Teksańska masakra piłą mechaniczną jest zabawna, nawet jeśli nie jesteś Leatherface

Teksańska masakra piłą mechaniczną jest zabawna, nawet jeśli nie jesteś Leatherface

Kiedy Teksańska masakra piłą mechaniczną (TCM) została wydana w 1974 roku, minęło wiele lat, zanim gatunek slasherów zawładnął światem horroru na dziesięciolecia. Ale zanim jego kontynuacje zaczęły pojawiać się 12 lat później, było to po tym, jak miłośnicy horrorów spotkali się z Michaelem Myersem, Jasonem Voorheesem i Freddym Kruegerem. W tym nowym świecie marketingowcy stojący za TCM potrzebowali monstrualnej maskotki, na którą mogliby się oprzeć, dlatego Leatherface został podniesiony z jednego (co prawda wyróżniającego się) członka nikczemnej rodziny zabójców do jej centralnego elementu, ostatecznie zdobywając nawet prequel filmu zatytułowany po prostu Leatherface. Każde nowoczesne podejście do serii od niedocenionego restartu z 2003 roku skupiało się na złoczyńcy inspirowanym Edem Geinem, często całkowicie wykluczając włączenie jego rodziny. Ale nadchodząca gra wideo Gun Interactive i Sumo Nottingham jest oparta na tym oryginalnym filmie, więc nie może to być po prostu gra Leatherface. To musi być gra o rodzinie Slaughterów. Po kilku godzinach z grą podczas weekendowego testu technicznego wygląda na to, że zrozumieli zadanie. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031Rok202320222 021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019 2919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając ‘enter’ , wyrażasz zgodę na GameSpot

