Silniejsze podstawy Street Fighter 6 skłaniają go do sukcesu

Silniejsze podstawy Street Fighter 6 skłaniają go do sukcesu

To, co zaczęło się jako nieco nerwowa reakcja na ogłoszenie Street Fighter 6 – w dużej mierze z powodu bardzo ogólnego logo – szybko przekształciło się w podekscytowany zapał wokół gry, przynajmniej wśród entuzjastów gier walki. Najnowszy wpis w legendarnej serii Capcom był prawdopodobnie głównym wydarzeniem na wystawie Summer Game Fest 2022, gdzie można było w nią grać. Po spędzeniu kilku godzin z grą mogę powiedzieć, że jestem znacznie bardziej podekscytowany przyszłością Street Fighter 6 niż ja, kiedy po raz pierwszy dostałem w swoje ręce Street Fighter 5. To nie znaczy, że Street Fighter 5 był złą grą. Miał sporo problemów w momencie premiery, ale przez lata Capcom zobowiązał się do aktualizacji i poprawy doświadczenia i jest w znacznie lepszym stanie. Wygląda jednak na to, że Street Fighter 6 rozpoczyna swoją rundę w znacznie lepszej formie. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatności Teraz odtwarzane: Jak Street Fighter 6 zdobywa tytuł — Wywiad z twórcą Street Fighter 6 Firma Capcom wyraźnie zwróciła uwagę na to, co społeczność lubi, a czego nie lubi w Street Fighter 5, a także w innych wpisach z serii, oraz Street Fighter 6 wydaje się być wynikiem starannego rozważenia tego wszystkiego. Moje praktyczne wrażenia z gry dostarczają szybkiego, głębokiego zagłębienia się w to, dlaczego uważam, że Street Fighter 6 zapowiada się na ekscytującą nową część serii, ale poniżej przedstawię również niektóre z najciekawszych jej aspektów.

Nadbieg mechaniczny

Street Fighter 6 wykorzystuje tak zwany Drive System, który składa się z szeregu mechanizmów, które są regulowane przez Drive Gauge. Jest on podzielony na sześć segmentów, które można wydać na wykonanie szeregu specjalnych umiejętności, które mają zastosowanie zarówno ofensywne, jak i defensywne. Obejmują one od Drive Impact, potężnego ciosu, który może zaabsorbować pojedyncze uderzenie nadchodzącego ataku kosztem jednego paska (wyobraź sobie w pełni naładowany atak skupiony z Street Fighter 4), po sztukę Overdrive, która wzmacnia specjalne ruchy koszt dwóch taktów, podobnie jak EX z poprzednich tytułów. To tylko dwie z pięciu mechanik, z których składa się system napędowy, ale wszystkie służą kluczowej zasadzie projektowania Street Fighter 6: Kreatywność. Dla długoletnich fanów będzie to świetna wiadomość. Głównym problemem w Street Fighter 5 była sztywność jego systemów – było bardzo mało miejsca na kreatywność i mechaniczną ekspresję. Oznaczało to, że szczególnie na wysokich poziomach dobrzy gracze zwykle grali w ten sam sposób, co z kolei oznaczało, że ich przeciwnicy również zachowywali się w bardzo specyficzny sposób. Codzienne stało się zarówno granie, jak i oglądanie. Street Fighter 6 skłania się jednak w drugą stronę, dając graczom więcej narzędzi do pracy. Rozgrywka w Street Fighter 6 — Jamie, Ryu, Chun-Li i Luke In Action Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcemy, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoje urządzenia? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s
Warunki użytkowania i polityka prywatnościenter

