Budowanie lepszego łowcy poprzez kontakt z Wild Hearts

Budowanie lepszego łowcy poprzez kontakt z Wild Hearts

Prostą linią, którą można wyciągnąć z Wild Hearts — nadchodzącej gry myśliwskiej wydanej przez wydawców EA i Koei Tecmo oraz dewelopera Omega Force — jest Monster Hunter firmy Capcom. Wild Hearts to gra polegająca na eksplorowaniu dużych otwartych przestrzeni, w pojedynkę lub z dwoma innymi graczami, w celu pokonania gigantycznych potworów poruszających się po mapie podczas walki z nimi. Deweloperzy nie stronią całkowicie od tego porównania, ale chcą zrobić coś znacznie więcej niż powielanie Monster Huntera. Rozmawiając z reżyserami Koei Tecmo, Kotaro Hirata i Takuto Edagawą przez tłumacza, uznali związek, mówiąc , „Kiedy tworzysz grę myśliwską, Monster Hunter stanowi ogromną obecność w tym gatunku, więc nie możemy powiedzieć, że czerpaliśmy z niego silną inspirację, ale to nie tak, że nie wiedzieliśmy, że tam jest, kiedy my tworzyliśmy naszą grę”. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatnościWprowadź teraz odtwarzane: WILD HEARTS | 7 minut rozgrywki Porównanie jest właściwe, ponieważ gry mają wiele podobieństw, ale deweloper Omega Force już wcześniej eksplorował ten gatunek z kilkoma grami z serii Toukiden. W tych grach, podobnie jak w Monster Hunter i Wild Hearts, polujesz na gigantyczne potwory, aby zebrać je na materiał, który możesz wykorzystać do ulepszenia swojego ekwipunku. Pomimo tego rodowodu w gatunku, Omega Force szybko mówi, że Wild Hearts nie jest przedłużeniem tego świata. „Niestety nie ma na siebie nakładania się. To dla nas zupełnie nowe IP. Wiemy, że niektórzy z naszych fanów mieli nadzieję, że będzie to pokrywać się z Toukidenem, ale tak się nie dzieje” – powiedzieli Hirata i Edagawa. Wild Hearts i Toukiden istnieją w dwóch oddzielnych światach, ale Wild Hearts pozwoliło Omega Force kontynuować to, co zostało przerwane w gatunku w duży, dobrze finansowany sposób, jednocześnie eksplorując imponujący system rzemieślniczy zwany Karakuri, który wyróżnia ją. Wild Hearts jest rozwijany od czterech lat i reprezentuje mało prawdopodobne partnerstwo między EA i Koei Tecmo. Pierwszy z nich to amerykański wydawca znany przede wszystkim z gier sportowych, a drugi to japoński wydawca, który odniósł sukces dzięki historycznej serii akcji Dynasty Warriors. Wild Hearts jest publikowane pod marką EA Originals, która zrodziła udane gry, takie jak Unravel i It Takes Two z 2021 roku. Pomimo tego, że EA Originals do tej pory dobrze radzi sobie ze słowem „oryginalne” i publikuje gry, których normalnie nie spodziewałbyś się, że pochodzą od EA, wciąż zaskakujące jest zapowiedź Wild Hearts. Granie w nią jest również pod pewnymi względami zaskakujące i wcale nie dziwi u innych. Otrzymaliśmy dostęp do wczesnej wersji, która pozwalała nam grać przez otwarcie i kilka pierwszych większych starć bojowych. Niezaskakujące części gry będą znane każdemu, kto grał w grę myśliwską, taką jak Monster Hunter w ostatnich latach. Ruch jest podobny, podobnie jak podstawowa walka w samouczkach. Znajomy jest również układ świata, duże i gęste, wyraźnie oddzielone obszary, do których można dostać się z centrum miasta, z których każdy zawiera kilka różnych stworzeń. Proces ścinania jednego z gigantycznych stworzeń, określany jako Kemono w Dzikich Sercach, ma taki sam rytm, jakiego doświadczyłem już wcześniej, ale jest wiele rzeczy, które nadają grze unikalną tożsamość, z których głównym jest system Karakuri.Galeria Karakuri to system rzemieślniczy, aw fikcji Wild Hearts jest to rodzaj magii, która natychmiast wytwarza imponujące elementy inżynierii, które można wykorzystać w fascynujący sposób. Pierwsze Karakuri, które odblokujesz, to możliwość wyprodukowania pudełka, na które możesz się wspiąć, a które wyrzuci cię w powietrze. Możesz szybko wygenerować wiele ułożonych w stos pudełek, wspiąć się na górę i przeskoczyć. Jest to przydatne do eksploracji otoczenia, ale staje się naprawdę zabawne, gdy walczysz z Kemono. Możesz układać pudła, aby przebić się nad przeciwnikiem i wyprowadzić niszczycielski atak w dół, użyć go, aby szybko wzbić się w powietrze, aby uniknąć ataku obszarowego, a nawet stworzyć barierę, aby spowolnić szalejący Kemono. Tworzenie tych urządzeń jest szybkie, przypominam doświadczonego konstruktora Fortnite, a nawet podczas mojego krótkiego czasu z grą odblokowałem kolekcję interesujących urządzeń, które były pomocne zarówno w walce, jak i poza nią. Podczas mojego drugiego spotkania z Kemono odblokowałem to, co chciałem najlepiej opisać jako pad odbijający, którego