Nowe opowieści z pogranicza napawają ostrożnym optymizmem

Nowe opowieści z pogranicza napawają ostrożnym optymizmem

Mając okazję zobaczyć 30-minutową prezentację rozgrywki New Tales from the Borderlands, jestem ostrożnym optymistą co do nadchodzącej, opartej na konsekwencjach, epizodycznej gry przygodowej. To, co zobaczyłem, zaintrygowało mnie – nawet jeśli nie pasowało do lekceważącego uroku oryginalnej gry. Jestem gotów dać grze korzyść z wątpliwości, ale trochę się martwię, że ta kontynuacja może nie dorównać narracyjnym wzlotom swojego poprzednika. New Tales from the Borderlands to czysta przerwa w stosunku do oryginalnej gry. Podąża za nowym trio postaci – altruistycznym Anu, ambitnym Octavio i przemocą-pierwsze pytania-później Franem – którzy pracują razem, aby znaleźć klucz do Krypty, każdy do własnych celów. Prowadzisz historię poprzez wybory dialogowe i szybkie wydarzenia, co skutkuje szeregiem krótkoterminowych lub długoterminowych konsekwencji, które mogą ubarwić historię. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatnościEnter Now Playing: New Tales from the Borderlands – Oficjalna rozgrywka ujawniona Rozgrywka wygląda bardzo podobnie do oryginalnego Tales from the Borderlands. Ale humor w New Tales nie działa na mnie tak dobrze, jak w oryginalnym Tales – myślę, że to dlatego, że naprawdę polubiłem bohaterów Tales (Rhys i Fiona) z pierwszego zwiastuna, podczas gdy wciąż mam nie byłem w stanie połączyć się z Anu, Octavio i Fran, nawet z fragmentu gry, który widziałem.New Tales from the Borderlands – oficjalny zwiastun ogłaszającyRozmiar:640 × 360480 × 270 Chcemy, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich twoich urządzeń ? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s
Warunki użytkowania i polityka prywatnościenterTo powiedziawszy, jestem podekscytowany tym, jak gra planuje poradzić sobie z ewoluującą moralnością trzech postaci. Jeśli chodzi o wyrównanie postaci, wszystkie trzy wydają się raczej chaotyczne, chociaż Anu wydaje się skłaniać przede wszystkim w kierunku chaotycznego dobra, podczas gdy Fran jest bardziej chaotycznym złem, a Octavio ląduje gdzieś pośrodku. Jednak w zależności od twoich wyborów, te nastawienia mogą ewoluować wraz z bieg historii — być może Fran dowiaduje się, że przemoc nie zawsze jest właściwą odpowiedzią, albo Anu zaczyna rozumieć, że nie wszystkie zasady muszą być przestrzegane. Myślę, że to może przedstawić kilka interesujących wydarzeń – nawet jeśli Anu, Octavio i Fran nie mają mnie na skoku, to nie znaczy, że ich historia nie może być interesująca. Będziemy musieli poczekać i zobaczyć. Po prezentacji rozgrywki rozmawiałem z dyrektorem produkcji Gearbox Software Jamesem Lopezem i producentem Gearbox Studio Quebec Frédéricem Scheubelem, aby zadać im kilka pytań na temat New Tales from the Borderlands.Biorąc pod uwagę, że każda gra Borderlands koncentruje się na humorze, a rozwój New Tales z Borderlands jest spowolniony przez pandemię, w jaki sposób próbowałeś dostosować humor, aby był jak najbardziej odpowiedni? Humor nieustannie ewoluuje, a żart napisany w 2019 roku może nie pocieszyć widzów w 2022 roku.Lopez: Mam na myśli, że jeśli porozmawiasz z 13-latkiem, żarty starzeją się w ciągu tygodnia i oni też grają w nasze gry. Odwiedziłem więc wczoraj kilku przyjaciół i rodzinę i powiedziałem, że nastolatki opisały niektóre z moich żartów jako „zażenowane”. A ja chciałem umrzeć i zabrać je ze sobą. Ale tak, jest taki rodzaj wyzwania z humorem, zwłaszcza jeśli jest aktualny. Jest coś w rodzaju kapsuły czasu, zwłaszcza im dłużej żyjesz, cofasz się i bawisz: „O tak. To z tego okresu”. Ale mamy nadzieję, że takie rzeczy jak brak szacunku są zawsze wieczne. Takie podejście z przymrużeniem oka do rzeczy, które mamy nadzieję, trzymają nas przy życiu, i wszelkiego rodzaju dowcipy, które mają związek z dowcipami o branży lub o tym, jacy są ludzie. Te mają tendencję do starzenia się całkiem nieźle.Scheubel: Powiedziałbym, że są też różne rodzaje humoru, do których podchodzimy w grze. Są dowcipy o pierdnięciach, ale jest też humor, w którym się znajdujesz: „Tak. Mam też taki związek z moją siostrą i wiem o tym”. I humory drugiego i trzeciego stopnia oraz komentarze na temat naszego stylu życia. A jak wspomniałeś, mogą one z czasem ewoluować. Ale ponieważ mamy tak wiele scenariuszy dotyczących relacji, one również trwają długo. Tak więc wiele osób znajdzie w tej grze różne rodzaje humoru.Lopez: I w pewnym momencie musisz odłożyć