Celem Persona 3 Reload jest jak największa wierność remake'owi

Celem Persona 3 Reload jest jak największa wierność remake'owi

Kiedy chwyciłem za kontroler i założyłem słuchawki, żeby po raz pierwszy zagrać w Persona 3 Reload, ogarnęła mnie fala nostalgii. Wiedziałem, gdzie wszystko jest na korytarzach szkoły średniej Gekkoukan, znałem wszystkie miejsca w centrum handlowym Paulownia i wiedziałem, gdzie znajdę wszystkich moich przyjaciół w całym mieście Port Island. A świeże remiksowanie starych piosenek głęboko mnie uderzyło, aby na nowo zaszczepić w sobie poczucie niesamowitej mieszanki radości i strachu z Persony 3. Na podstawie podglądu gry P3R wydaje się być tak wiernym remake'owi, jak tylko można sobie życzyć . To w dużej mierze ta sama gra RPG z ery PS2, która jako pierwsza stworzyła systemy kart społecznościowych i kalendarza Persony wraz z rozgrywką polegającą na pełzaniu po lochach, ale teraz ze stylem graficznym i dodatkami wizualnymi przypominającymi Personę 5. Mimo że moja praktyczna sesja podglądu trwała tylko po nieco ponad godzinie zacząłem już składać w całość, czym jest P3R, na podstawie tego, co widziałem i mniej więcej pięć razy ukończyłem Personę 3 w jej różnych starszych wersjach. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 20242023202 22021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 19901989198819871986198519841983198219811980197919781977197619751974197319721971197019691968196719661965196419631962196119601 95919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919 281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na GameS garnki

Warunki użytkowania i Polityka prywatnościWejdź w grę: Persona 3 Reload — Zwiastun The Meaning of Life | TGS 2023 Nie oznacza to jednak, że nie ma modernizacji wykraczających poza przegląd wizualny. Drobne rzeczy, takie jak łatwiejsze sposoby śledzenia codziennych czynności, są kluczem do pomocy w zaplanowaniu, jak chcesz spędzać dni, a większe okazje, takie jak ulepszone linki społecznościowe, pozwalają lepiej wykorzystać postacie w wolnym czasie w grze. Chociaż Tartarus służy temu samemu celowi, co oryginalna gra – 250-piętrowej wieży, w której odbywa się większość walk i eksploracji RPG – liczne aktualizacje poprawiające jakość życia nadają przemierzaniu lochów tak potrzebnego impetu. Możesz też liczyć na wypróbowany i prawdziwy turowy system walki, który opiera się na pokrewieństwie żywiołów i zamianie postaci na różne zestawy ruchów, aby był tak samo satysfakcjonujący, jak za pierwszym razem. Tym razem jednak każdy członek drużyny ma miernik w stylu Limit Break, umożliwiający inicjowanie wyjątkowo silnych ataków Theurgy oraz mechanikę Baton Pass podobną do Persony 5, która pomaga skuteczniej uderzać w słabości. Zamiarem było utrzymanie oryginalnego doświadczenia dzięki rozsądnym aktualizacjom , według reżysera Takuyi Yamaguchi. „Wiedzieliśmy, że jeśli zmienimy za dużo, zaczniemy tracić ducha i duszę, która stworzyła Personę 3” – powiedział mi w wywiadzie. „Przyjrzeliśmy się każdej pojedynczej części, nawet najdrobniejszej rzeczy, i dyskutowaliśmy między zespołami: czy możemy to zmienić, nie tracąc tej esencji? Czy nie wyglądałoby to tak jak w Personie 3? I w ten sposób zdecydowaliśmy, co chcielibyśmy zmienić. ” Główny producent Ryota Niitsuma dodał: „Ponad połowę personelu pracującego nad Persona 3 Reload stanowili ludzie, którzy byli graczami, gdy ukazała się oryginalna wersja. Jednak każdy z nich ma własne wyobrażenie o tym, co sprawia, że ​​Persona 3 jest wyjątkowa. Było więc bardzo dużo włożono w to dużo miłości, ale oczywiście pojawiło się mnóstwo różnych opinii.” Wydaje się, że Atlus mocno opierał się na etosie podtrzymania ducha i intencji materiału źródłowego pod koniec dnia. Cichy, niebieskowłosy emo chłopak ze słuchawkami wiszącymi