Wielkie przejęcia mogą stłumić kreatywność, Titanfall i dyrektor Battlefield, Vince Zampella, mówi

Wielkie przejęcia mogą stłumić kreatywność, Titanfall i dyrektor Battlefield, Vince Zampella, mówi

Rok 2022 był rokiem dużych przejęć w branży gier wideo, a dyrektor Electronic Arts Vince Zampella podzielił się teraz swoimi przemyśleniami na temat dużych wykupów i ich znaczenia. W rozmowie z Barron’s Zampella przyznał, że fuzje i przejęcia w 2022 r. były „wielki trend” i taki, z którego widzi zarówno pozytywy, jak i negatywy. Wielkie kontrakty mogą pomóc studiom realizować projekty, których nie mogliby mieć w inny sposób, ale Zampella ostrzegał również, że kreatywność odchodzi w zapomnienie. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatnościEnter Now Playing: Apex Legends: Hunted Gameplay Trailer „Są w tym korzyści. Prawdopodobnie są w tym negatywy. Myślę, że musimy uważać, aby nie stłumić kreatywności. Mega-franczyzy są świetne, ponieważ możesz robić wszystkie te wielkie rzeczy. Możesz robić rzeczy, których nigdy nie możesz zrobić jako niezależny programista. Więc są wielkie możliwości ”- powiedział. „Ale co w tym zostawiamy? Musimy być ostrożni, zawsze wprowadzamy innowacje i szukamy czegoś następnego – nie tylko skupiamy się na rzeczach, które są tuż przed nami”. Zampella nie jest jedynym dyrektorem ds. gier którzy ostatnio dyskutowali o dużych wykupach. Szef Amazon Games, Christoph Hartmann, wierzy, że każda firma, w tym gry wideo, w końcu stanie się monopolistą. Zampella założyła Respawn Entertainment po tym, jak została zwolniona z Infinity Ward. Ma gruntowną wiedzę na temat wykupu, ponieważ Respawn został przejęty przez Electronic Arts po wydaniu Titanfall. Niektóre z największych dotychczasowych wykupów w 2022 roku w przestrzeni gier obejmowały Take-Two, który kupił Zyngę za 12,7 miliarda dolarów i Sony kupiło Bungie za 3,6 miliarda dolarów. Microsoft próbuje kupić Activision Blizzard za 68,7 miliarda dolarów, ale umowa nie została jeszcze zatwierdzona na całym świecie. Dyrektor wykonawczy kieruje teraz zespołem Battlefield w EA i miał kilka szczerych przemyśleń na temat tego, co poszło nie tak z Battlefield 2042. Powiedział Barronowi, że DICE „odeszło trochę za daleko od tego, czym jest Battlefield”. Niektóre pomysły studia, takie jak zwiększenie liczby graczy do 128 w meczu, były „być może ambitne”. „Sposób, w jaki zostały skonfigurowane i sposób, w jaki zostały wykonane, po prostu nie pozwolił im znaleźć najlepszej możliwej rzeczy” – powiedział Zampella. znaczące wstrząsy. GameSpot może otrzymać prowizję od ofert detalicznych. Omawiane tu produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co znajduje się na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games