ołówek. Po prostu dlatego, zwłaszcza w przypadku takiej gry, w której zrobiliśmy przechwytywanie wydajności dla całej gry. Więc kręciliśmy przez ponad rok. A gdybyśmy musieli cofnąć się i skontrolować wszystkie dowcipy, pytamy: „Czy nadal jesteś na czasie?” To byłoby kolejne sześć miesięcy zdjęć. Więc w pewnym momencie musisz po prostu powiedzieć: „To jest to. Statek opuścił port”.Jeśli chodzi o narrację gry, czy istnieje jakiś konkretny temat lub pomysł, który gra albo odkrywa, albo satyryzuje? Borderlands 3 było całkowicie skoncentrowane wokół kultury streamerów Twitcha i YouTube – czy New Tales from the Borderlands ma podobny motyw?Lopez: Myślę, że na pewno zaczęliśmy opowiadać historię, która wiąże się z inwazją. I na pewno są tam tematy o tym, jak to wszystko rujnuje. Napisaliśmy to lata temu, ale niektórzy ludzie mogą teraz uważać, że jest to trochę prorocze. Ale myślę, że dla nas powracającym tematem jest oczywiście tylko w przypadku takiej historii, tak bardzo dotyczy rodziny i przyjaźni. Na pewno nikogo nie dziwi. Tego rodzaju gry dotyczą głównie relacji i tego, jak twoje wybory wpływają na siebie nawzajem. I naprawdę mamy nadzieję, że ludziom zależy na wyborach, których dokonują. I będą chwile, w których możesz zranić uczucia swoich bohaterów, a one nie są prawdziwe, ale doświadczenie, które z nimi masz, jest prawdziwe. Mam nadzieję, że to czujesz. I mamy nadzieję, że pod koniec będą dbać o postawę. Jeśli sprawi to, że ludzie będą trochę bardziej świadomi tego, jak wchodzą w interakcje z innymi, to świetnie.Scheubel: Jest też założenie biznesowej strony rzeczy, które przeważa przez większość historii. Octavio chce założyć firmę i osiągnąć sukces w wieku 30 lat przed trzydziestką i tym podobne. Ale Anu chce zmieniać świat na lepsze. Fran pragnie zemsty i chce, aby jej interesy szły dalej, i jest na ścieżce uzdrowienia siebie. Więc marzy o byciu lepszą osobą. Więc jest to ukryte marzenie o robieniu lepszych, które jest powszechne w całej historii i robią to razem. To jest silny pojazd w całym skrypcie. Więc jest biznes, są relacje i jest marzenie.Lopez: To świetny punkt, ponieważ przypomina mi to też o wielu innych rzeczach, o… cóż, nic dziwnego, że znajdą coś w Krypcie, a Krypty mają moc. Sama władza niekoniecznie jest zła, ale ludzie o słabym charakterze mają tendencję do nadużywania jej. I jest w tym pewien nurt dotyczący tego, co robi z kimś władza i co to znaczy sięgnąć po nią? Czy możesz sięgnąć po to i żeby cię to nie zrujnowało? Czy możesz mieć władzę i nie być straszną osobą? Wspomnieliśmy wcześniej, że Fran ma takie tło bycia asertywną i wygodną w brudzeniu sobie rąk, ale zamierzamy również przedstawić wam możliwość zmiany tego w niej. Ale będziesz musiał dokonać pewnych wyborów, które mogą nie leżeć w twoim najlepszym interesie, aby rozwijać się w ten sposób. A w przypadku Anu ma pewną niezachwianą moralność, jeśli chodzi o: „Nie wierzę w przemoc, nie wierzę w krzywdzenie ludzi”. Przetestujemy z wami ten pomysł i zapytamy: „No cóż, a jeśli to taka sytuacja? Czy możesz zachować swoje wartości? Czy powinieneś zmienić swoje wartości?” Postaramy się przedstawić wiele ambitnych pomysłów, ale zawsze w sposób, który, miejmy nadzieję, będzie dla ludzi zabawny i zabawny.Brak podpisuW jaki sposób wybory gracza będą rozgałęziać się na różne zakończenia? Czy twoje wybory dodają różne smaki do tego samego zakończenia, czy też różnice są bardziej znaczące?Scheubel: Chodzi o to, że każdy wybór ma znaczenie w trakcie gry i czasami prowadzi do nieoczekiwanych wyników. I musisz to przyjąć. “W porządku, co mam zrobić, żeby było inaczej?” A to daje – mam nadzieję, przynajmniej mam nadzieję, ponieważ dobrze się bawię, grając w różne typy w trakcie gry – zachętę dla graczy do powrotu i powiedzenia: „Ok, to wpłynęło na to, co się stało. Jestem pewien Więc spróbujmy zagrać innym archetypem, albo spróbujmy iść tą postacią w innym kierunku, bo wiem, że na końcu jest coś, że jeśli zrobię to inaczej z tą postacią, to wiem, że to wpłynie zmiana.” Dlatego właśnie, czujemy, powtarzalność. A także dowcipy. Oni są niesamowici. Sekwencji są tysiące i nie widziałem ich wszystkich, a gram już kilka lat i nie słyszałem wszystkich dowcipów. I to dobry bodziec, żeby wracać i próbować nowych rzeczy i zobaczyć, jak rozwinie się historia i jakie mam zakończenia. Omawiane tu produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co znajduje się na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games