użyłem zarówno do szybkiego wyrzucenia mnie z drogi nadchodzących ataków, jak i wystrzelenia mnie w kierunku Kemono, aby uzyskać dodatkowe obrażenia. Po tej walce odblokowałem gigantyczne strzały z liny, które mogłem zamontować w ziemi, aby wystrzelić w dal, aby stworzyć zipliny, aby podróżowanie po świecie było szybsze i łatwiejsze. Późniejsze nagrania z gry pokazały również ściany, które można wykorzystać w walce, urządzenia umożliwiające szybowanie z dużych wysokości i nie tylko. Inną fajną rzeczą dotyczącą Karakuri jest to, że są one trwałe w twoim świecie, podobnie jak Karakuri umieszczane przez innych graczy biorących udział w twojej grze, z których każdy może korzystać. Rozmawiając z Hiratą i Edagawą, tworzenie przedmiotów było wczesnym pomysłem, który zespół chciał zintegrować w Wild Hearts, a w pierwszych wersjach przygotowywałeś urządzenia przed wyruszeniem w świat lub znajdowałeś je po drodze i nosiłeś ze sobą. Jednak dzięki iteracji stwierdzili, że o wiele przyjemniej jest szybko tworzyć urządzenia w środku walki. Optymistycznie system Karakuri to mechanika, która oddzieli Wild Hearts od porównywalnych gier myśliwskich i byłem pod wrażeniem tego, jak szybko udało mi się zintegrować te urządzenia z walką.Karakuri po prawej może zostać położona przez dowolnego gracza i używana przez dowolnego gracza.Karakuri po prawej może być umieszczona przez dowolnego gracza i używana przez dowolnego gracza. Innym ważnym wyróżnikiem Wild Hearts jest konstrukcja jego Kemono. Deklarowanym celem Omega Force dla jego stworzeń jest połączenie zwierząt i natury. Kemono, którymi się podzieliłem, a także kilka, z którymi walczyłem, miały wyraźnie znajome korzenie zwierzęce, ale są pokryte takimi rzeczami, jak korzenie drzew i mech. „Kiedy postanowiliśmy zaprojektować grę myśliwską, chcieliśmy mieć taki wpływ na pole gry, w którym potwór zniszczy otaczającą go przyrodę, aby stworzyć swój kształt i naprawdę rozbić pole bitwy” – powiedzieli Hirata i Edagawa. . Kemono wyglądają tak, jakby mogły zwinąć się w lesie i zostać pomylone z gigantyczną, zarośniętą skałą, co sprawia, że ​​są jeszcze bardziej przerażające, gdy się ich obudzisz i zaczną biec w twoim kierunku. Podczas mojej walki z Kemono użyłem standardową kitanę, a także odblokowałem broń parasolową, która, gdy jest używana poprawnie, pozwalała mi przez krótki czas pozostawać w powietrzu, aby unosić się w powietrzu i unikać różnych ataków. W grze dostępnych jest sześć innych broni, z których każda będzie miała swój własny system kombinacji i animacje ruchu kończącego. Kiedy pokonasz Kemono, zanim bitwa naprawdę się skończy, masz szansę zadać jeden ostateczny cios z fantazyjną animacją. Wykonanie tego zakończy bitwę, a także natychmiast nagrodzi cię wszystkimi łupami zwycięstwa. Nie musisz stać nad zwłokami i ręcznie odbierać wygranych. Hirata i Edagawa widzą, że jest to czynnik wyróżniający Wild Hearts, mówiąc: „Chcieliśmy odróżnić się od innych gier myśliwskich, a więc jednym ze sposobów, w jaki to zrobiliśmy, jest to, że narażasz swoje życie jako gracz próbujący aby pokonać tego potwora, chcieliśmy, aby przedmioty automatycznie trafiały do ​​ciebie pod koniec gry.”Brak napisówGaleria Kilka innych drobnych szczegółów, których nauczyliśmy się podczas naszych czasów z grą i rozmawiając z Hiratą i Edagawą, to to, że Wild Hearts będzie zawierał angielski dub (nasze demo było w języku japońskim), gracze kooperacyjni będą mogli wpaść w sam środek walk , a główna kampania fabularna zajmie około 30 godzin, ale będzie mnóstwo zadań pobocznych do wykonania, a także zawartość po grze, która rozszerzy rozgrywkę. Omega Force obiecuje również pełne wsparcie cross-play i drażni się z lekką mechaniką rolnictwa. Dzikie serca będą znajome dla fanów gier myśliwskich, takich jak Monster Hunter, ale odszedłem pod wrażeniem tego, jak dużą huśtawką jest ta gra od Omega Force i EA. Nie wygląda ani nie gra jak żadna gra, którą programista lub wydawca zwykle wydaje (poza Toukiden), i jestem podekscytowany, że mogę więcej eksperymentować z systemem Karakuri. To mechanizm, który pomoże Wild Hearts wyróżnić się z tłumu i podobał mi się proces wspinania się na stos pudeł, które zbudowałem, skakania z góry i zadawania potężnego ciosu szalejącemu Kemono. Wyobrażam sobie, że 17 lutego przyszłego roku będę to robić znacznie częściej z różnymi urządzeniami Karakuri. GameSpot może otrzymać prowizję od ofert detalicznych. Omawiane tu produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co znajduje się na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games