak kopnięciem) może być teraz wysoko sparowanePoniżej zeraLodowa Ślizgać nie może być już sparowana z dużą siłąTanyaDrill Kick może być teraz skutecznie parowany. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz cokolwiek prezentowanego na naszej stronie.
Najnowsza aktualizacja Mortal Kombat 1 zapewnia wyższy priorytet ataku określonym postaciom Kameo
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]