Według dyrektora gry, Hiroshi Takai, obecnie nie ma planów, aby Final Fantasy XVI otrzymało DLC lub spin-offy, które bardziej rozwinęłyby jego świat. W ramach okładki Game Informer FFXVI, Takai i producent Naoki Yoshida wyjaśnili, że zespół programistów gry , Creative Business Unit III firmy Square Enix, przyjmuje podejście „poczekaj i zobacz”, jeśli chodzi o rozwój historii i świata FFXVI. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031Rok202320222 021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019 2919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając ‘enter’ , wyrażasz zgodę na GameSpot
Warunki użytkowania i polityka prywatnościRozpocznij grę: Final Fantasy 16 w praktyce przez pierwsze 4 godziny | Zapowiedź „Nie mamy pojęcia, czy ludzie zakochają się w Valistei i zakochają się w historii Clive’a i czy będą chcieli zobaczyć więcej świata i więcej jego postaci” – powiedział Yoshida. „Tak więc, chociaż zawsze chcemy brać pod uwagę DLC lub spinoffy lub tego typu rzeczy, w których można dowiedzieć się więcej o grze, najpierw chcemy zobaczyć, czy Valisthea i Clive są naprawdę rzeczami, które gracze na całym świecie chcą zobaczyć więcej, a następnie sprawić, by to decyzja.” Yoshida powiedział magazynowi, że FFXVI to pełne doświadczenie bez potrzeby DLC, a zespół chce, aby gracze byli zadowoleni z tego, za co zapłacili. To daleko od poprzedniej głównej części serii, Final Fantasy XV, która otrzymała wiele rozszerzeń DLC, a nawet prequel CGI, FFXV Kingsglaive. Niedawny remake Final Fantasy VII otrzymał również DLC w postaci skoncentrowanego na Yuffie dodatku FF7R Episode InterMission. W niedawnym wywiadzie Yoshida powiedział, że głównym celem FFXVI jest jego fabuła, co jest odpowiedzią na krytykę fanów, że historia FFXV wydaje się niekompletna w momencie premiery i później wymagając dodatkowych przerywników filmowych i zawartości DLC, aby opowiedzieć pełniejszą narrację. „Czekam tylko, aby zobaczyć, jak fani zareagują na tę historię, ponieważ w to włożyliśmy tyle wysiłku” – powiedział Yoshida. na podglądzie z godzinami otwarcia FFXVI dowodzi, że historia gry będzie brutalną sprawą i zupełnie niepodobną do niczego, co widzieliśmy w serii wcześniej, biorąc główną inspirację z Game of Thrones. Premiera FFXVI wyłącznie na PlayStation 5 22 czerwca 2023 r. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.
Final Fantasy 16 nie ma obecnie żadnych DLC w pracach
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]