Były producent Dragon Age twierdzi, że Veilguard to pierwsza część serii z gatunku Combat That’s "Właściwie zabawne"

Były producent Dragon Age twierdzi, że Veilguard to pierwsza część serii z gatunku Combat That’s "Właściwie zabawne"

Były producent wykonawczy serii Dragon Age i obecny konsultant Dragon Age: The Veilguard, Mark Darrah, mówi, że The Veilguard to pierwsza część serii, w której walka jest naprawdę przyjemna. „To, co widzę w Veilguard, to gra, która w końcu wypełnia tę lukę” – Darrah – powiedział w niedawnym wywiadzie dla Game Informer. „Niestety, poprzednie gry Dragon Age zeszły na poziom „walki nie było aż tak źle”. W tej grze walka jest naprawdę przyjemna, ale utrzymuje wątek, który zawsze tam był. Skupiasz się na Rooku, na swojej postaci, ale nadal masz kontrolę i charakter, który wnosisz do walki od innych osób w twojej drużynie. .” Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Do oglądania filmów użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 202420232 0222021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319 9219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197 71976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621 9611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219 3119301929192819271926192519241923192219211920191919181917191 61915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011 900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na warunki GameSpot

Warunki użytkowania i Polityka prywatnościWejdź teraz w grę: Dragon Age: The Veilguard | Oficjalna zapowiedź 20-minutowej rozgrywki W przeciwieństwie do poprzednich części serii, system walki w The Veilguard koncentruje się na walce w czasie rzeczywistym, a walka taktyczna schodzi na drugi plan. Gracze mogą zabrać ze sobą tylko dwóch towarzyszy na raz (w poprzednich tytułach było ich trzech) i nie mogą już bezpośrednio kontrolować tych towarzyszy w walce. Zamiast tego gracze mogą zatrzymać czas, wyciągając koło umiejętności, które pozwala im wybrać, której zdolności chcą użyć jako następnej, a także wybrać, jakie działania podejmą ich towarzysze w walce. Dyrektor generalny BioWare, Gary McKay, powtórzył słowa Darraha, dodając: „Ja” widziałam [The Veilguard’s combat system] udoskonalane z biegiem czasu, [and] Kocham to. Podoba mi się ta równowaga płynnej akcji w czasie rzeczywistym, ale także możliwość uzyskania głębi w grach RPG, nie tylko w postaci pauzy i odtwarzania, ale także w kontekście sposobu, w jaki wprowadzasz towarzyszy na pole bitwy. Co zamierzasz zrobić z ich punktami umiejętności? Jakiego obciążenia będziesz używać? Wszystko polega na umieszczeniu Rooka w centrum pola bitwy i bardzo mi się to podoba”. Premiera The Veilguard przewidziana jest na jesień 2024 roku. Więcej informacji na temat nadchodzącej gry RPG fantasy studia BioWare – w tym więcej informacji o systemie walki w grze – znajdziesz na stronie ujawniliśmy wszystko, co wiemy o Dragon Age: The Veilguard.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games