Co wydarzyło się w Stitcher

Co wydarzyło się w Stitcher

Mówiłem ci, że będę płakać nad tą nową piosenką MUNA. Nie kłamałem. Teraz więcej nie-kłamstw! Aka wiadomości! Ale najpierw oto Jake, który ma coś do zaoferowania dla was wszystkich:


Co wydarzyło się w Stitcher
Cześć wszystkim, jestem podekscytowany, że mogę podzielić się z wami jeszcze jedną historią od Ashley Carman — artykułem, który spędziła na raportowaniu miesiącami i zakończyła tuż przed wyjazdem. Historia jest głębokim zanurzeniem się w przejęcie Stitchera przez SiriusXM — jak poszło, gdzie poszło nie tak i jak przemawia do szerszego ruchu podcastów w kierunku konsolidacji i skali. Byli pracownicy Stitcher twierdzą, że SiriusXM brakowało strategii podcastów, kiedy zostali wciągnięci na pokład, czuli, że firma nie upoważniła ich do działania w oparciu o ich wiedzę fachową i starli się o podstawowe rzeczy, takie jak promocja krzyżowa, a nawet wspomnienie nazwy „Spotify ”. Zmiana strategii była szczególnie widoczna w sieci komediowej Earwolf, gdzie fani zauważyli w ostatnich miesiącach strumień odchodzących programów i gospodarzy. Wiele mniejszych tytułów, które uczyniły Earwolf znanym jako tętniące życiem miejsce dla komedii, opuściło od tego czasu sieć, podczas gdy studio nadało priorytet tytułom o potencjale głównego nurtu, takim jak Office Ladies i Storytime z Sethem Rogenem. Ponad jedna czwarta pracowników Stitchera w momencie przejęcia odeszła, w tym dyrektor generalny, CTO i inni członkowie zarządu, jak stwierdził The Verge. Jak pisze Ashley: „W połączeniu z czynnikami x pandemii, nowym środowiskiem korporacyjnym i rosnącymi sposobami na samodzielne funkcjonowanie programów bez wsparcia sieci, nadszedł właściwy moment na rozważenie talentów”. W samym utworze jest o wiele więcej, w tym szczegóły dotyczące tego, jak niektóre z tego napięcia zaczęły się przed przejęciem. Możesz przeczytać całą historię tutaj. OK, wracam do Arii!


