Notorycznie szorstki system PvP WoW Classic jest przebudowywany "Zdrowsze"

Notorycznie szorstki system PvP WoW Classic jest przebudowywany "Zdrowsze"

W nadchodzącej aktualizacji World of Warcraft Classic odświeży swój osławiony system rankingowy PvP, ponieważ Blizzard chce sprawić, by system był „zdrowy”. W obecnym stanie WoW Classic odtwarza oryginalny system rankingowy PvP, który funkcjonował w latach 2004-2006. Gracze, którzy chcą wspinać się w rankingach, nie tyle walczą z przeciwną frakcją, ile rywalizują z podobnie myślącymi graczami z własnej frakcji, ponieważ starają się zdobyć więcej punktów honoru niż osoba obok nich. Najwyższe rangi w grze są zarezerwowane tylko dla najwyższego odsetka graczy biorących udział w systemie PvP. Wzięcie dnia lub (nie daj Boże) tygodnia wolnego od harówki Honoru oznacza utratę tygodni, a nawet miesięcy postępów i potencjalnie degradację w rankingu, co motywuje graczy do dalszego naciskania i grania za wszelką cenę.

To niesławnie grindowy system, który zachęca graczy do grania przez kilkanaście godzin dziennie przez wiele miesięcy, aby osiągnąć najwyższe rankingi w grze. Te wyższe stopnie są wymagane do odblokowania ekskluzywnych tytułów i zakupu najlepszych broni i zbroi WoW Classic. Ci, którzy dokonali tego wyczynu, są postrzegani jako lokalne legendy na swoich serwerach, głównie dlatego, że proces zostania Wielkim Marszałkiem lub Wysokim Wodzem jest jak praca na pełny etat i nie jest dla osób o słabym sercu. Blizzard zauważa w poście na forum, w którym opisuje nadchodzące zmiany, które zostaną wprowadzone w publicznym obszarze testowym gry. Blizzard wymienia kilka różnych punktów, które chciał rozwiązać w starym systemie, aby uczynić scenę PvP WoW Classic „zdrowszą”, w tym wyeliminowanie presji na ciągłe szlifowanie Honoru, pozbycie się potrzeby meta-gier i zmowy między graczami szukającymi najwyższych rang oraz ograniczenie korzystania z botów do sztucznego zawyżania całkowitej puli graczy, tak aby przedziały rang były większe. Blizzard twierdzi, że stare skrypty kodu dla oryginalnego systemu PvP Honor są również podatne na błędy i stara się przebudować system za pomocą bardziej nowoczesnych rozwiązań. problemów w oparciu o punkty wymienione powyżej”, pisze Blizzard. „System jest łatwy do meta-gry i zachęca do wielu tygodni lub miesięcy gry na wysokim poziomie. Naszym celem w nowym systemie jest nadawanie rang na podstawie tego, czy gracze osiągnęli określone kamienie milowe Honoru przy rosnącym poziomie uczestnictwa i wyzwaniach potrzebnych do utrzymania ich postępy w miarę upływu tygodni, a gracz przechodzi przez kolejne stopnie.” Rozwiązania Blizzarda mają na celu całkowite wyeliminowanie konieczności konkurowania z innymi graczami z tej samej frakcji. Zamiast walczyć o kilka czołowych miejsc, nowy system będzie po prostu wymagał od graczy osiągnięcia pewnych kamieni milowych Honoru, aby awansować, przy czym wyższe stopnie będą wymagać znacznie wyższych kwot. Co więcej, przerwa nie spowoduje utraty rang przez graczy. Chociaż niektóre postępy w osiąganiu następnej rangi mogą zostać utracone (a zabijanie NPC nadal będzie zapewniać niehonorowe zabójstwa, które mogą prowadzić do degradacji rangi), gracze nie będą już skutecznie tracić tygodni postępów za odważenie się odejść od komputera na dzień lub dwa. Gracze będą również otrzymywać aktualizacje na temat swoich postępów w czasie rzeczywistym, zamiast czekać na cotygodniowe resety serwerów, aby zobaczyć, ile zdobyli Punktów Honoru i jaka jest ich pozycja w rankingach w starym systemie. Obecnie na PST trwa to osiem tygodni graczy, aby osiągnąć maksymalną rangę PvP w grze, jeśli gracz zdobywa maksymalną ilość honoru w każdym tygodniu. To wciąż dużo czasu, ale jest to ogromna poprawa w stosunku do tego, co było wcześniej. Wszystkie obecne kwoty za kamienie milowe honoru na PST mogą ulec zmianie, ale gracze mogą spodziewać się, że ostateczna wersja odnowionego systemu pojawi się wraz z łatką 1.14.4 w najbliższej przyszłości. Nowe zmiany PvP w WoW Classic nie będą obecne w nadchodzące serwery Hardcore gry, które mają pojawić się później tego lata. Ponieważ serwery hardcore działają na jednym zbiorze zasad życia (coś, czego ofiary niedawnego „wypadku” WoW Classic Hardcore nauczyły się na własnej skórze), zbieranie honoru i uczestnictwo w dobieranych polach bitew nie ma większego sensu. Gracze będą jednak mogli wyzywać się nawzajem na pojedynek „Mak’gora” na śmierć i życie, nawet jeśli nie ma ku temu prawdziwej zachęty poza osobistą chwałą. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games