Kerbal Space Program 2 zmierza w przestrzeń kosmiczną

Kerbal Space Program 2 zmierza w przestrzeń kosmiczną

Odległość między Ziemią a obserwowalną krawędzią Wszechświata wynosi 46 miliardów lat świetlnych. To jest tak ogromna ilość miejsca, że ​​nie sposób tego pojąć. Niektóre z największych umysłów na planecie pracują niestrudzenie, aby umożliwić nam dotarcie do najbliższego układu słonecznego, który jest oddalony o zaledwie 4,2 lat świetlnych. Twórca Kerbal Space Program 2, Intercept Games, wierzcie lub nie, jest właśnie tam wraz z naukowcami badającymi podróże międzygwiezdne. Zbudował kontynuację od podstaw, aby umożliwić podróżowanie po wszechświecie w grze. „Jedną z rzeczy, które zauważamy, zwłaszcza w przypadku bardziej zaawansowanych technologii w grze, jest to, że czasami jesteśmy pierwszymi osobami, które coś przedstawiać, ponieważ staramy się być na bieżąco z najnowszymi badaniami” – powiedział Nate Simpson, dyrektor kreatywny Kerbal Space Program 2. „Czasami artykuł badawczy wychodzi z prasy bardzo gorąco i będziemy musieli wymyślić, jak może wyglądać, a nasze przedstawienie tej rzeczy będzie przez jakiś czas jedyne”. Kerbal Space Program to niesamowicie złożona gra z systemami zakorzenionymi w prawdziwej nauce. Wielu przyszłych naukowców zajmujących się rakietami i astrofizyków zrobiło pierwszy krok w eksploracji kosmosu, budując rakietę, która wysłała w kosmos głupiego, małego, zielonego humanoida w pierwszej grze.Mapa drogowa Kerbal Space Program 2. | Dostarczone przez Intercept Games/Private Division Ta złożoność jest również powodem, dla którego budowanie rakiet i latanie w kosmosie może być tak trudne. Jego stroma krzywa uczenia się jest więcej niż wystarczająca, aby zachęcić początkujących graczy do działania. To jedna z głównych rzeczy, które Intercept Games ma nadzieję zmienić w Kerbal Space Program 2. „Moim zdaniem być może powodem, dla którego Kerbal Space Program 2 w ogóle istnieje, jest kolejna próba udostępnienia podstawowych koncepcji Kerbal Space Program szerszej publiczności” – powiedział Simpson. „Chcę móc wysłać kopię Kerbal Space Program 2 do tych samych osób, do których wysłałem pierwszą, i zapewnić im stosunkowo płynne wejście w to doświadczenie. To jest rzecz numer jeden”. Krótka demonstracja rozgrywki Kerbal Space Program 2, którego premiera odbyła się we wczesnym dostępie 24 lutego 2023 r., pokazała nową serię samouczków, które prowadzą graczy przez podstawy nauki o rakietach. Każdy samouczek zawiera animowany film wyjaśniający koncepcję, po którym następuje fragment rozgrywki, w którym wykonujesz określone zadanie. Samouczek zawiera przewodniki dotyczące działania rakiet, ustawiania, wystrzeliwania i odzyskiwania, tworzenia i utrzymywania orbity, a także informacje na temat rzeczy takich jak piłka nawigacyjna. Samouczek to przyjemny sposób na pierwsze wejście do gry. Każdy film był zabawny i jasne jest, że Intercept Games poświęciło im mnóstwo czasu — zwłaszcza biorąc pod uwagę, że studio wyrzuciło godziny animacji, aby stworzyć coś, co uważa za doskonały samouczek. Przeskok z samouczków do trybu piaskownicy, w którym budujesz od podstaw rakietę i próbujesz ją wystrzelić, i tak był spory. wylądować na mun, fikcyjnym księżycu w Kerbal Space Program. Pomimo znacznych wysiłków włożonych w przeprojektowanie interfejsu użytkownika i samouczków, gra jest tak skomplikowana jak zawsze. Satysfakcjonujące uczucie, gdy statek pomyślnie znajdzie się na orbicie, jest jednak szczególnie satysfakcjonujące, podobnie jak w pierwszej grze.Brak napisówNowe statki, zaktualizowane efekty wizualne i inne zmiany to tylko niektóre z drobnych dodatków, które będą obecne w dniu premiery. Może nie wydawać się opłacalne wskakiwanie do zupełnie nowej gry dla nowego systemu samouczków, nowego interfejsu użytkownika i kilku innych drobnych dodatków, ale to nie jest powód, dla którego Intercept Games wydało kontynuację. Dwa z najbardziej monumentalnych dodatków, budowanie kolonii i podróże międzygwiezdne, nie są możliwe w pierwszej grze. technologii gry” – powiedział Simpson. “[They] stanie się o wiele bardziej oczywisty, gdy zaczniemy go testować i pokazywać ludziom, co naprawdę potrafi”. Simpson mówi, że praktyczną zasadą projektowania systemów w Kerbal Space Program jest test Wikipedii. Po wystrzeleniu rakiety w kosmos, gracze mogą przejść do trybu online, aby przeprowadzić badania i przekonać się, że ich metody nie są zbyt odległe od tego, co dzieje się, gdy rakieta opuszcza bazę sił kosmicznych Vandenberg w Lompoc w Kalifornii. podróże międzygwiezdne lub załogowe lub bezzałogowe podróże między gwiazdami mogą nie być jeszcze możliwe, eksperci pracują nad tym, aby to zmienić.Systemy, paliwo i silniki Kerbal Space Program 2 są oparte na badaniach prowadzonych w miejscach takich jak Lawrence Livermore National Laboratory.Brak napisówInne nowe systemy wprowadzone w Kerbal Space Program 2, takie jak kolonie, będą miały więcej swobody. Simpson mówi, że studio chce zrównoważyć „całkowity realizm i zabawną rozgrywkę”. Na przykład w Kerbal Space Program nie ma systemów podtrzymywania życia. Te małe zielone humanoidy nie potrzebują jedzenia i przez lata będą siedzieć na statku, który przemierza kosmos, doskonale zadowolony. Kerbal Space Program 2 tego nie zmieni, ponieważ popycha głębiej w kosmos. Skupimy się na rakietach, zwłaszcza jeśli chodzi o kolonie. „Chodzi o wykorzystanie zasobów i podłączenie różnych fabryk do twojej kolonii” – powiedział Simpson. „Kiedy przynosisz te surowce i masz odpowiednie zaplecze, możesz syntetyzować paliwa i materiały, które można następnie wykorzystać do budowy nowych pojazdów. Robi się naprawdę interesująco na orbicie, wtedy możesz tworzyć doki kosmiczne w stylu Star Trek”. dodał stare radzieckie statki kosmiczne, rakiety i działa wieżyczkowe oraz systemy autopilota od 2011 roku. Kto wie, co będą w stanie wprowadzić z koloniami, międzygwiezdnym i ogólnie bardziej przyjaznym dla modów środowiskiem, które Intercept Games planuje promować po uruchomieniu? Jeśli myślisz o Kerbal jako o drzewie, rakieta jest pniem” – powiedział Simpson. „Nie chcemy ograniczać ludzi i często jesteśmy zaskoczeni nierakietowymi rzeczami, które ludzie potrafią osiągnąć w grze”. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games