Radiolab duże zaangażowanie w dostępność
Na początku tego miesiąca poinformowałem Insiders o nowym odcinku Radiolab – historii opowiedzianej przez pisarkę Elsę Sjunneson o tym, jak jej życie odnosi się do Helen Keller – który był produkowany w taki sposób, że publiczność głuchoniewidoma miała dostęp w całości. Radiolab wypuścił teraz towarzyszący temu odcinek wideo w języku ASL, a także opublikował transkrypcję specjalnie sformatowaną do załadowania do cyfrowych czytników Braille’a. Rozmawiałem z zespołem o tym, jak i dlaczego to się połączyło. Ważne było, aby zinterpretować pracę w sposób „płynny językowo i kulturowo”. Tworzenie tych zasobów odbywało się etapami i angażowało wiele osób zarówno z WNYC, jak i spoza niego, ale po udostępnieniu proces staje się powtarzalny. Na przykład w celu sporządzenia zgodnego zapisu wynajęli zewnętrzną koordynatorkę zajmującą się brajlem, Sharon von See, aby przekonwertować kopię na oficjalny „plik gotowy do brajla” za pomocą programu komputerowego. Film ASL, wyprodukowany przez producenta mediów społecznościowych WNYC Kim Nowacki, podjął o wiele więcej kroków, w tym dwie rundy tłumaczenia z zewnętrznymi tłumaczami April Jackson-Woodard i Eboni Gaytan. Oto proces, który wyjaśnił mi projektant dźwięku Radiolab, Jeremy Bloom: on i Gaytan, który nie jest Głuchy, wysłuchali odcinka w 10-minutowych kawałkach; słuchając, Gaytan stworzył podpisaną interpretację tego, co usłyszała, przekazując ją Jacksonowi-Woodardowi, który jest Głuchy; Jackson-Woodard ponownie zinterpretowała to, co otrzymała od Gaytana, i to Jackson-Woodard i jej tłumaczenie można zobaczyć w końcowym filmie. Jak mówi Bloom, Jackson-Woodard „może zinterpretować pracę w sposób bardziej płynny językowo i kulturowo, niż gdybyśmy korzystali z jednego tylko tłumacza słuchowego”. Trzecia tłumaczka, Annie Dieckman, była również obecna, aby tłumaczyć między Jacksonem-Woodardem a nim samym, ponieważ Bloom nie zna języka migowego. Powstały film został następnie dostosowany, aby zsynchronizować podpis z dźwiękiem i przekazać prawdziwą istotę Radiolab, a także został wyposażony w konkretne pisemne opisy projektu muzycznego i dźwiękowego, dzięki uprzejmości artysty Shannona Finnegana (którego opisy mogą przeczytaj również w transkrypcji). Te komponenty są dużym ulepszeniem w stosunku do istniejącej dostawy treści tego programu, ale ta dostawa była już całkiem solidna. Na przykład przesyłanie wizualnych odpowiedników do dźwięku było aktywną praktyką zespołu, który publikował zarówno filmy z napisami kodowanymi w odcinkach, jak i bardziej eksperymentalne treści, takie jak nagranie kasety (odcinka o kasetach), która pokazuje cię szpule kręcą się, jeśli zdecydujesz się je oglądać (ale dobrze jest zminimalizować w tle, jeśli nie zdecydujesz się tego zrobić). Czerpanie inspiracji od istniejących twórców jest jedną z części nowego podejścia Radiolab, które, jak mi powiedziano, jest w dużej mierze wynikiem opinii publiczności programu; wielu fanów polega na ułatwieniach dostępu, a ich doświadczenie w programie nie powinno odbywać się kosztem tego. Niedawno zespół współpracował bezpośrednio z różnymi osobami niepełnosprawnymi jako zarówno płatni współpracownicy, jak i źródła eksperckie. Patrząc w przyszłość, powiedziano mi, że w drodze jest więcej filmów ASL i że transkrypcje będą zawsze dostępne — tak, nawet jeśli większa branża audio jeszcze nie dogonił. „W zeszłym roku widziałem niesamowite wideo Pop-Up Magazine Christine Sun Kim i pomogło mi to zrozumieć, jak bardzo bogatsze mogą być opisy dźwięków w transkrypcjach” – mówi Lulu Miller, jeden ze współprowadzących Radiolab. W tym filmie Sun Kim na nowo wyobraża sobie sposób, w jaki można czytać napisy, pisząc je samodzielnie, łącząc dosłowne opisy stóp „uderzających” o płytki podłogowe z bardziej abstrakcyjnymi opisami, takimi jak „odgłos zapachu szamponu unoszącego się we mgle”. „Od tego czasu”, mówi Miller, „wszyscy byliśmy głodni znalezienia sposobu na zwiększenie naszej gry w tej dziedzinie”.
EKSKLUZYWNIE: PRX i nowy program szkoleniowy Google dla mniej niż nowych podcasterów
