Według Game Informer, Diablo IV ma otrzymywać „mięsiste” kwartalne aktualizacje: aktualizacje, które wprowadzą nowe wątki fabularne. „rozszerzenie”, kwartalne aktualizacje gry po premierze będą zawierać dodatkową zawartość fabularną, która będzie powiązana z nową mechaniką i funkcjami każdej aktualizacji. Aktualizacjom towarzyszyć będzie dodatkowo nowa sezonowa przepustka bojowa, która będzie dostępna zarówno w formie bezpłatnej, jak i premium. Blizzard wcześniej potwierdził, że pierwszy sezon gry nie zostanie uruchomiony wraz z Diablo IV i pojawi się jakiś czas później. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year2023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s
Warunki użytkowania i polityka prywatnościwejdź do gry: Diablo IV | Zwiastun rozgrywki Endgame Blizzard niedawno zaoferował więcej informacji na temat tego, jak dokładnie będzie wyglądać gra końcowa Diablo IV w formie filmu deweloperskiego. Koszmarne lochy, wraz z obszarami w otwartym świecie zwanymi Helltides, będą stanowić większość rozgrywki końcowej. Koszmarne lochy służą jako trudniejsze, zremiksowane wersje ponad 100 lochów obecnych w Diablo IV w chwili premiery, z różnymi afiksami, które jeszcze bardziej urozmaicają powtarzalność każdego lochu. Lochy Koszmaru w końcowej fazie gry Diablo IV. Jeden z takich afiksów sprawi, że niezwyciężony słup błyskawicy będzie nieustannie gonił graczy po lochach, podczas gdy inny doda cień, który podąża za graczami i jeśli zostanie dotknięty, zasłoni im widoczność i przywoła dodatkowych wrogów. Blizzard podzielił się także kilkoma nowymi szczegółami na temat Helltides z Game Informer, wyjaśniający, że Helltides może jednocześnie wpływać na wiele obszarów na świecie i utrzymywać się przez ograniczony czas. Bardziej śmiercionośni wrogowie pojawią się w granicach Helltide, w tym zremiksowane wersje różnych bossów z całej gry. Ostatnia beta Diablo IV była największą w historii serii, a miliony graczy osiągnęły poziom 20 i odebrały ekskluzywne nagrody beta. Blizzard planuje zorganizować transmisję na żywo 20 kwietnia, aby odpowiedzieć na opinie użytkowników wersji beta i dokładniej przyjrzeć się, jak będą działać systemy gry końcowej w Diablo IV. Premiera Diablo IV planowana jest na 6 czerwca. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.
Diablo 4 będzie otrzymywać nową zawartość fabularną co 3 miesiące
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]