Poznaj modderów naprawiających złe gry Sonic z młodości

Poznaj modderów naprawiających złe gry Sonic z młodości

Sonic the Hedgehog przeszedł długą drogę w ciągu ostatnich kilku lat. Od otwartego świata Sonic Frontiers po finansowy sukces serii filmowej, ulubiona przez wszystkich maskotka firmy Sega przeżywa okres boomu. Ale podczas gdy niektórzy w Sega mogą chcieć, abyś zapomniał o niektórych bardziej przeciętnych (lub wręcz okropnych) wycieczkach Sonica – zwłaszcza tych z połowy 2000 roku – zagorzali modderzy z zaskakująco aktywnej sceny 3D Sonic są tutaj, aby rozwiązać problemy, które irytowało tysiące uczniów w tamtych czasach. Spośród wielu, wielu gier Sonic, które pojawiły się na przestrzeni lat, można śmiało powiedzieć, że Sonic the Hedgehog z 2006 roku jest najbardziej niesławny. Zawierający szalenie ambitną gamę grywalnych postaci i skazaną na niepowodzenie międzygatunkową historię miłosną między Sonicem a ludzką księżniczką, „Sonic ’06” jest jednym z najlepszych przykładów pychy wydawców. To powiedziawszy, czy zasługuje na swoją reputację jako zła gra wszechczasów? Według fanów Sonica, ChaosX, absolutnie nie. I nie jest jedynym, który tak uważa. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year2023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatności wejdź do gry Teraz odtwarzane: recenzja wideo Sonic Frontiers

Sonic Frontiers jest ogólnie uważany za najlepszą grę 3D Sonic od wielu lat, choć większość zgadza się, że daleko jej do doskonałości.ChaosX to argentyński programista odpowiedzialny za „P-06 (Project ’06)”, zdecydowanie nieoficjalną remake gry Sonic 2006 wykonanej w silnik Unity. Kiedy deweloper po raz pierwszy zagrał w Sonic 2006 jako dziecko, był zafascynowany mieszanką gwałtownych wzlotów i otchłani upadków – oto gra, która miała jedne z najlepszych projektów graficznych i muzyki, jakie kiedykolwiek widział i słyszał, ale miała problemy z podstawami gatunku platformówek. „W Sonic ’06 jest wiele rzeczy do zabawy” — mówi. „W przeciwnym razie nie miałby poparcia w społeczności. Są zdecydowanie gorsze gry. Myślę, że nadszedł czas, aby niektórzy ludzie pozwolili Sonic ’06 odejść i zakończyć [exaggerated] nienawiść, którą nieustannie otrzymuje 16 lat później.” Z pewnej perspektywy można przyznać, że Sonic ’06 ma kości dobrej gry – jego duża grywalna obsada i podzielone na segmenty style sceniczne wydają się sprawiać, że jest to zamierzony następny krok w Sonic Formuła przygodowa, która okazała się popularna wśród fanów. ChaosX przypisuje wiele niedociągnięć Sonic 2006 pośpiechowi, w szczególności zagmatwanej historii i mnóstwu błędów. pierwsza próba — w rzeczywistości gra cieszy się oddaną społecznością moderską od czasu jej premiery. Dzięki temu ChaosX mógł użyć wielu wcześniej istniejących narzędzi modowych do pracy nad P-06. Scena pomogła mu nauczyć się, jak kodować w nowych językach, takich jak C#, a także asystować przy testach beta itp. Jednak jeśli chodzi o naprawianie mocno oczernianego systemu fizyki gry lub wprowadzanie własnej mechaniki, musiał ciężko pracować, aby zrealizować własną wizję dla projektu ct.ChaosX mówi, że nie miał żadnych konkretnych aspektów gry, które chciał naprawić w P-06 — chciał po prostu ulepszyć jak najwięcej jej części. W obecnym stanie projektu wymagało to dodania kilku nowych ruchów do różnych grywalnych postaci w grze, a także przerobienia podstawowego stylu ruchu i skoków. Obecnie ChaosX