Pokemon Sleep wkrótce wypuści swoją pierwszą dużą aktualizację i chociaż nie wypuści jeszcze żadnego nowego Pokemona, przyniesie szereg przydatnych zmian poprawiających jakość życia. Towarzyszy temu aktualizacja balansu, mająca na celu uczynienie cotygodniowych misji nieco łatwiejszymi do osiągnięcia. Zmiany balansu wpływają na cotygodniowe misje Pokemon Sleep, które stawiają przed użytkownikami wyzwania, takie jak karmienie Snorlaxa określoną liczbą cukierków lub zaprzyjaźnianie się z określoną liczbą pokemonów pomocniczych. Niektóre z tych celów były pierwotnie dość trudne do osiągnięcia, więc wymagane liczby zostały zmniejszone – misje wymagające użycia cukierków zostały zmniejszone o około 20%, liczba Pokemonów, z którymi musisz się zaprzyjaźnić, została zmniejszona o 15%, a liczba liczba przedmiotów rozdawanych jako nagrody została zwiększona. Wyprzedza to pierwszą dużą aktualizację gry, która zostanie udostępniona po okresie konserwacji 25 sierpnia. Ta aktualizacja doda wiele ulepszeń obiecanych wcześniej przez zespół Pokemon Sleep, takich jak noc ekran ładowania trybu, wydłużony czas zasypiania oraz różne poprawki problemów i wydajności. Po aktualizacji gracze będą mogli dotrzeć do pory snu, kładąc się spać do 90 minut przed lub 30 minut po wybranej godzinie, co daje wiele większa elastyczność niż w poprzednim jednogodzinnym oknie. Aktualizacje mające na celu poprawę wydajności obejmują podział ustawień graficznych na cztery poziomy jakości, optymalizację zużycia energii podczas śledzenia snu i zmniejszenie ilości danych wymaganych do pobrania przy pierwszym uruchomieniu gry. Aktualizacja wdroży także wydarzenie Good Sleep Day, pierwsze duże wydarzenie Pokemon Sleep, które odbędzie się 30 sierpnia. Pełną listę informacji o łatce można znaleźć poniżej:
Aktualizacja uśpienia Pokemona 1.0.6
Zawartość gry
• Wdrożenie wydarzenia Dzień Dobrego Snu, które rozpocznie się w środę, 30 sierpnia • Poszerzenie warunków wymaganych do dotrzymania pory snu, aby gracze mogli dotrzymać pory snu, rozpoczynając śledzenie snu do 90 minut przed lub 30 minut po ustalonej porze snu • Wdrożenie trybu nocnego dla ekran ładowania. Ekran ładowania zostanie dostosowany tak, aby w nocy wyświetlał się na ciemnoszarym tle, a nie na białym. • Dostosowanie ustawień jakości grafiki obejmujące cztery poziomy (ustawienia zostaną podzielone bardziej precyzyjnie niż wcześniej, aby pomóc w zwiększeniu wydajności i zużyciu energii ) • Zmiany w Społeczności Badawczej, tak aby gracz powracał do tego samego miejsca przewijania, gdy przegląda badania znajomego, a następnie wracał do ekranu Społeczności Badawczej. • Zmniejszanie ilości danych do pobrania przez nowych użytkowników podczas rejestracji. Muzyka z drugiego i kolejnych obszarów zostanie pobrana przy pierwszej wizycie gracza w tym obszarze. • Dodanie funkcji powiadamiającej gracza na ekranie głównym o zakończeniu działania biletu Good Camp Ticket
Śledzenie snu
• Dostosowania umożliwiające prowadzenie badań snu nawet wtedy, gdy uszkodzenie danych dotyczących snu powoduje niepowodzenie śledzenia snu • Rozwiązanie problemu, który powodował, że pomiary czasu snu były znacznie krótsze, gdy podczas śledzenia snu nie została wykryta faza drzemki • Dalsza optymalizacja zużycia energii podczas śledzenia snu
Błędy do naprawienia
• W niektórych przypadkach gracze mogą wykorzystać trzy dodatkowe ciastka przez dwa dni po ręcznym wprowadzeniu danych dotyczących snu. • Gracze nie mogą edytować swoich drużyn na niektórych urządzeniach. • Powiadomienia o nowościach pojawiają się w menu głównym, gdy są wiadomości w innych językach. • Aplikacja zwalnianie i wymuszanie zamykania podczas nawigacji do ekranu Społeczności badawczej na niektórych urządzeniach • Wykres podsumowania tygodnia przedstawiający czasy snu jest w niektórych przypadkach ciemny • Daty na liście zdobytych punktów snu na ekranie Sleep Pass są w niektórych przypadkach wyświetlane nieprawidłowo • Średni dzienny czas snu w ciągu dnia na ekranie Statystyki snu jest krótszy, gdy był co najmniej jeden dzień z dwoma wpisami dotyczącymi snu. • Pojawia się wyskakujące okienko „Osiągnięto limit znajomych”, które uniemożliwia graczom zaakceptowanie zaproszenia do grona znajomych, jeśli wcześniej mieli maksymalną liczbę z 50 znajomych, usunął przyjaciela, a następnie próbował zaakceptować zaproszenie do grona znajomych • Ilość odzyskanej Energii nie była aktualizowana na niektórych ekranach, gdy gracz użył Poduszki Energii ze swojej Torby • Dostosowano tak, że gdy Energia Pokémona przekracza 100, gdy gracz użył poduszki energetycznej, w wyskakującym okienku pojawi się wartość większa niż 100. • Kontynuowanie działania aplikacji nie będzie możliwe po przejściu gracza do innego ekranu tuż przed planowanym pokazaniem Snorlaxa jedzącego. • Przejście aplikacji do trybu Ekran szczegółów Pokémona, jeśli w Skrzynce Pokémon było wiele Pokémonów • Dzienny raport dotyczący snu pojawiał się w menu głównym po ręcznym wprowadzeniu przez gracza danych dotyczących snu • Aplikacja nie mogła kontynuować działania, jeśli wynik Snorlaxa wzrósł, gdy gracz przeszedł do śledzenia snu ekran • Interfejs użytkownika został zmieniony tak, aby pozwalał na użycie tylko jednego Ziarna Umiejętności Podrzędnych na raz, ponieważ błąd powodował, że zużyto tylko jedno Ziarno Umiejętności Podrzędnych, gdy użyto wielu Nasion Umiejętności Podrzędnych na raz • Sortowanie Pokémonów według rodzaju uśpienia nie działa na liście Pokémon podczas używania przedmiotów • W rzadkich przypadkach aplikacja nie może działać po animacji ewolucji • Aplikacja nie może działać, jeśli gracz dotknie Pokémona natychmiast po zakończeniu samouczka profesora Master Biscuit • Aplikacja nie może kontynuować działania jeśli gracz nacisnął i przytrzymał miejsce drużyny na ekranie Edytuj drużyny, aby zobaczyć ekran szczegółów Pokémona, ale następnie dotknął innego miejsca drużyny przed przejściem ekranu • Błąd wyświetlania występujący po naciśnięciu przycisku Automatyczne gotowanie i przycisku Wybierz przepis o godzinie w tym samym czasie • Wymuszone zamknięcie aplikacji na niektórych urządzeniach podczas parowania urządzenia z Androidem z Pokémon GO Plus + i włączania Bluetooth. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz cokolwiek prezentowanego na naszej stronie.