Armia USA podobno przeznaczyła miliony na kampanię reklamową skierowaną do graczy

Armia USA podobno przeznaczyła miliony na kampanię reklamową skierowaną do graczy

Armia USA planowała wykorzystać streamery Call of Duty na Twitchu jako sposób na pozyskanie większej liczby rekrutów Gen-Z, zgodnie z dokumentami dotyczącymi wydatków wojskowych, które niedawno nabył Vice. Armia podobno wydała miliony na ten projekt – lub przynajmniej planowała – z nadzieją pozyskania młodych dorosłych i mniejszości, które historycznie były bardzo zainteresowane graniem w gry wojenne, ale znacznie mniejszym zainteresowaniem zaciąganiem się w prawdziwym życiu .Vice uzyskało dokumenty na wniosek Freedom of Information Act (FOIA) i zgodnie z ich raportem, armia amerykańska przeznaczyła miliony na cele projektu w latach 2021-2022. W ciągu tych lat armia dążyła do wykorzystania turniejów e-sportowych i głośnych streamerów jako platform reklamowych, a ostatecznym celem było dotarcie do publiczności, która najwyraźniej okazała się nieuchwytna pod względem rekrutacji. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatnościwejdź w grę: Call of Duty: Modern Warfare 2 — wszystko, co warto wiedzieć do innych podgrup, do których armia miała nadzieję dotrzeć za pośrednictwem reklamy. „Skoncentruj się na rozwoju kobiet, Murzynów i Latynosów” – czytamy w jednej z części dokumentu. Znaczna część dokumentu koncentruje się na proponowanych wydatkach na wydarzenia, takie jak HBCU (historycznie czarne uczelnie i uniwersytety) Twitcha Showdown, a także wiele innych. W szczególności jedna strona wyświetla wielopoziomową listę potencjalnych reklamodawców. „Twitch x HBCU Showdown” znajduje się na szczycie listy z proponowanym budżetem w wysokości 1 miliona dolarów. Dalej na liście znajduje się Call of Duty League, z adnotacją, że takie posunięcie czeka na dyskusję z Activision Blizzard. Dokumenty wskazywały, że zaangażowanie w Activision Blizzard zostało wstrzymane z powodu zarzutów o niewłaściwe zachowanie i innych problemów prawnych stojących przed wydawcą. Według Vice, w e-mailu z sierpnia 2021 r. zawartym w dokumentach czytamy: „W tej chwili zamierzamy natychmiast„ wstrzymać wszelkie działania ”z Activision z powodu poważnych zarzutów o molestowanie seksualne w ich miejscu pracy, a także zaleciliśmy, aby[t] Brygada ds. Zaangażowania Marketingowego nie wysłała swojej drużyny e-sportowej na turniej”.W dokumencie uzyskanym przez Vice wspomniano nawet o pojedynczych streamerach Call of Duty, takich jak Stonemountain64. Armii Stanów Zjednoczonych nie jest obce kierowanie reklam do graczy online, w tym za pośrednictwem publikacji poświęconych grom wideo, takich jak GameSpot. Ma nawet własną oficjalną drużynę e-sportową, która od kilku lat jest wykorzystywana jako narzędzie rekrutacyjne na różnych konwencjach gier i turniejach e-sportowych. Drużyna składa się z prawdziwych żołnierzy, którzy muszą najpierw ukończyć podstawowe szkolenie i mogą zostać wysłani w każdej chwili, tak jak każdy inny członek Sił Zbrojnych Stanów Zjednoczonych. Ale serpentyny to nie jedyna metoda stosowana przez wojsko dotrzeć do tego, co może postrzegać jako niewykorzystany rynek potencjalnych rekrutów. Per Vice, zarówno usługa przesyłania strumieniowego Paramount +, jak i WWE były również traktowane jako potencjalni kandydaci do reklam popierających rekrutację. Dodatkowo przeznaczono 200 000 $ na proponowane sponsorowanie Call of Duty Mobile. Według Vice, dokumenty wskazują, że kiedyś planowano, aby gra mobilna nagradzała graczy, którzy oglądają reklamy US Army, walutą w grze. raport. Podczas gdy niektóre projekty – takie jak wspomniane wcześniej nagrody w grach mobilnych za oglądanie reklam armii amerykańskiej – oczywiście nigdy się nie wydarzyły, sukces innych projektów (takich jak sponsorowanie za kulisami) jest trudniejszy do zmierzenia. Według Vice, Activision Blizzard i Paramount + odrzucił prośbę o komentarz, podczas gdy Twitch stwierdził jedynie, że usługi reklamowe firmy nie otrzymały zapłaty od armii amerykańskiej za poszczególne transmisje ani za HBCU Showdown w 2022 roku. Armia amerykańska miała jednak coś do powiedzenia. są ważne, ponieważ są to akceptowane w branży miary skuteczności reklam i sponsoringu, które kupujemy” – czytamy w e-mailowym oświadczeniu otrzymanym przez Vice. „Cel marketingu armii w zakresie sponsoringu jest podobny do wszystkich naszych zakupów reklamowych, które polegają na dotarciu do określonego rynku w celu wsparcia rekrutacji armii”. argumentują, że praktyka ta jest niemoralna i potencjalnie wpływa na młodych ludzi, aby mylili rzucanie granatami w grze z prawdziwą walką. Z drugiej strony reklamy GoArmy.com są od dziesięcioleci wsuwane między zwiastuny przedpremierowe w amerykańskich kinach i rzadko pojawiają się obawy co do tej praktyki. Jest jednak jedna istotna różnica: te reklamy kinowe nie podążają za młodymi, wrażliwymi odbiorcami, tak jak robią to reklamy w grach online i popularnych platformach streamingowych. Oświadczenie armii wysłane e-mailem do Vice zakończyło się. „I to online”. (Ujawnienie: Armia Stanów Zjednoczonych reklamowała się w przeszłości na GameSpot). Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games