Poznaj zespół odpowiedzialny za oszałamiająco ambitną modyfikację głosu Hollow Knighta

Poznaj zespół odpowiedzialny za oszałamiająco ambitną modyfikację głosu Hollow Knighta

Świat Hollow Knight, Hallownest, pozostaje w pamięci. Jego zawiła mapa, intrygująca historia i opustoszałe, ale zachęcające korytarze zapewniły mu miejsce w annałach wielkich metroidvanias, obok planety Zebes i różnych zamków Draculi. Jednak jego chitynowi mieszkańcy trajkotali tylko w swoich językach robaków przez lata od premiery — aż do teraz. Potężny zespół aktorów głosowych i modderów wydał niedawno mod o nazwie Hallownest Vocalized, który zapewnia anglojęzyczne głosy każdemu mieszkańcowi wypełnionej robakami krainy, od najniższego łajdaka po najtwardszego bossa, i dodaje wokalną narrację do każdego tekstu w grze. obszerne bestiariusz gry i różne tabliczki wiedzy. Zorganizowany przez reżysera i youtubera „Ccmaci”, projekt nabrał kształtu w ciągu dwóch lat ciągłej produkcji. Jak sam przyznaje, jego początkowy cel, jakim było oddanie głosu „wszystkim” w Hollow Knight, od samego początku wydawał się ambitny, ale ostatecznie wykonalny. Kiedy jednak zwerbował ponad 100 aktorów głosowych ochotników do wypełnienia ról, zdał sobie sprawę, jak śmiałe było przedsięwzięcie, w które się zaangażował. „Słowo„ wszystko ”z każdym mijającym miesiącem oznaczało coś większego” — wyjaśnia. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031Rok202320222 021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019 2919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając ‘enter’ , wyrażasz zgodę na GameSpot