wciąż jest w trakcie finalizowania etapów Silver the Hedgehog do testów beta, a także dodawania wszystkich bossów z trybu fabularnego gry. Chociaż postęp był powolny, ogólnie jest zadowolony ze stanu P-06 i czuje, że oddał grę sprawiedliwie. Chociaż ChaosX cieszył się pracą nad projektem, osobiście cieszy się, że Sonic Team odszedł od liniowa rozgrywka gier 3D Sonic, zwłaszcza tych, które powstały po serii Adventure. Jego zdaniem klasyczne gry 2D Sonic osiągnęły wysoki stopień powtarzalności, łącząc wiele tras na tym samym etapie, co jest cechą, którą gry 3D miały trudności z odtworzeniem.Sonic Mania to doskonały punkt wyjścia dla fanów zainteresowanych dwuwymiarowymi dniami serii.Sonic Mania to doskonały punkt wyjścia dla fanów zainteresowanych dwuwymiarowymi czasami tej serii. Niektórym może to być trudne do zrozumienia, ale sekcje „Wrehohog” w Sonic Unleashed są najbardziej odtwarzalnymi częściami tej gry, ponieważ jest to o wiele więcej eksperymentalny i elastyczny w projektowaniu rozgrywki” – mówi. „Podsumowując, gry wspomagające mają bardzo atrakcyjny wygląd, ale nie wytrzymują próby czasu. Na szczęście Sonic Team dostrzega wady formuły i zdecydował się przedefiniować ją za pomocą Sonic Frontiers, co jest bardzo potrzebnym wstrząsem „Sonic 2006 może być powszechnie uważany za najgorszą grę Sonic, ale Shadow the Hedgehog z pewnością należy do najbardziej dziwacznych. Choć nie jest tak dobrze zapamiętany (ani tak zapamiętany) jak katastrofalny 2006, Shadow to gra, która w pełni ucieleśnia ducha swojej epoki, na dobre i na złe. Cień, najbardziej znany z tego, że dał swojemu zirytowanemu bohaterowi broń, wprowadza również nowatorską wówczas mechanikę „wyboru moralnego” do swoich poziomów, co skutkuje różnymi zakończeniami w zależności od wybranej ścieżki. Modder dźwięku LimblessVector opisuje grę jako „dziwną kaczkę”, co jest dokładnie tym, co zmotywowało go do zadzierania z nią w pierwszej kolejności. „Shadow the Hedgehog zdecydowanie ma swoje mocne strony” — wyjaśnia. „Rozgałęzione ścieżki zapewniają dużą wartość powtórki, a stany mocy Chaosu wydają się bardziej ekscytującą wersją dynamiki Super Sonic z klasycznych gier. Ale ogólnie gra wydaje się boleśnie rozciągnięta, aby trafić w dowolną ilość czasu gry. mieszanka kilku naprawdę dobrych pomysłów, zabawnych fragmentów, irytujących i mało zabawnych sekcji oraz kilku bardzo dziwnych decyzji dotyczących wizerunku marki”.Nerwowy wygląd Shadow the Hedgehog i zamiłowanie do broni sprawiły, że stał się memem w społeczności Sonic, ale sam w sobie jest ukochaną postacią.Nerwowy wygląd Shadow the Hedgehog i zamiłowanie do broni uczyniły go swego rodzaju memem w społeczności Sonic, ale sam w sobie jest ukochaną postacią. LimblessVector i inny modder Dreamsyntax stworzyli ambitny projekt gry o nazwie Shadow the Hedgehog: Reloaded . Opisany jako ulepszenie i mod poprawiający jakość życia, w który najlepiej grać za pomocą emulatora Dolphin, Reloaded zmienia wiele podstawowych ruchów Shadow, a także naprawia niedopatrzenia i przywraca nieużywaną zawartość, w tym muzykę i dialogi. Jednak zdecydowana większość moda skupia się na tym, co LimblessVector nazywa „prostymi zmianami” – tymi samymi zmianami, które zainspirowały go do stworzenia moda. -na przykład Dreamsyntax chciał stworzyć wieloosobową wersję swojej kampanii, co błędnie uważał za łatwe. Pierwotnym pomysłem LimblessVector było ulepszenie niektórych celów