Nie czekaj na swoją kolej

Podstawowy projekt Street Fightera 5 i wspomniana wyżej sztywność miały wpływ na przebieg każdej bitwy. Wielu pasjonatów opisało Street Fighter 5 jako grę turową, co oznaczało, że przebieg walki był bardzo przewidywalny. Jasne, były okazje do rozkwitów, ale można było zobaczyć nawet tych, którzy przychodzą, ponieważ był dla nich bardzo konkretny czas i miejsce. Podczas gdy Street Fighter 5 przypominał bardziej warcaby, Street Fighter 6 przypomina… Hungry Hungry Hippos. Tak, to miał być żart, ale to też trochę działa, ponieważ mechanika gry pozwala graczom być nieco bardziej oportunistyczni, a jeśli uda im się zrealizować swój plan, stać się chciwym w obgryzaniu paska zdrowia wroga. Drive Impact, jak wspomniano wcześniej, zaabsorbuje uderzenie, a następnie zemści się uderzeniem, które pozostawia wroga w stanie całkowicie bezbronnym i otwiera się na bicie – musisz tylko upewnić się, że przeciwnik nie skontruje swoim własnym. Drive Parry pozwalają wojownikowi odeprzeć nadchodzący atak i uzupełnią wskaźnik Drive, jeśli się powiedzie – musisz tylko upewnić się, że poprawnie zmierzyłeś czas. Możesz także zaskoczyć kogoś, przerywając go sprintem o nazwie Drive Rush, który szybko zmniejsza dystans. Drive Reversal, podobnie jak licznik alfa, pozwoli graczowi odepchnąć agresywnego wojownika z pozycji blokującej, aby złagodzić presję. Te, wraz z innymi technikami, zapewniają poziom nieprzewidywalności, którego bardzo brakowało w Street Fighter 5.

Wypalić się

Aby wszystko nie pogrążyło się w kompletnym chaosie, Capcom wdrożył system o nazwie Burnout. Działa to podobnie do czasu odnowienia w RPG, w którym, jeśli zużyjesz cały wskaźnik Drive, twoja postać zasadniczo wyczerpie swoją wytrzymałość i nie będzie mogła użyć żadnej z wyżej wymienionych umiejętności Drive. To wielka szansa na zmianę tempa w walce dla obu graczy. Gracze, którzy wciąż mają dostęp do opcji Drive, mogą wykorzystać przewagę i otworzyć przeciwnika, wywierając presję.Street Fighter 6 Rozgrywka — Dopasowanie procesora na najwyższym poziomieRozmiar:640 × 360480 × 270. Chcemy, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkie twoje urządzenia? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s
Warunki użytkowania i polityka prywatnościenterJednak gracz, który jest w Burnout, skupia się na upewnieniu się, że jego podstawy są solidne i są w stanie utrzymać styl defensywny, dopóki wskaźnik Drive nie powróci do normy. W Burnout zastosowano również szereg innych wad, w szczególności zwiększenie otrzymywanych obrażeń. Kiedy grasz przeciwko utalentowanym przeciwnikom, którzy są w stanie wywierać presję, o wiele łatwiej jest pozostać solidnym, niż zrobić. Powodem, dla którego jest to ekscytujące, jest to, że tworzy te momenty, które naprawdę rzucają światło na czyste umiejętności gracza, kiedy to zdarzają się jedne z najbardziej pamiętnych momentów w grze walki.

Światowa trasa

Oczywiście najbardziej zaskakującym nowym dodatkiem do Street Fighter 6 jest tryb przygodowy dla jednego gracza o nazwie World Tour. Ciekawą rzeczą w tym jest nazwa samego trybu. Capcom wcześniej miał tryb o tej samej nazwie w Street Fighter Zero/Alpha 3 i w tej iteracji wymagał od graczy wyboru postaci, a następnie podróżowania po całym świecie w celu toczenia bitew. W ten sposób zdobyliby doświadczenie, które można wykorzystać do wyposażenia ich wojownika w nowe atrybuty defensywne i ofensywne. Wszystko to jednak było oparte na menu. W Street Fighter 6 firma Capcom wybrała bardziej wciągające podejście z w pełni zrealizowanym światem, w którym gracze mogą biegać i rozpoczynać walki. Wszystko, co widzieliśmy do tej pory, było w Metro City, miejscu, w którym rozgrywa się seria Final Fight firmy Capcom, ale wydaje się, że zawiera całe doświadczenie tylko w tym mieście, a następnie nazywanie go World Tour nie ma większego sensu .Może wyprzedzam się tutaj, ale mam nadzieję, że Capcom ma kilka innych lokalizacji do ujawnienia, a World Tour będzie naprawdę globalną podróżą, w której różni zawodnicy uliczni podróżują po świecie i rozwijają się jako wojownicy. Zapytałem o to konkretnie reżysera Street Fightera i powiedziano mi: „To zabawne, że dotknąłeś Street Zero lub Alpha 3. To jest coś, o czym myśleliśmy. I, wiesz, zdecydowanie lubimy doceniać ten tryb i poprzednie gry . Będziemy mieli więcej do podzielenia się z Tobą w dalszej kolejności. Mamy więc nadzieję, że będziesz podekscytowany”. GameSpot może otrzymać prowizję od ofert detalicznych. Omawiane tu produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co znajduje się na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games