Mario + Rabbids: Sparks Of Hope gra bardziej jak gra Mario

Mario + Rabbids: Sparks Of Hope gra bardziej jak gra Mario

Mario + Rabbids: Sparks of Hope to nieprawdopodobna kontynuacja najbardziej nieprawdopodobnych hitów. Oryginalna gra Mario + Rabbids, Kingdom Battle, była dziką współpracą między najbardziej kultowymi postaciami Nintendo i wrzeszczącymi, podobnymi do Minionków głupcami Ubisoftu, a wszystko to połączone ze zdrową dawką XCOM. Najbardziej szokujące było to, że wszystko razem pięknie współpracowało. W przypadku Sparks of Hope firma Ubisoft dalej eksperymentuje ze swobodnym poruszaniem się, bardziej przypominającym tradycyjną grę Mario, nowymi grywalnymi postaciami, takimi jak Bowser, oraz naciskiem na elastyczność dzięki nowemu systemowi Sparks. niewiarygodna możliwość rozpoczęcia pracy nad grą z Mario i Rabbids” – powiedział GameSpot dyrektor kreatywny Davide Soliani. „Zawsze szanowałem, jako gracz i jako programista, [Nintendo’s] IP, ale pójście przed nimi i przedstawienie naszego pomysłu było dla mnie bardzo napięte. I od tamtej pory współpracowaliśmy razem, bo zrobiliśmy Mario + Rabbids Kingdom Battle, ale pracowaliśmy też nad [Donkey Kong Adventure]. Potem zaczęliśmy od Sparks of Hope. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatności Enter Now Playing: Nintendo Direct Mini: Partner Showcase – czerwiec 2022 „Powiem, że teraz współpracujemy z Nintendo przez osiem lat z rzędu. Nigdy nie przestaliśmy z nimi współpracować, a to dało nam pewność siebie, siłę i wiedza o tym, jak nie tylko szanować ich własność intelektualną, ale także dowiedzieć się więcej o uniwersum Mario, wchodząc coraz głębiej. Ale wzmocniliśmy także nasze relacje w zakresie wymiany pomysłów. „Ta dziwaczna mieszanka wpływów – Mario gry, ale także gry Rabbids, ale także gry taktycznej z elementami przygodowymi – oznaczało to, że Soliani i jego zespół musieli przekonać Ubisoft, potem Nintendo, a na końcu graczy, o zaletach gry. To sprawiło, że zespół przyjął filozofię ciągłego zaskakiwania graczy humorem i strategiczną głębią. W Sparks of Hope Soliani mówi, że chce zaskoczyć graczy „tym dodatkowym klimatem epickości”. To rozciąga się zarówno na historię, z szerszym zakresem, jak i pod względem systemów walki. „Wierzę, że było to również prawdą w przypadku Bitwy Królestwa, ale jeszcze bardziej prawdziwe w Sparks of Hope” – powiedział. „Nasz system walki jest tak głęboki, co jest jednym z elementów, z których jesteśmy najbardziej dumni. Są też inne, ale to jest sedno naszej gry, jak sądzę”. Soliani mówi, że tym razem system walki jest ciężki. synergia między bohaterami i umiejętnościami, pozwalająca dostosować bohaterów do własnych upodobań za pomocą ich punktów umiejętności i dająca większą elastyczność i możliwość używania kombinacji. Pokaz, który widzieliśmy, był dobrym przykładem, pokazującym znacznie większy zakres sposobów, w jakie bohaterowie mogą wchodzić w interakcje ze sobą i środowiskiem niż w Battle Battle. Podczas gdy ta gra miała kilka kombinacji ruchów, takich jak skoki na deskorolkę, aby uzyskać dodatkowy zasięg, krótkie starcie, które widzieliśmy, miało znacznie większy zakres synergii – od oznaczania wrogów do ataku kombinacyjnego po unoszenie się nad ziemią w celu delikatnego lądowania po używanie zagrożeń środowiskowych i wrogów, takich jak Bob-omby, jako broni. Wszystko to uzupełnia nowy system ruchu, który jest teraz swobodnym roamingiem. Zamiast wybierać swoją pozycję na siatce, Mario i jego załoga poruszają się tak, jak można by ich oczekiwać w każdej innej grze Mario, biegając po polu bitwy, przeskakując przeszkody i zbierając monety. Łącząc ten poziom intuicyjnego ruchu z bardziej naturalnymi opcjami walki, unikając systemu menu z poprzedniej gry, wygląda to na naśladowanie klasycznej mechaniki Mario 3D. Dopiero okaże się, czy Ubisoft przykuł wrażenie gry Mario, ale wygląda to bardzo naturalistycznie w demonstracjach rozgrywki. Swobodny ruch to podstawowa