Warunki użytkowania i polityka prywatności wejdź do gry: Teksańska masakra piłą mechaniczną — nieoceniony zwiastun rozgrywki Anegdotycznie wydaje się, że pragnienie bycia potężnym slasherem w sercu serii jest problemem, z którym musi się liczyć wiele asymetrycznych horrorów dla wielu graczy. W piątek trzynastego gracze często woleli być Jasonem, podczas gdy Dead By Daylight wydaje się mieć podobne problemy z graczami ustawiającymi się w kolejce wyłącznie jako niektórzy z wielu zabójców na liście, a nie ich potencjalne ofiary. W unikalnej konfiguracji 4 na 3 TCM gracze mogą preferować bycie zabójcami zamiast ocalałymi – czas pokaże – ale w tej drużynie zabójców można by się spodziewać, że gracze będą domagać się grania jako Leatherface, biorąc pod uwagę, że cieszył się w centrum uwagi przez ostatnie 40+ lata. Być może w pierwszych dniach lub tygodniach po uruchomieniu będzie to prawdą. Ale z mojego doświadczenia wynika, że ​​członkowie rodziny Leatherface’a, Kucharz i Autostopowicz, są tak samo zdatni do życia jak wielki mężczyzna – w rzeczywistości mogę nawet preferować jednego z nich. Kluczem do podniesienia tych innych złoczyńców do poziomu Leatherface’a są ich umiejętności . Sukces bierze się ze zorganizowanej gry zespołowej, ponieważ każdy złoczyńca — i ocalały ze złowieszczo nazwanej drużyny „Ofiar” — ma swoje własne unikalne umiejętności. Leatherface to brutal, więc może niszczyć niektóre skróty i zamykać strategie wyjścia, ale jest wiele miejsc, do których nie może dotrzeć. W takich przypadkach autostopowicz jest kluczowy, ponieważ tyczkowaty zabójca może prześlizgnąć się przez pęknięcia w ścianie, tak jak ocaleni. Potrafi także zastawiać pułapki, a do tego jest najszybszy z całej trójki, ponieważ jest zarówno młodszy od Cooka, jak i mniejszy od Leatherface. Kucharz, trzeba mu przyznać, jest chyba teraz moją ulubioną postacią, kiedy gram jako rodzina. Jest trochę wolniejszy, ale ma niesamowitą umiejętność, która może pingować ocalałych, gdy robią hałas. Może to zrobić również z pewnej odległości, dając mu coś w rodzaju przenośnej, częściej dostępnej wersji nieruchomego dziadka NPC, który może okresowo rzucać zdolność podobną do sonaru, gdy nakarmi się wystarczającą ilością krwi podczas meczu. Grałem tonę jako Leatherface w ten weekend, ponieważ w teście technicznym gry brakowało niektórych funkcji uruchamiania, takich jak wybór postaci, iz jakiegoś powodu często lądowałem na dużym facecie. Ale teraz wolę grać jako Kucharz. Czuje się jak postać wspierająca, którą można znaleźć w bardziej tradycyjnej, mniej przerażającej grze wieloosobowej. Byłem w stanie zapewnić wiele wartości mojemu zespołowi bez konieczności brudzenia sobie rąk. W jednym przykładzie otoczyłem jedynego ocalałego w miejscu, w którym mogłem strzec obu wyjść, okresowo pingując ich, dopóki Leatherface nie pojawił się, aby pomóc mi złapać ich na dobre. Dopiero po zakończeniu testu technicznego spojrzałem wstecz i zastanowiłem się, jak bardzo zespół Leatherface, Hitchhiker i Cook grają jak coś w rodzaju czołgu Overwatch, DPS i wsparcia.Byłem zaskoczony, gdy odkryłem, że moją ulubioną postacią rodzinną jest – przynajmniej w tej chwili – Kucharz. Bycie Leatherface’em oczywiście nadal ma wiele uroku. Najbardziej oczywistym jest fakt, że dostajesz jedyną piłę łańcuchową na mapie, a włączenie jej na pewno wywoła ciarki na plecach u wszystkich, którzy desperacko chcą uciec. Ale gra byłaby martwa w dniu przyjazdu, gdyby jej inne potworne postacie były tylko wypełniaczami przestrzeni – dodatkowymi atrakcjami współczesnej maskotki serii. Na szczęście synergiczne zdolności rodziny dają grze istotną warstwę strategii, która jest wymagana w tym gatunku – nawet jeśli w oryginalnym filmie rodzina była mniej więcej trio sadystycznych improwizatorów, których jedynym przewodnikiem było sianie chaosu. te sposoby, w jakie TCM jest formowane w nowoczesną grę wieloosobową, która może wydawać się tak dziwna, ale także tak niezbędna i ostatecznie korzystna. Oryginalny film wydaje się szorstki, surowy i bez skruchy. To niezaprzeczalny klasyk, ale wciąż denerwuje mnie, gdy go oglądam z powodu celowego brudu i niezachwianego przerażenia. Czuje się kwintesencją niekomercji, do tego stopnia, że ​​​​gra wideo, dopracowana i estetycznie atrakcyjna, prawie wydaje się zdradą. Gra radzi sobie również dobrze, jeśli chodzi o uchwycenie błotnistego klimatu filmu, po prostu to medium wymaga zgrywalizowanych aspektów, takich jak czasy odnowienia umiejętności i elementy interfejsu użytkownika, co czyni to wszystko tak dziwnym, ale dobrze uzasadnionym zestawieniem Prywatności i PvP. Wciąż dostaję przyzwyczaiłem się do tej części, ale uważam, że jeśli nieuchronnie zamierzasz ponownie wyobrazić sobie kultowe punkty orientacyjne filmu w „mapy”, a jego złoczyńców w archetypowych „bohaterów” dla wielu graczy, z braku lepszego słowa, równie dobrze możesz to zdobyć Prawidłowy. Zastrzegam sobie pełną ocenę Teksańskiej masakry piłą mechaniczną na premierę 18 sierpnia, ale po kilku godzinach znalazłem tutaj wiele rzeczy do docenienia, zarówno jako fan niezapomnianego filmu, jak i ktoś, kto szuka nowego asymetrycznego horror, który przejmie moje życie. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games