na szyi jako główny bohater – to wciąż ten koleś. Koledzy z klasy i członkowie ekipy SEES są tacy, jak wiele lat temu, a jednocześnie przedstawieni na kilka nowych sposobów. To wszystko było jasne w wersji demonstracyjnej, która porzuciła mnie we wczesnej fazie gry, gdzie mogłem włóczyć się po szkole i mieście oraz inicjować kilka linków społecznościowych w wolnym czasie w dniu spędzonym w grze.Fuuka ma rację i powinna to powiedzieć. Kiedy spędzałem wieczory z Akihiko, aby poprawić moją pozycję społeczną, był gotowy rzucić ręce na ulicznych prześladowców, a potem mówił, że chce stać się silniejszy i skupić się na byciu najlepszym bokserem, jakiego potrafi Być. To w pewnym sensie jego stały temat, dzięki któremu odkryjesz głębsze zrozumienie, skąd bierze się to pragnienie. Tak więc, chociaż istnieją zupełnie nowe wydarzenia w serwisie Social Link, takie jak to, nadal poruszają one te same tematy w ramach znanego wątku postaci w zasadniczo niezmienionych ramach. Bardziej uderzające były nowe wydarzenia towarzyskie, podczas których wszyscy aktorzy do tej pory odpoczywali nocami w akademiku, nawiązywali więzi przy pozornie przyziemnych sprawach lub razem gotowali – to krótkie, ale słodkie chwile, które dodają nieco więcej uroku ekipie, która przeżywał i będzie przechodził trudne chwile. Mam również nadzieję, że w procesie ponownego przemyślenia tych elementów gra może dorosnąć i odejść od niektórych niezwykle problematycznych linii dialogowych i wydarzeń w serwisie Social Link z oryginalnej gry. Warto zauważyć, jak bardziej szczegółowa sekwencja wydarzeń narracyjnych zostały przetasowane. Na przykład postać Fuuka była już w drużynie jako nawigator zespołu, co wskazuje, że jej wprowadzenie ma miejsce znacznie wcześniej w Reload w porównaniu z oryginalną historią. Zapytałem, w jakim stopniu zmienia to historię, a Yamaguchi odpowiedział: „Nie wprowadziliśmy żadnych większych zmian w samej historii. Chcieliśmy zachować główną historię bez zmian. Jednakże dodaliśmy nowe Odcinki w serwisie Social Link i szczegółowe analizy fabularne, które choć trochę ubarwiają świat”. Kiedy wspomniałem o nowym miejscu Fuuki w historii, dodał: „Jak zauważyłeś, wprowadziliśmy kilka poprawek w zakresie czasu, w którym coś się dzieje. Jednak nie było to nic istotnego, co miałoby wpływ na ogólną grę. Przyjrzeliśmy się grze jako całości i podjęliśmy decyzje o zmianie kolejności drobnych rzeczy, które poprawią ogólne wrażenia. Dlatego wprowadziliśmy takie drobne poprawki. „Z punktu widzenia rozgrywki trzymanie się oryginalnej wizji może okazać się jednym z największych niedociągnięć . Wspinaczka po piętrach Tartaru prawdopodobnie znów będzie powtarzalną harówką, tak jak wtedy. Podoba mi się wejście w mentalnego autopilota i oczyszczenie losowo wygenerowanych pięter przed dotarciem do kolejnej bitwy z wielkim bossem. Ale kiedy Tartar jest siłą napędową walki, poza specjalnie przygotowanymi sekwencjami skupiającymi się na fabule, twoja cierpliwość może się wyczerpać. Chociaż nowe, ekscentryczne stylizacje wizualne emanują pewnością siebie, którą uwielbiam widzieć w tej obsadzie postaci, co czyni rozgrywkę jeszcze przyjemniejszą, nietknięte podstawowe aspekty mogą podkreślać fakt, że rzeczywiście był to produkt swoich czasów i pierwszego próba nowoczesnej formuły Persony.Zmiany wizualne sprawiają, że oglądanie walki jest przyjemnością.Zmiany wizualne sprawiają, że oglądanie walki jest przyjemnością. Jednakże Persona 3 to znacznie więcej niż tylko czołganie się po lochach Tartaru. Jest coś ponadczasowego w podejściu do opowieści o dorastaniu i tym, jak ludzie radzą sobie z tragediami na początku życia. Pomimo optymistycznego wydźwięku, jaki wywołuje pierwsze wrażenie, przez całą grę unosi się wszechobecny egzystencjalny strach, a co z tego wynika, jest