esencja gier Mario”. Dla mnie [the new movement system] dodaje wolności” – powiedział Soliani. „Taką percepcję chciałem, aby gracz miał podczas gry. Nic złego w systemie siatki i kursorze; Uwielbiam tego typu gry. Zrobiłem Kingdom Battle, ponieważ uwielbiam tego typu gry. Ale nie chcieliśmy robić tylko czystej kontynuacji. Chcieliśmy przerobić grę od podstaw. Chcieliśmy wprowadzić nowy powód i dobry powód do zakupu kolejnej gry. Więc wolność jest tym, co miałem na myśli. Możliwość po prostu biegania po polach bitew, przeskakiwania przez osłonę i przeskakiwania na drugą stronę, biegając [into] kilka innych, które można odwrócić, a następnie zabrać, a następnie wyrzucić poza granice, a może przeciwko innym bohaterom. Na przykład możesz odwrócić i rzucić bombę w inną grupę bohaterów, więc tak, jest to wróg, który może cię zranić, ale możesz obrócić stół na własną korzyść i odwrócić tego gościa i użyć go jako broni. A to jest tylko w fazie ruchu. Potem masz fazę ataku, techniki i torby pełne przedmiotów, które będziesz mógł kupić w trakcie swojej podróży. Więc jest wiele elementów, ale wszystkie te elementy można szybko – bardzo szybko – ocenić w systemie walki, ale nie tak, jak robiliśmy to w Kingdom Battle, przeglądając różne miejsca. Możesz szybko wszystko ocenić i przenieść swoją postać za pomocą prostego naciśnięcia przycisku. Tak więc dynamika i prędkość, jaką gracze mają teraz dzięki systemowi walki, to kolejny poziom. Nie ma sobie równych. Aby to wesprzeć, stworzyliśmy również różne typy wrogów. Wcześniej zawsze poruszali się, atakowali i używali technik. Teraz mamy inne rodzaje wrogów. Więc wierzę, że byliśmy lepsi w proponowaniu różnych rodzajów interakcji z systemem walki i różnymi składnikami do zabawy podczas bitew”. W centrum zarówno historii, jak i rozgrywki są Sparks – Lumas z Super Mario Galaxy skrzyżowany z Kórlikami. Stworzenia są porywane przez złoczyńcę Cursę z nieznanych, ale z pewnością złych powodów, a gdy je uratujesz, zyskasz nowe zestawy umiejętności i opcji dostosowywania. Na filmie widzieliśmy zarówno wybuch elektryczności, jak i potężny podmuch lodu. Ale Soliani mówi, że wzmacniają również bohaterów, pozwalając ci wzmocnić ich istniejące mocne strony lub zrekompensować ich braki.Galeria „Przede wszystkim Iskry to stworzenia, które musisz ocalić przed tym złowrogim bytem, ​​który, powiedzmy, zagraża całości Galaktyka. Ale po uratowaniu mogą być używane w walce, ich moc może być użyta w walce, aby ci pomóc. Te Iskry mogą również rosnąć razem z tobą, dzięki czemu możesz je wzmocnić. fakt, że możesz je zachować tak, jak chcesz, dla każdego bohatera, to jest to, co robi różnicę. Możesz wziąć nowy archetyp, a konkretna Iskra może pomóc w tym, co już jest dobrymi cechami bohatera. Na przykład wzmocnij go Iskrą, która ogłasza obrażenia zadawane przez danego bohatera. Więc jeśli weźmiesz kogoś takiego jak Mario, który ma już całkiem niezłe obrażenia, możesz go jeszcze wzmocnić. Ale zamiast tego możesz zachować inny rodzaj Sparka, który może pomagać w słabościach Mario. Mario nie jest tak twardy jak Bowser. Tak więc wszystkie te kombinacje razem sprawią, że styl gry każdego gracza zabłyśnie. Tak więc modułowość Sparka sprawi, że każdy bohater będzie jeszcze bardziej interesujący niż wcześniej. Mario + Rabbids: Kingdom Battle był zaskakującym dodatkiem do kanonu Mario, nie tylko dlatego, że Nintendo notorycznie chroni swoich bohaterów. Mario + Kórliki: Sparks of Hope wydaje się ponownie zaskakiwać graczy, z większym stopniem elastyczności i bardziej podobnymi do Mario mechanikami. Dziwaczny eksperyment z crossoverem wciąż się opłaca na nowe sposoby. Ale tym razem nie jesteśmy zaskoczeni jak fajnie i angażująco wygląda ta współpraca.Mario + Rabbids: Sparks of Hope pojawi się na Nintendo Switch 20 października. GameSpot może otrzymać prowizję z ofert detalicznych. dochód, jeśli kupisz coś, co znajduje się na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games