Warunki użytkowania i polityka prywatności wejdź do gry: Hollow Knight: – Silksong Reveal Trailer Ccmaci po raz pierwszy zagrał w Hollow Knight w 2019 roku i, podobnie jak wielu innych, był nią zachwycony od samego początku. Jego radość sięgała głębiej niż zwykłe oglądanie wszystkiego, co miała do zaoferowania — był tak zanurzony, że świat Hallownest wydawał mu się realny w sposób, jakiego nie miała żadna inna gra. Był prawie rozczarowany, kiedy rozpoczął drugą rozgrywkę i odkrył, że obszar otwierający Hollow Knight, Crossroads, stracił magię. Po raz pierwszy poczuł się, jakby poruszał się po poziomie gry wideo 2D, a nie w zamieszkałym świecie. „Z tego powodu Hollow Knight jest moją ulubioną grą” — mówi Ccmaci. „Czuję, że jest to jeden z najlepszych, jakie kiedykolwiek powstały, więc spędziłem dwa lata, przekształcając moją wdzięczność w coś fizycznego: list miłosny w formie Hallownest Vocalized”. Hallownest Vocalized nie jest pierwszą próbą wprowadzenia aktorstwa głosowego do jeden z największych niezależnych hitów 2010 roku. W rzeczywistości do rozpoczęcia projektu zainspirował go podobny mod z 2021 r., który wypalił. Pomysł na to spodobał mu się tak bardzo, że postanowił ponownie uruchomić koncepcję, ogłaszając casting do moda w sierpniu 2021 r., zdobywając w ten sposób ponad 5000 przesłuchań. Ccmaci mówi, że kluczowy moment w rozwoju projektu nastąpił wcześnie w projekcie, kiedy jeszcze nie był pewien, czy zamierza go kontynuować. Przeszukując pliki gry w poszukiwaniu uciętych dialogów, skupił się na postaci Leg Eater. Siedział tam, czytając kwestie NPC, wyobrażając sobie, jak jego zgarbiona postać wykrzykuje te słowa. Wtedy wiedział, że chce stworzyć mod do Hollow Knight, który uchwyciłby emocje każdego mówcy w bezpośredni sposób, nawet dla tych, którzy pominęli dialog w grze za pierwszym razem.Hollow Knight to jedna z najbardziej ukochanych gier niezależnych 2010 roku. Zespół aktorów głosowych i programistów, którzy przyczynili się do powstania Hallownest Vocalized, to w większości zagorzali fani tej gry (ale nie wszyscy; głos Myli, Shaleah Wagner, nigdy tak naprawdę nie grał it), a wielu z nich należy do trwałej społeczności fanów, która wciąż rośnie w siłę ponad sześć lat po wydaniu. Ale chociaż wszyscy zgodzili się na projekt na zasadzie wolontariatu, potraktowali swoje role całkiem poważnie. Ponieważ bezsensowny język Hollow Knight w stylu Simlish daje graczowi wyobrażenie o istniejącym głosie każdej postaci i tonie wokalu linia po linii, ci aktorzy mieli już plan do naśladowania dla swoich ról i musieli zrobić wszystko, co w ich mocy, aby ucieleśnić osobowość każdej postaci nie tylko ich naśladując. Musieli również dopasować rytm i ton, których szukał Ccmaci. Na przykład aktorka głosowa Horneta, „Alycoris”, zagłębiła się w motywacje postaci i ogólne miejsce w krainie, aby przedstawić bohaterkę, która jest jedną z z najważniejszych w grze – a także bohaterka jej kontynuacji, Silksong. „Hornet była zdecydowanie najtrudniejszą rolą” – mówi (zagrała też kilka innych ról). „Przeprowadziłem różne analizy jej charakteru, aby spróbować lepiej ją zrozumieć. Jest zaciekłą postacią, która jest silna i stawia surowy front. Ale spośród wszystkich, których spotykasz w Hallownest, ona naprawdę jest jedyną osobą, która szuka przyszłość, a nie koniec. Starałem się jak najlepiej oddać to uczucie, nazywając ją. To samo podejście dotyczy postaci, których nie każdy gracz Hollow Knight może pamiętać, takich jak odkrywca w stylu Solaire, Quirrel. Ulubiona przez fanów postać Zote – zarozumiały rycerz, którego pewność siebie przewyższa jego pozorne zdolności – została wyrażona przez współtwórcę o pseudonimie „Falconfetus8”. Falcon mówi, że miał poważne problemy z nagraniem wszystkich wielu wersów Zote chropowatym głosem, który przyjął do tej roli, chociaż ostatecznie nagrał copypasta Navy Seals głosem tylko dla zabawy. Głos Quirrela, James Weirich, był zachwycony, mogąc zagrać tę rolę, stwierdzając, że był głęboko związany z postacią podczas swojej pierwszej rozgrywki.Kontynuacja Hollow Knight, Silksong, wciąż nie ma konkretnej daty premiery.Kontynuacja Hollow Knight, Silksong, nadal nie ma dokładnej daty premiery. W grze jest szczególna scena, która zawsze mnie wyróżniała: gdzie Quirrel odpoczywa na ławce, patrząc na Miasto Łez z wysokiego punktu obserwacyjnego, – mówi Weirich. „Muzyka, grafika, Quirrel i dźwięk deszczu… Usiadłem obok niego na ławce i naprawdę poczułem podziw. Myślę, że instynktownie dajemy głosy każdej postaci w naszej wyobraźni, gdy jesteśmy czytać tekst, niezależnie od tego, czy jest to gra, książka, czy nawet niemy film. Moi koledzy z obsady wykonali niesamowitą robotę i jestem cholernie dumny, że jestem wśród nich. modyfikacje mogą ostatecznie pojawić się w innych znanych tytułach indie, w których brakuje głosu w języku angielskim. I choć Ccmaci sam rozważa takie projekty, ma kilka rad dla początkujących modderów. Po pierwsze, zaleca zatrudnienie zespołu inżynierów dźwięku do pomocy w przetwarzaniu nieprzetworzonych plików. Początkowo chciał znaleźć inżynierów, którzy znali historię i postacie Hollow Knight, ale ostatecznie zdecydował się zrobić to wszystko sam, co opisuje jako błąd. Zauważa również, że modderzy powinni narzucać łagodne terminy płatności podczas pracy z nieopłacanymi wolontariuszami. W końcu jest to projekt hobbystyczny. W chwili pisania tego tekstu Ccmaci postanowił poczekać na wydanie Hollow Knight: Silksong, aby zdecydować, czy pracować nad hipotetycznym modem „Pharloom Vocalized” do kontynuacji. Biorąc pod uwagę, że nie mamy jeszcze nawet daty premiery gry, wydaje się to rozsądnym posunięciem. Gdyby jednak w jakiś sposób miał nieskończone pieniądze i czas do spalenia, z chęcią zrobiłby podobny projekt dla serii Banner Saga, którą określa jako jedną ze swoich ulubionych. W pewnym momencie przez chwilę zastanawiał się nad stworzeniem projektu Deltarune Vocalized, ale zrezygnował z tego, tłumacząc, że nie spędził wystarczająco dużo czasu w społeczności tej gry, aby nim kierować. zbudowany na latach zanurzenia się w fabule i tradycji gry” – mówi. „Bez tego nie poradziłbym sobie dobrze z Team Cherry. Mam nadzieję, że Hallownest Vocalized dokładnie to pokaże fanom innych gier i zainspiruje ich do napisania własnych listów miłosnych, wiedząc, że każdy może mieć do tego potencjał”. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games