emocjonalnie szczerą historią przedstawioną za pośrednictwem postaci, które uważam za najsilniejsze w panteonie Persona. Nawet jeśli nie widać tego od początku, każdy członek ekipy SEES jest w jakiś sposób załamany i bardzo otwarcie stawia czoła bólowi, jaki się z tym wiąże. Biorąc pod uwagę czas, jaki upłynął od premiery oryginalnej gry, uważam, że zapytał Yamaguchiego o jego postrzeganie ciemności Persony 3 i to, jak mogło to ewoluować na przestrzeni lat. „Śmierć, koniec rzeczy i to, jak spędzić ograniczony czas, jaki pozostał, to tematy, które z biegiem czasu tak naprawdę nie blakną. W pewnym sensie wszyscy ludzie zawsze się z tym borykają” – powiedział. „Jako osoba, która grała w tę grę od chwili, gdy po raz pierwszy zagrałem w tę grę, prawdopodobnie czuję ją tak samo jak kiedyś. Pod wieloma względami najważniejsze elementy, które sprawiły, że Persona 3 była tym, czym była, nie uległy zmianie”. osobowości obsady są wplecione w tematykę opowieści, to jedne z najlepszych kreacji postaci, jakie widziałem w grach RPG. Mam nadzieję, że to wszystko nadal będzie widoczne w Reload, a po przedpremierowej wersji demonstracyjnej wyszedłem z przekonaniem, że tak się stanie – zwłaszcza biorąc pod uwagę nowych aktorów głosowych, którzy niezwykle dobrze ucieleśniają każdą postać. To niemal szokujące, jak potrafią uchwycić znajome tony, a jednocześnie poczuć się na tyle odmiennie, by zachować świeżość i porywające podejście do postaci, które znam od tak dawna. I tylko o to mogę prosić nową obsadę: aby przejęli te role, pozostając wierni temu, kim te postacie zawsze były.Ataki teurgiczne przypominają Limit Breaks w Final Fantasy i wszystkie posiadają unikalne animacje dla każdej postaci.Ataki teurgiczne przypominają Limit Breaks w Final Fantasy i wszystkie posiadają unikalne animacje dla każdej postaci.Ataki Theurgy przypominają Limit Breaks w Final Fantasy i wszystkie posiadają unikalne animacje dla każdej postaci. Przy pierwszym przesłuchaniu miałem pewne zastrzeżenia co do nowej muzyki, zwłaszcza do ponownie nagranych wersji starych utworów. Z pewnością będzie trzeba się przyzwyczaić do nowego wokalisty, ale duch zespołu pozostanie nienaruszony, a nowe aranżacje nadal będą sugestywne jak zawsze. Już z samego demo usłyszałem kilka zupełnie nowych piosenek, które utkwiły mi w głowie i całkowicie oddają klimat Persony 3. Część z nich pochodzi od rapera Lotus Juice, który powraca, aby nadać mu niepowtarzalny flow i głęboki wokal dla muzyki Reload. Ścieżka dźwiękowa Persony 3 zapada w pamięć, ponieważ jest dziką mieszanką uduchowionego j-popu i nu-metalowego rap-rocka, która nie powinna, a jednak absolutnie działa, co zostało zakorzenione w jej tożsamości i dziedzictwie. Remake Persony 3 w tym żyła była dla mnie niebiańskim marzeniem, marząc o ponownym przeżyciu jednej z najbardziej wpływowych historii, w pełni zrealizowanej w nowoczesnym stylu wizualnym na wzór Persony 5 – i to jest to, o czym najczęściej myślałem, kiedy recenzowałem Personę 3: Taniec w świetle księżyca wiele lat temu. Chociaż nie otrzymamy ponownego wyobrażenia sobie historii po grze zatytułowanej The Answer z reedycji Persona 3 FES ani głównej bohaterki z Portable (którą nadal uważam za najlepszą bohaterkę Persony), Persona 3 Reload wydaje się uderzać we wszystko właściwe nuty bez nadmiernego oddalania się od materiału źródłowego. Niekoniecznie zastąpi to oryginalne wersje, ponieważ era PS2 ma sposób na ujęcie określonego czasu i miejsca, którego po prostu nie da się odtworzyć. Przypuszczam, że w DNA Persony 3 jest to zapisane, że nigdy nie powstanie naprawdę ostateczna wersja, ale jeśli Persona 3 Reload może wysłać tę samą wiadomość z taką samą mocą, jak w połowie 2000 roku, to powiem, że warto mieć ten remake.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games