misji, które były albo zbyt uciążliwe, albo po prostu nudne do wykonania. Kiedy odkrył, że liczby zostały zapisane w prostym pliku tekstowym, dokonał edycji pliku i był więcej niż zszokowany, gdy gra zaakceptowała nową wartość bez reklamacji. To był prawdziwy początek projektu Reloaded. „Problemy wydawały się tak oczywiste do rozwiązania” — wyjaśnia LimblessVector. „Nie chodzi nawet o to, że gra jest szczególnie zabugowana lub niedokończona, po prostu te liczby są po prostu zbyt wysokie. Tak łatwo było je obniżyć. Czułem, że mszczę się na grze za to, że sprawia mi cierpienie. zdecydowaliśmy się spróbować ulepszyć ogólny projekt gry tak bardzo, jak tylko było to możliwe. ”Pełna lista zmian Reloaded obejmuje wyzwanie od fundamentalnych do tak maleńkich, że tylko zagorzali speedrunnerzy zauważą różnicę. Na przykład mod przyspiesza wszystkie „boleśnie powolne” windy w grze i zmienia sposób, w jaki Shadow i pojazdy kontrolują grę na podstawowym poziomie. Niektóre zmiany wymagały kreatywnych rozwiązań: na przykład w oryginalnej grze umiejętność „lekkiego doskoku” Shadowa (która pozwala graczowi przybliżać duże linie pierścieni) zatrzymała jego pęd. Aby temu zaradzić, twórcy umieścili dodatkowy pierścień pod poziomem na końcu każdej z linii, dzięki czemu Shadow przyklei się do ziemi i będzie biegł z pełną prędkością. Modowanie gier na konsole jest często uważane za żmudne ćwiczenie, ale obaj twórcy Reloaded chwalą możliwości Dolphin, zauważając, że jego projekt jest szczególnie przyjazny dla modów. Zdolność Dolphin do uruchamiania rozpakowanych plików (tj. zasobów wyodrębnionych z rzeczywistego dysku z grą, bez potrzeby ponownego pakowania) była kluczem do projektu i pozwoliła duetowi osiągnąć znacznie więcej, niż kiedykolwiek myśleli, że w krótkim czasie.Ostatnie gry Sonic odeszły od dużej liczby grywalnych postaci z poprzednich gier 3D, skupiając się zamiast tego na samym Sonicu.Ostatnie gry Sonic odeszły od dużej liczby grywalnych postaci z poprzednich gier 3D, skupiając się zamiast tego na samym Sonicu. Chociaż zarówno LimitlessVector, jak i Dreamsyntax koncentrują się obecnie na innych projektach, oba są otwarte na dalsze ulepszenia Reloaded. Obaj dyskutują o potencjalnym dodaniu nowej geometrii do gry, aby pomieszać poziomy, a także o przebudowie „trybu eksperta” Shadowa, aby uczynić go bardziej prawdziwym wyzwaniem. Jako całość jednak uważają, że udało im się ulepszyć jeden z najbardziej niezrozumiałą grę z serii Sonic — taką, która zasługuje na lepszy los niż służąca jako leniwa puenta. Dreamsyntax zauważa, że ​​wewnętrzne daty kompilacji gry wydają się sugerować, że gra została stworzona w mniej niż rok. Podobnie jak Sonic 2006 — i wiele rozczarowujących gier przed nim — Shadow padł ofiarą nadmiernie krótkiego cyklu rozwoju, wymuszonego przez brutalne realia rynku gier wideo. Podczas eksploracji świata modów do gier wideo kuszące jest zadanie sobie pytania: Dlaczego czy ktoś zdecydowałby się ulepszyć grę, która od początku nie była zbyt dobra? W przypadku znanych serii, takich jak Sonic the Hedgehog, zawsze będzie istniało małe zainteresowanie najbardziej niesławnymi wpisami w serii, takimi jak gumiaki, które tłumią każdy wypadek. Ale podczas gdy gry takie jak Shadow the Hedgehog mogą być warte lekkiego użebrowania, ci oddani modderzy po prostu dają grom to, co przegapili za pierwszym razem – czas i uwagę. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games