Podczas ostatniego spotkania w 2021 r. program do tworzenia podcastów Google rozpoczyna swoją trzecią iterację, z kilkoma znaczącymi zmianami. To międzynarodowe szkolenie, współorganizowane przez Google i PRX, wcześniej koncentrowało się na nowych producentach podcastów, czasami oferując finansowanie nawet 20 odbiorcom jednocześnie. Tym razem do programu zostanie wybranych tylko sześć małych zespołów lub osób, które skupiają się na producentach, którzy mają co najmniej trzyletnią przygodę z tworzeniem dźwięku i którym program może pomóc w zarabianiu i rozwijaniu tego, co rozpoczęli. „Chcemy pomóc ewoluować zarówno podcastom, jak i podcasterom”. Mając na uwadze ten cel, oznacza to kolejną dużą zmianę w programie: finansowanie, które każdy może potencjalnie otrzymać, wzrosło o ponad 60 procent od czasu, gdy był do zgarnięcia. Stephanie Kuo, dyrektor ds. szkoleń w PRX, mówi, że wzrost finansowania był odpowiedzią na informacje zwrotne od absolwentów programu. „Program w tym roku jest przeznaczony dla tych, którzy chcą wziąć aktualny podcast i przekształcić go z tego, co mogło być projektem pasjonującym lub pobocznym, w firmę z potencjałem dochodowym, jednocześnie kontynuując doskonalenie umiejętności kreatywnego rozwoju” – mówi Kuo. „Mając na celu oglądanie bardziej udanych niezależnych programów w ekosystemie, chcemy pomóc zarówno podcastom, jak i podcasterom ewoluować w ten sposób”. Możesz znaleźć szczegółowe informacje na temat zgłoszenia i kwalifikowalności na stronie internetowej programu lub wejdź na webinarium informacyjne, które PRX organizuje dzisiaj o godzinie 2PM ET.
Więcej zabawek dla podcasterów Apple
W dniu dzisiejszym Apple Podcasts ogłosiło nowe możliwości dla twórców, którzy oferują kanały subskrypcyjne, jednocześnie drażniąc nadchodzących wskaźników słuchaczy dla zwykłych podcastów. Ci, którzy prowadzą kanały premium, mogą teraz robić takie rzeczy, jak dostosowywanie banerów od programu do programu, aby reklamować różne płatne korzyści. A od kwietnia wszystkie wskaźniki słuchania podcastów zaczną rozróżniać aktywność obserwujących i nieobserwujących, czyli tych, którzy zdecydują się otrzymywać powiadomienia o nowych odcinkach, od tych, którzy tego nie zrobili. W przypadku tego ostatniego celem jest pomoc w określeniu, ilu słuchaczy jest naprawdę zainwestowanych w program (i może być wtedy zainteresowanych zostaniem płatnym subskrybentem). Apple Podcasts Connect, pulpit nawigacyjny, w którym podcasterzy mogą zobaczyć wszystkie te dane, został przebudowany wiosną ubiegłego roku; tej wiosny wydaje się ponownie kwitnąć.
Przestrzenie na Twitterze zwiększające udostępnianie (i asynchroniczność)
Niektórzy użytkownicy Apple mają teraz możliwość udostępniania fragmentów audio z Twitter Spaces, funkcji podobnej do tej, którą użytkownicy Clubhouse uzyskali we wrześniu ubiegłego roku. W wersji Clubhouse, jeśli klipy są przechwytywane i publikowane wystarczająco szybko, mogą zachęcić ludzi do dołączenia do rozmowy w trakcie; Z drugiej strony Twitter ogranicza funkcję przycinania do przestrzeni, które zostały już nagrane, zgodnie z oficjalne konto Twitter „Twitter Spaces” (czemu). W ten sposób ta nowsza funkcja przemawia do osób, które mają coraz mniejsze zainteresowanie dźwiękiem na żywo. The Verge ma więcej szczegółów na temat ogłoszenia, chociaż jestem stronniczy w tym artykule News9, ponieważ jest literówka, która zamienia „klip” na „klop”, a teraz nie mogę przestać myśleć o koniach.
Anna Sorokin dołącza do podcastu z więzienia
W zeszłym tygodniu Anna Sorokin (oszust i bohaterka ostatniego serialu Netflixa Wymyślanie Anny, która obecnie przebywa w areszcie ICE) pojawiła się jako gość w podcaście Call Her Daddy, na który wskazuję z dwóch powodów, oprócz tego właśnie jest to zdanie absolutnie niezdecydowane. Po pierwsze, jest on celowo produkowany i sprzedawany jako odcinek wideo, nawiązując do nieustannych wysiłków Spotify, aby wideo było dostępne w swoich podcastach. Widowiska, w którym Sorokin transmituje się z celi, nie może być dokładnie zignorowane. Po drugie, to już co najmniej drugi raz, kiedy Call Her Daddy wyprodukował dźwięk przyjazny dla bajtów dźwięku — w zeszłym miesiącu cytat z pojawienia się Julii Fox w programie stał się wirusowym dźwiękiem TikTok. Nie mam równie wysokich oczekiwań co do potencjału wyglądu Sorokina, głównie dlatego, że jakość dźwięku nie jest świetna, ale gospodarz, Alex Cooper, miał co najmniej jedną dobrą linię. W odpowiedzi na jej gościa, który nie zgadzał się z poglądem, że będąc oszustką, jest jak performerka, Cooper wtrąca: „Jesteś. Jesteś bardzo zagmatwany. Cisza, która nastaje, sprawia, że ​​czuję się każdy. pojedynczy. czas.


Mam nadzieję, że spodoba się każdemu, kto wybiera się osobiście do Ruchu Podcastów! Jestem na Wschodnim Wybrzeżu i marznie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
Android